Pienet vihreät pallot..

Back to häröily O

Jos mä toivon tositositosi-syvään-ja-hartaasti-paljon, niin saankohan mä mun neljännen pallon noppeemmin takasin?*igor*

entäs jos mäkin toivon niin saanko mäkin

ei tarvitse toivoa, kunhan kirjoittelette tänne pari filosofiajuttua niin heti ilmestyy forum tykkää filosofiasta

voi olla joo et nää toivomiset ja lahjomiset ei taida hirveen hyvin pelata.. yhen toveri scoblin sanaan ja sanon et täytyy vaa kirjottaa lisää tekstiä..*iloinen*

..saa kyllä näpytellä niin turhia juttuja että viides pallo tulisi.. mut mä pärjään ihan hyvin näilläkin.. *joo**joo**joo*

..noh kiitettävä tahti teillä kyllä on..
Tosin hyvähän se vain on että aktiivisuutta riittää,
heh tunnin välein pyörähtää melkein tän foorumin
sisältö uusiksi..

Ehkä mäkin sitten alistun ja alan häiriköimään joka puolella!*pahis*
Kohta mulla ei oo kavereita...*ding*

nyt ei tarvi enää ku sellast 700 pistettä ni saa 5 pallon.. siistii!!! *ökkö* nyt vaa kirjottelemaan tarpeeks ni pääsee taas *super**klubitus*:seks...*nauraa**iloinen*

jahas, testing...

how fucking many green Balls?

saturday night.. and i´m drunk...

yeah, really

noihin palloihin pitäisi saada jotakin lisäeloa vaikka väreillä ja animaatioilla?

Uuuu... blast from the past - joskus on siis ollut vihreitä palloja? Tästä on kait ollutkin juttua Mayahin ja Anqan kanssa, että klubbarissa ei kannateta semmosta meininkiä missä yksi jäsen on muita "parempi" tai "kokeneempi", ja ihan hyvä niin

[q]sapeli, 16.6.2005 03:55:
Uuuu... blast from the past - joskus on siis ollut vihreitä palloja? Tästä on kait ollutkin juttua Mayahin ja Anqan kanssa, että klubbarissa ei kannateta semmosta meininkiä missä yksi jäsen on muita "parempi" tai "kokeneempi", ja ihan hyvä niin
[/q]

.. tai yksinkertaisesti vaan kovempi jauhaan turhanpäiväisyyksiä ,)

O