Tupakoinnin lopettaminen.

Back to päihdekeskustelu O

Yritys on kova lopettaa tupakointi mut jos on päivän ilman tupakkaa nii on hermot niin keleen kireällä...

Ei onnistu millään Vähentäminen kylläkin on toiminu hyvinki tehokkaasti... ennen meni vähä pääl aski päivässä, nykyyän yks aski voi kestää melkeen kolme päivää jos oikee nihkeilee.

[q]Tripla-T, 9.12.2005 16:51:
Ei onnistu millään Vähentäminen kylläkin on toiminu hyvinki tehokkaasti... ennen meni vähä pääl aski päivässä, nykyyän yks aski voi kestää melkeen kolme päivää jos oikee nihkeilee.
[/q]

lupaa itsellesi että saat polttaa milloin vain paitsi silloin kun tekee mieli

kerran kokeilin tupakan ostolakkoa... toimi ihan jees viikon verran mut sit oli pakko ratketa... =)

joka päivähän tuo on mielessä.. mut sitä ei vaan saa asiaksi.. ja kestääkö hermot?? en tiedä

kuukaus polttamatta eikä tunnu missää

CM, hyvä hyvä! Tsemiä.

t. 4 kk polttamatta (jos nyt oikein muistan)

2.5 kuukautta polttamatta. Levy nikotiinipurkkaa päivässä. Eilen pitkästä aikaa tupakka haisi aika kivalle...

9 vuotta jo polttanut tupakkaa..Yrittänyt oon lopettaa liian monta kertaa purkalla jne,mut se ei vaa onnistu*toktok* sama juttu kahvin kanssa*grr*

[q]CM, 13.12.2005 18:06:
kuukaus polttamatta eikä tunnu missää
[/q]

samma här.

Reilu kolme viikkoa olen ollut pääasiallisesti käryttelemättä.. Kännäysreissuilla on aina muutama tupakka mennyt, mutta muutama on ihan hyvin siihen aikaisempaan - eli baarireissua varten aina oma aski. Noita tupakka-askeja (puoltyhjiä) tuntuu löytyvän jokapuolelta.. Nyt, kun niillä ei oikeestaan tee mitään.. Kumma juttu
Vuodenvaihteessa vois koittaa olla polttamatta humalassakaan... Toistaiseks en ole sitä oikeestaan edes kieltänyt itseltäni...
Kyllä tää tästä

Hmm, mitäs minä tässä nyt olen ollut. Vissiin 3 kk "polttamatta". Selvinpäin en ole kertaakaan lopettamisen jälkeen polttanut, mutta pari imua on tullut vedettyä kun olen ollut sekasin. Mutta se on pientä se. Sellainen ei haittaa minua. Eipä tuo lompakossa ole tuntunut, mutta sehän ei olekkaan pointti. Kunto on huomattavasti parempi. Pystyisin kyllä humaltuneena olemaan polttamatta jos oikein yrittäisin tai ostaisin baarireissuille nikotiinipurkkaa, mutta ei jaksa :p

Lopetin intissä 1.6.2002 ilman poppakonsteja tai nikotiiniapuvälineitä.
Poltin ennen sitä säännöllisesti n.3 vuotta ja ennen varsinaista lopetusta pidin 5kk tauon jonka jälkeen epäsäännöllistä hermosauhuttelua 1,5kk.

Alotan uudestaan kun tuun eläkeikään ja hommaan keinutuolin.

Oon ollu kaks päivää huomaamattani polttamatta Sunnuntaina oli vaan niin heikko olo ja tänään olin vähän kipee niin en ulos jaksanut raahautua ku siel oli kylmä mut varmasti tän päivän puolella tulee ehkäpä poltettua, mut nyt vois kyl kokeilla et kuinka pitkään on pystyy oleen ilman

[q]rZi, 3.1.2006 01:58:
Alotan uudestaan kun tuun eläkeikään ja hommaan keinutuolin.
[/q]
Mahtava suunnitelma, mut sit sun kyl pitää ruveta polttaan piippuu

[q]noena, 3.1.2006 03:43:
Oon ollu kaks päivää huomaamattani polttamatta Sunnuntaina oli vaan niin heikko olo ja tänään olin vähän kipee niin en ulos jaksanut raahautua ku siel oli kylmä mut varmasti tän päivän puolella tulee ehkäpä poltettua, mut nyt vois kyl kokeilla et kuinka pitkään on pystyy oleen ilman
[/q]

huomaamatta? stna ja minä taistelen itteni kanssa, että poltanko vai en, vaikka en halua mutta silti on sillain "ei se haittaa, jos yhden polttaa" *argghh! tuhoutumis-efekti ja paperi roskakoriin*

nyt on ainaskin safkannut kokoaika ja tehnyt jotain kokoaika

Mä oon ollu joku 2,5 kk polttamatta muuta ku sillon ku oon juomassa. En siis polta arkisin ollenkaan eikä edes tee mieli (paitsi yhen kerran lipsahdin kun oli niin järkyttävä darra ja morkkis että se pahensi oloa sillee sopivasti)..Tosin arkea on viikossa sen verran kun sattuu olemaan selvin että lomilla homma tuppaa vähän lähtemään käsistä.

Tein päätöksen koulussa terveystiedon tunnilla ilman sen kummempaa miettimistä, en vaan mennyt enää seuraavalla välkällä röökille vaikka omistin vielä puol askia tupakkaakin. Asiaa auttoi myös hengaaminen sen ainoan ei-tupakoivan ystävän kanssa. En ole sen jälkeen ostanut kertaakaan omia röökejä. Jee*pepsodent*

Tavoitteena on tietysti lopettaa kokonaan..

lopetin 2.12.2005, suoraan poikki ilman poppakonsteja. poltin vakituistesti viisi vuotta. suurin syy tähän oli se, että astmaatikkona ja allergikkona tupakointi otti erittäin pahasti hengen päälle, ja välillä sai olla niin, että joka röökin jälkeen oli vedettävä astmalääkkeitä. katsoin, että tämä ei ole vaivan arvoista ja katsoin parhaaksi lopettaa. dokatessa on tullut vedettyä pari röökiä kerran pari, mutta tuskinpa tältä istumalta saan jalkasyöpää. tupakoinnin hajua on kyllä todellakin oppinut vihaamaan

[q]nomic, 3.1.2006 05:23:
huomaamatta? stna ja minä taistelen itteni kanssa, että poltanko vai en, vaikka en halua mutta silti on sillain "ei se haittaa, jos yhden polttaa" *argghh! tuhoutumis-efekti ja paperi roskakoriin*

nyt on ainaskin safkannut kokoaika ja tehnyt jotain kokoaika
[/q]
Mä vaikka hyökkään teille muutamaks päiväks viikonloppuna ni suljetaan ovet ja ikkunat eikä kummatkaan polteta yhtään

Itselläni alkoi lakko nyt viikonloppuna. Tällä hetkellä olo on aika vittumainen. Jatkuvasti hermostunut olo. Vapisee, kuumottaa ja on muutenkin vittuuntunut/jännittynyt. En kerennyt polttamaan kuin kolme vuotta säännöllisesti mutta silti tuo riippuvuus on kehittynyt. On niin fyysisiä kuin henkisiä riippuvuus oireita. Onkos täällä muita lopettaneita? Tänne voisi keräillä vinkkejä/tunnelmia. Muitakin vaan mukaan.

O