Syksy? In vai out??
[q]-xx-:
---
Angelus:
itse kanssa tykkäilen hyvin syksystä. kuten ämpy jo sanoi niin pimeät syysillat jonkun rakkaan ihmisen kanssa (oiskin sellainen).
---
kyllä kyllä
edit: siis jos olisi
[muokattu 31.8.2003 11:36]
[/q]
niinpäniin. jos olisi *justjoo**uuh*
Ehdottomasti out! En kestä kylmyyttä yhtään ja varsinkin Suomen syksy (ja sitten se kamala talvi) on jotain järkyttävää.........*eiei*
Sais aina olla ihana kesä *sydän*
ei syksys oo mitää vikaa (jos on kuivaa eikä liia kylmää) se on kaunis vuodenaika... itseasias kaikki vuodenajat o kauniit. esim kesä on (parhaimmillaa) lämmint, aurinko paistaa jne. keväällä kaikki taas herää pitkän pimeyden jälk. syksyl on taas joka paikas kaunis värien kirjo...
ainoastaa talvi o iha kauhee! puol vuotta pimeetä, kylmää ja märkää*uuh*wittu q se on kuitenki pisin vuoden aika tääl suames...
pitäis aivopestä itsensä assosioimaan syksyinen keli RMB:n Spring-kipaleeseen. vois alkaa maistumaan paremmin :)
Syksy on ehdottomasti in!
Tänään olen koko päivän saanut nauttia syksystä parhaimmillaan. Iso ämpäri käteen ja marjapuskaaseen vaan. Tuloksena illaksi naposteltavaa (mustaaviinimarjaa) ja herkkujuotavaa (tyrnimarja).
Viikon parin sisään sienetkin alkavat olla parhaimmillaan joten tämä ainakin sujahtaa metsään niitä metsästämään. Se määrä herkkuja mitä perus tatista saa aikaiseksi on jotain minkä takia menee päätään tyhjäämään luonnonhelmaan.
Parasta syksyssä on kuitenkin sen tarjoama mahdollisuus aloittaa alusta vuosi. Koulut alkavat tarjoten taas mahdollisuuden parempaan huomiseen. Muutoksen tuulet puhaltelevat vienosti ohjaten taas elämää uuteen suuntaan, toivottavasit parempaan.
Syksy on ehdottomasti yksi lemppareistani vaikka sadetta ja kylmyyttä se tuokin mutta kaikki muu mikä mukana tulee on pelkkää plussaa
Mä pidän jokasesta vuodenajasta. Vaikkakin kaikissa on myös huonot puolet. Syksy on kuitenkin in. Mä pidän sateesta ja tippuvista lehdistä... *sydän*
Syksy on ihan mun juttu. *sydän* On ihanaa kun lehdet rapisee jalkojen alla, tuuli viuhtoo puissa ja pikkupakkanen saa posket punottamaan. Eikä tietoakaan syysmasennuksesta, päinvastoin -iskee mania. Joku taisi sen jo eilen huomatakin.
Alkusyksy on mukavaa aikaa kunhan ei sada..
Pimeää tulee kohtuullisen aikaisin sekä ilma on
riittävän viileää, tosin nyt alkaa menevään turhankin viileäksi.
I *sydän* syksy!
tänään oli niin ihana aamu!!
Kylmää mut aurinko paistoi ja sellainen ihana kuulaus!
