fobiat, pelot & vidun pahat mielenterveysongelmat =D

Back to häröily O

[q]Ihan A:

Monet varmaan jo tietääkin, että mulla on sienifobia. Aivan niin pienestä lapsesta saakka ollut kuin vain pystyn muistamaan. En voi koskea sieniin, enkä varsinkaan syömään niitä, hui. Uskallan kyllä olla sieni metsässä ja kastella sieniä, vaikka ihan läheltä ja tarkastella niitä, kuinka outoja ja kummia ja kauniita ja pelottavia ne onkaan, mutta en pysty koskemaan niihin. Juoksen karkuun jos joku osottelee mua sienellä. Ja nurkaan ahdistettuna menen paniikkiin ja eläimelliset selviytymis vaistot ottavat ohjat.

[/q]

aika erikoista... no tässä on silti sulle pieni lahja mun kotiplaneetalta jostain tuolta kaukaa....
....... ........ ..... .....
......... .........
........
... ..... tosi kaukaa.... ....


http://city2.city.fi/j/o/jone2000/26879.jpg

Mä olin tossa hmm oisko vuos takaperin aivan helvetin vainoharhanen... Mun kamut puukotti kivasti selkään ja sen johdosta en luottanut kuin yhteen ihmiseen. Se oli jo ihan sairasta kun mietin omasta siskostanikin että mitä se puhuu mun selän takana ja puhuuko se totta mulle ym.. Kaikki ”kamuni” tuntui olevan paskaa puhuvia kuspäitä.. En halunnut puhua kellekkään ja jos puhuin tuntui että jaahas, jahka mä lähen pois huoneesta ni jo rupee juoruili ja kauhistelu ym... Ei uskaltanu luottaa kehenkään ja mietti vaan hirmusia salaliitto-teorioita.. Huh...

Nyt tiedän että se oli ihan sairasta, mut ajatukset menee ihan hullusti jos niitä vaan paisuttelee ja pyörittää yksin pään sisällä...

Noh juoruiluahan ei voi estää, joten opin että antaa olla!! Muut puhukoon ei kiinnosta minua!! *dissaa*tässä niille*dissaa*

Nyt kuljen jo hymyssä suin ja jopa luotan joihinkin... ei enää ikinä tollasta sekoilua!!

no on täällä outoja *moi kaikille*
Mulla ei oo muuta mut en tykkää pienistä ötököistä (varsinkaan sisätiloissa) kuten ampiaisista muurahaisista torakoista jne...

araknofobia. ja paha sellainen.

Klaustrofobia, hissi täynnä jengii ja joku viel pomppimas siel...*poks*

Ja neulat, inhoon antaa verikoetta!!!!!*dissaa**dissaa*

fobioita löytyy pienistä suuriin

mä en pelkää mitään...

[q]H:

Ja neulat, inhoon antaa verikoetta!!!!!*dissaa**dissaa*
[/q]

voi hennaa...*iihhih*

IItse pelkään putoamista.....Ahdistava ajatella jos tippuis jostain toooooosi korkeelta*eiei*

poliisit tietty kaikkia hippejä kuumoittelee ja humalaiset yöllä (ellei ite satu olemaan samassa kunnossa)
+ luin kirjan perhosista, jotka imi ihmisiltä aivot tms. litkuu nenän kautta mut siitä asti perhoset on ollu ihan kivoja kuolleina

ihan eniten voisin pelätä piikkejä ja verta. rupeaa melkein pyörryttämään pelkkä ajatuskin. eli en varmaan nyt takerru siihen.
sitten pelkään myös kauhuelokuvia ja niitten katsomisen jälkeen tulevaa tilaa kun tajuan että 'ei ois taaskaan pitänyt katsoa tätä' se tuntuu vatsanpohjassa asti ja on ehkä kamalinta. hrr.
onneksi kovin usein en erehdy katselemaan moisia. enää.
hämähäkkejä.
muita pikkuötökäitä. esim tästälähin myös perhosia :D :|

sitten tää ei varmaan oo pelkoa mut.., ne ällöttävät pikkuiset hopeanväriset otukset joita vilisee vessan lattialla. AARGH. sais kuolla sukupuuttoon. mitä hittoa niilläkin tekee. yökyökyök.

Mulla on tosi paha korkeenpaikankammo
Oikeestaan pelkään enemmän sitä että putoan, ylös voi mennä mut ei tulla alas,
tosin lentokoneessa ei oo mitää ongelmaa, siel voi olla ihan hyvin...jossei joudu ikkunapaikalle,
mut pojatkin kun kerran keksi kivan jekun ja nosti mut koulussa kaappien päälle ni kyl siel tutistiin aika hemmetisti ku pelotti
ja lintsillä ei voi mennä mihinkää laitteisiin

sit pelkään kaikkee yliluonnollista

YE112

[muokattu 3.12.2003 10:41]

[q]duracell-pupu:
Mulla on tosi paha korkeenpaikankammo
Oikeestaan pelkään enemmän sitä että putoan, ylös voi mennä mut ei tulla alas
[/q]

En tajua miten unohdin mainita korkeanpaikan pelkoni.
Voin myös kiivetä jossain määrin ylöspäin, mutta sitten tulee hätä kun pitää alkaa katselemaan alaspäin. Se putoamis ajatus kai pelottaa just eniten. heikottaa. :(

mulla oli korkeenpaikan kammo kunnres kohtasin pelkoni ja hyppäsin 150 metristä benjihypyn ei oo enää korkeenpaikan pelkoo ^__^
sit mulla myös oli tollanen kuvotuspelko =D eli siis matoja ja tollasii limoja kohtaan =/ mut sit voitin senki ku rupesin harrastaan laitesukellusta näin ne normaalissa tilassaan veden pohjalla jossa ne oikeestaan on hyvin kauniita ^__^
pimeetä mä pelkään vieläki =P tai no en pelkää mut tulee epämiellyttävä olo pimeessä =P

Joo toi korkeenpaikan kammo on aika yleinen. Mulla taas pelottaa nimenomaan nouseminen. Herranjestas kun edellinen poikakaveri sai kerran kuningasidean kiivetä yhden talon katolle.... Perässä oli mentävä, mut kesti ihan sika kauan. Huh huh. Mä pelkään myös edelleenkin pimeetä. En pahasti, mut välil on inhottavaa herätä vaik yöllä juomaan tai veskiin, jos on yksin kotona. Mut ei nää maata kaada.

Oma fobia Top10 (in random order)

1. korkeat paikat (akrofobia)
2. hämähäkit (araknofobia)
3. käärmeet (ophidiofobia)
4. ampiaiset ja mehiläiset (apifobia)
5. veri (hematofobia)
6. pistäminen (aikmofobia)
7. ahtaat paikat (klaustrofobia)
8. vankeus
9. riitely
10. väkivalta ja kipu (algofobia)



[muokattu 3.12.2003 12:06]

[q]Cera:
ne ällöttävät pikkuiset hopeanväriset otukset joita vilisee vessan lattialla.
[/q]

ne on jauhomatoja eli sokeritoukkia. yök.

can't sleep...clowns will eat me...can't sleep...clowns will eat me...can't sleep...clowns will eat me...can't sleep...clowns will eat me...can't sleep...clowns will eat me...can't sleep...clowns will eat me...can't sleep...clowns will eat me...*nyyh**ding*

hyvä topic... pelkään tauteja yli kaiken. Mut hyvä siinä mielessä, et sittenpähän peseydyn usein ja käytän kumia

O