Pienet vihreät pallot..

Back to häröily O

Mä kans haluun tietää enempi...
Mulla jo kaks vihreetä...*iloinen**iloinen*
Missä tilanteessa saan alkaa odottaa kolmatta?

*plur**sydän**plur**sydän**plur**sydän*

Just kun sain kysyttyy, et miten saa kolmannen,
nii nyt se on tullu...*sydän*

(muokattu 13.3.2002 16:42:31)

heh.. älä pelästy mut sul on jo..=)

Vissiin jotain yhteyttä,käyntien,chattirivien,viestien jne...kanssa....
Eli aktiivisilla pallot lisääntyy...*hymy*
Mun teoria*pahis* Korjatkaa ihmees jos oon väärässä*iloinen*

Joo siis ne menee täl hetkel suoraa kokonaispisteiden kautta... joku tyyliin kuustonnii tais olla viiden pallukan raja-arvo... tosin en muista yhtää ku mulla oli jo viis kun huomasin ne...*hymy*

...mun mielestä se on kyllä niin että aina 1000:lla pisteellä saa yhden pallon. ja pisteitähän tulee ainakin seuraavista jutuista; forumin viestit, bilelisäykset ja käynnit.
ite olen onnellinen viiden pallon omistaja ollut jo tovin

ahaa.. nyt sekin mysteeri on ratkaistu...

eikai muutu pieneksi vihreäksi mieheksi kun niitä on tarpeeksi?

no täytyy vaan toivoa ettei muutu.. en mä sitte mene sanomaan mitään... kysy sitte ku niit on mul maximi määrä joskus tulevaisuudes..=) kaukana siellä...

milloin ne pallot muuttuu punaisiksi (forum addiktio)? *nauru**nauraa*

No mä huomasin ton pallojutun tossa muutama kuukausi sitten ja sillo mulla oli 2 palloo, ja juuri äskettäin sain sen neljännen.. eli aktiivisuus on lisäänytnyt

..teistä on tullut melkein pahempia forum addikteja kuin minä olen

...ehkä kannattaisi tosiaan perustaa kouvolalaisille oma topicci ettei menisi ihan vaan teidän höpinöiksi kaikki?

oma topic kouvolalaisille!?!? cosmik sä puhut paljon mutta vähän asiaa nyt tais tulla asiaa?!?! ;)

joo.. ollaan kyl aika paljo nykyään äänessä... yritettään nostaa kouvolaa maailmankartalle...=) oma topic oliskin hyvä..=)

kannatetaan sitä omaa topiccii.. vi olla et muilla alkaa menee hermot meidän kanssa

palloja mä metsästän
palloja mä metsästän

aion saada monta
aion saada monta

enkä pelkää ollenkaan!

eli tarvii täyttää foorumit.. :D

heh.. toi oli hyvä...*nauraa*...*plur**iloinen*

Toisaalta tosiaan,jos kukaan ei kirjota tänne,niin eihän tätä voorumia etes tarvita*piru*

nii joo.. hyvä pointti... mut se on välil hyvä kattoa jotain ku se on el.diablo, thunder, slush.. thunder, slush, el.diabl jne...=) ja sitte viel bunde siihen samaan ...=)

No mut mä aina heitän jotaa kommenttii jos diablo, bunde tai mixed on jotaa käyny kirjottamassa *hymy*......

olen tässä vähän miettinyt, että miten niitä pieniä vihreitä palloja saa lisää.. siis puhun niistä mitkä ovat siinä nimen alla...auttakaa tietämätöntä..*hymy*

(muokattu 11.3.2002 17:28:19)

O