Vielä kun alkaisi puut kellastuu <3<3
[q]dab:
Syksy on ehdottomasti romanttisin vuodenaika! Vielä jos jonkun kanssa saisi siitä nauttia... *sydän*
[muokattu 30.8.2003 00:45]
[/q]
hehe... hyvä pointti.
mie tykkään kaikista vuoden ajoista.. aina kun alkaa uus vuodenaika niin herään aina uudelleen henkiin...*hymy*
Syksy on ihanaa aikaa kun luonto täyttyy ruskan väreillä ja kevyt kylmä tuuli alkaa puhaltelemaan... Ensimmäiset ihanat syksyn sateet on mun juttu.. tykkään kävellä sateessa ulkona tosi paljon... ja sit se ensimmäinen oikeen kunnon myrsky... valot sammuksissa ja kynttilöitä pitkin asuntoo ja katteelee vain ulos kun tuuli tanssii syksyn tanssii... oih.. miten ihanaa..
sit tulee talven ihanat ensi pakkaset ja sen jälkeen ensimmäiset lumihiutaleet... oih miten ihanaa..*pihkassa* ja sit kevät talvella ne kirpeät pakkaset ja auringonpaiste... ohhoh... ja sit kun kewvät alkaa puhkee kukkaan kun lumen seasta ensimmäiset kukkaset puskee läpi.. ja ensimmäiset lämpimät säteet lämmittää ihoo... ja kun kevät muuttuu kesäx niin aurinko paahtaa iholle ja kylmä meri viilentää just sopivasti.... oih... mie tykkään niin paljon luonnosta...*sydän*
mä tykkään enenmmän keväästä ja kesästä. syksyllä tulee masennus kun alkaa iänikuinen palelu ja lämpimien vaattiden etsiminen komeroista. syksy on talvea valmisteleva vuodenaika enkä tykkää talvesta...
i'm a summergirl*plur*
Viileä sää on mukavaa. Talvella on liian kylmä ja kesällä liian kuuma. Nyt on sopiva. Tosin sateet liian usein käyvät sitten hermostuttamaan. Eli toisin sanoen aivan sama mikä vuoden aika on, aina on kumminkin valittamassa.
Syksyn tuuli ja värit..... nO ne nyt on sen pari viikkoa....
Mutta muuten syksy on syksyä.... not fun =(
syksy on jees..kerrospukeutuminen on jees..sateet on jees.. :j
In selkeesti, varsinki aika virkistävää pitkän kuuman kesän jälkee,, ainoo heikompi puoli on et minihameet ym, über sexy clothingit poistuu kaduilta
IN, sillä syksy on mun mielestä just uuden alkamista ja pohdiskelua, kuten jo moni muukin totesi. Viime kesästä en löydä paljoakaan muuta hyvää kun lämpimän meriveden ja kavereiden kanssa vietetyn sunnuntain suokissa uiden ja löhöillen *sydän**sydän**sydän*. Talvi on taas mulle kaikista rakkainta aikaa, mun mielestä suomi on kauneimmillaan sillon kun on pakkasta ja lunta. Ja lisäks mä vaan pidän kylmästä ja raikkaasta ilmasta. *joo**hymy*
Syksy on ihan jees Mä rrrakastan sitä kun alkaa tulee kaiken värisii lehtiä oksiin ja ku ne tippuu maahan.. iih *sydän* On kyl tietty se kylmyys mikä ei oo kiva, ainakaan lämpimän kesän jälkeen Syksy on parhaimmillaan sillon ku saa käpertyy lämpimän peiton alle (terveenä) kattomaan kuinka talvi tekee tuloaan.
Enemmän aikaa frendeille.. kerääntyy johonkin kämpälle ja ziikaa vaikka jotain leffaa, käy syömässä frendien kanssa, duunaa erilaisia juttuja frendien kanssa ylipäänsä... kuulostaa hyvältä! Joo, kyl diggaan syksystä! IN..!
Mitä fiiliksiä syksy tuo teille*täh* Itselleni syksy tuo hirveästi potkua elämään ja muutenki olen aina syksyn tullen ihan fiiliksissä. Ruskan tulo eli se, että puut vaihtavat väriä ja ilma kylmenee on jotenki vaan niin mahtavaa... niin ja ne pimeät sateiset syysillat *sydän**sydän* Mutta mitenkäs te hyvät ihmiset otatte tämän minulle rakkaan ajan vastaan*täh* Mielipiteitä/kommentteja..
ps. voi pi*** jos tää aihe löytyy jo*dissaa*