Pienet vihreät pallot..

Back to häröily O

Mä sain näemmä jo yhden boltsin takas...*sydän*
Tämä pelasti mun tän päivän...*hellokitty*
Ihanaa.

4 boltsi...Olen tulossa vielä tämän vuoden puolella

(muokattu 27.3.2002 17:52:31)

mulla oli 4 näitä.. nyt vain kolme..

hmm, on tainnu systeemit vaihtua kun pari palloa on multa hävinnyt...
no mutta eihän sillä kyllä mitään valiä ole

sluSh,jos ei oo mitn väliä,ni miks olit hyppäämässä naru kaulassa Kymijoen sillalta??*vink*

mixed: heh heh, tosi hyvä läppä... *nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*
Toi oli kyl tosi hyvä...*joo*
Olin iteki melkein silmukka kädes ja köysi rasvattuna kun
kaks palloo otti ja lähti, mut onneks yks tuli jo takas...*sydän*


*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*


Sitä neljättä kaivaten...

(muokattu 28.3.2002 15:29:20)

ei saa ottaa toiselta pois
anna takas senkin anqqa

marski sai *ökkö* 8D

Meixi on läppätykki
On muuten tosi hassuja nää kaverit---->*ökkö**ökkö*

Joo,ököt on aika jees *ökkö**sydän**ökkö**sydän**ökkö**sydän**ökkö**sydän**ökkö*

Tässä se taas nähdään... Sitä mitä on ei osaa arvostaa ennenkuin sen menettää.. Teille pallukat on tärkeitä... anqqa siis tee jotain...
..älä anna niitä takaisin helpolla...

hihii. ettepäs olekaan *super**klubitus*-laisia

..onneksi mun pallot pysyi entisellään *sydän**heiii**ökkö*

No kyllä tässä saa pikkasen vielä näpytellä viestejä jos cosmikin meinaa kiinni saada

saakutti.. kyl myö ne 5 palloa takasin saadaan.. ei se niin vaikeaa voi olla... muuten anqqalle tapahtuu jotain kauheaa...*wink*... me nousemme täältä 4 pallon keskuudesta ja tulemme *super**klubitus*:siksi... keretkäämme joukko mahtavia ja ylpeitä kohtalo tovereitamme ja vaatikaamme 5 palloa...*iloinen*

ps. en kyl ymmärrä miä tos lukee mut toivottavast joku ymmärtäää... TIMMYYY!!

Diablo,meidän presidenttinämme johtoo joukun taisteluun

Plaah, mulle riittää nää kolmekin ihan hyvin... sehän tarkottaa vaan sitä et mun pitää olla paaaaaljon aktiivisempi tästäedes

slush; oikea asenne

nyt heidi hei... pitää olla tätä kunnianhimoa ja saada silmät kiiluen uusia palloja... niistä vaikka maksetaan jos sille päälle satutaan..*iloinen**nauraa**nauru*

En mä palloista ala maksamaan, niin epätoivonen en ole.. Mä vaan alan hengailemaan täällä kokoajan

Slush.. missä on kunnian himo.. tai oikeastaan pallojen himo.. tos just kattelin et oitääks olla sellaset 10 000 pistettä et saa 5 pallon.. ei sitä nyt jaksa sinne asti oottaa... pitää maksaa hieman hintaa et saa sen pallon nopeammin...

Ps. sekottaa ->lähtee nukkumaan

O