Tupakoinnin lopettaminen.

Back to päihdekeskustelu O

[q]Syder,
Jotkut polttavat seksin harrastamisenkin jälkeen tupakin ja osa heistä vieläpä sängyssä
[/q]

[q]Syder, 18.8.2005 10:30:
....ja osa heistä vieläpä sängyssä
[/q]

Mä itseasias joskus kuuluin näihin.. Tupakka sängyssä kuului niin siihen tilanteeseen että!! Nykyään kyllä karsastan sitäkin, yäk. En vois sietää sitä tippaakaan jos ukkoseni ei jaksaisi mennä parvekkeelle asti. Kaikesta huolimatta ymmärrän silti ihmisiä jotka näin tekee. Mutta ei ole tämän savuttoman tytsyn juttu

Neljä viikkoa polttamatta...

[q]MaoTse, 18.8.2005 20:42:
Neljä viikkoa polttamatta...
[/q]

ei näytä onnistuvan...

Öbaut pari viikkoa jo takana ja yksi tupakka tullu vaan röpöteltyä

zybam kuuri toista vkoa päällä, röökii ei tee mieli pätkääkää mut ei vittu vaan onnistu nukkuu kunnolla no ehkä tää täst.

-M

[q]mayah, 19.8.2005 08:36:
Jaksaa jaksaa!!!
[/q]

heh joo, ei pienintäkään pelkoo et sortuis nyt, kuuri loppuun ja röökistä eroon ja piste. Ja toisaalt, onhan tää "sleepwalking" ku kokoajan vetää univelassa ympäri mestoja vähä sama asia ku ois just saanu nikotiinii iha vituuusti iha yhtä töttöröö olo..

-M

[q]Mark, 19.8.2005 08:38:
---
mayah, 19.8.2005 08:36:
Jaksaa jaksaa!!!

---

heh joo, ei pienintäkään pelkoo et sortuis nyt, kuuri loppuun ja röökistä eroon ja piste. Ja toisaalt, onhan tää "sleepwalking" ku kokoajan vetää univelassa ympäri mestoja vähä sama asia ku ois just saanu nikotiinii iha vituuusti iha yhtä töttöröö olo..

-M
[/q]

Joo mut kaikella on hintansa, ja palkkio on sen arvoinen kärsii vähän aikaa ni jää paljo enemmän rahaa käyttöön ja paljon parempi olo ja paljon vähemmän kipeenä ja elämänlaatu paranee nimimerkillä ei paluuta kessutteluun ...

Mä _haluaisin_ lopettaa. Mut ei onnistu.

Oon ollu polttamatta su aamusta (n.klo. 04.30), iha puolivahingos.
En oikeestaan edes polta/polttanut kovin paljoo, mutta sitäkin
säännöllisemmin. Jo melkein 10v ajan :(
Nyt tätä kirjottaessa alko tekeen mieli tupakkaa.
Mut katsotaan nyt mitä tästä syntyy.

Loppui eilen ilman sen kummempia syitä.

Havainto #1:
Vuiddu tätä ylimääräistä energiaa heti ensimmäisenä päivänä. Tiedä oikein mihin sen kaiken kanavoisi...

Hyvä ratkaisu.

Tänään taisi tulla viikko savuttomana täyteen ja taisi siihen väliin mahtua yksi humalainenkin päivä jolloin tuli röökistä kieltäydyttyä. :o Noh, aika näyttäköön.

Olin viikon polttamatta, eikä ollut mitään ongelmia.

Nikotiini ei ilmeisesti aiheuta minussa minkäänlaisia fyysistä riippuvuutta. Ennenkin olen pystynyt lopettamaan kuin seinään.
En huomannut mitään ihmeellistä energisyyttä tai hyvän olon tunnetta.

Taidan jatkaa polttamista, se on ihan kivaa.

Kuukaus ja yks tupakka takana, eikä kyl todellakaan tee mieli polttaa

Nyt alkaa näyttää jo hyvältä.

Neljäs päivä ilman, ihan VITUN HIRVEET OIREET vaik ei tässä ihan ensimmäistä kertaa olla yrittämässä eroon.

Tällä kertaa on kyl ulkopuolista apua, Asmo stögäs (vikan?) tupakkansa mun vasempaan kämmenselkään :D

Olin viikon polttamatta flunssan takia, ja kun sujui niin kivuttomasti niin aattelin että voisin vähentää reippaasti. Olisi jees jos pääsisi tilanteeseen jossa tupakoisi vain baari-iltoina, ja tietysti joskus myöhemmässä vaiheessa vieläkin satunnaisemmin. Aloitin nyt kumminkin siitä että en polta aamulla enkä työpäivän aikana, eli käytännössä on tullut poltettua pari tupakkaa iltaisin.

Ihan hyvältä vaikuttaa, ei oikeastaan edes tee mieli tupakkaa päivisin Ilmeisesti en sitten ollutkaan niin pahassa nikotiinikoukussa kuin luulin, onhan tässä tullut viimeiset vuodet siirryttyä kokoajan miedompiin merkkeihin.

Jos kerralla yrittäisi lopettaa, niin sillon noi nikotiinikorvaustuotteet varmaan parantaa onnistumisen todennäköisyyttä aika reippaasti.

hei hei... ollu jo ilman 1v ja 3pv meitsi edistyy......

Melkee viikko ollu polttamatta

Itselläni alkoi lakko nyt viikonloppuna. Tällä hetkellä olo on aika vittumainen. Jatkuvasti hermostunut olo. Vapisee, kuumottaa ja on muutenkin vittuuntunut/jännittynyt. En kerennyt polttamaan kuin kolme vuotta säännöllisesti mutta silti tuo riippuvuus on kehittynyt. On niin fyysisiä kuin henkisiä riippuvuus oireita. Onkos täällä muita lopettaneita? Tänne voisi keräillä vinkkejä/tunnelmia. Muitakin vaan mukaan.

O