Syksy? In vai out??
koti-illat on jees mut danssaileminen se vasta lämmittää..*pihkassa*
henk koht oon syksy ihminen.... i love it.. raikasilma.. kauniit värit.. luonto ..toimii
ja synttäritki..prkl..
[q]Relic:
henk koht oon syksy ihminen.... i love it.. raikasilma.. kauniit värit.. luonto ..toimii
[/q]
Aivan.
Syksy on haikee mutta ihana...
Taas alotetaan alusta *sydän*
ja kaunista on
Hyi. Out!
Masentavaa, äärimmäisen masentavaa aikaa, ehkäpä ihan pelottavankin masentavaa aikaa. Taas se alkaa.
IN. Mulla ainakin toimii
IN, on ihan mukavaa että keli viilenee ettei kulje hiki päällä koko ajan
Ehdottomasti IN!!!!
Raikas keli ja kohta luonto on aivan upean värinen... *sydän*
OUT...Terassilla tulee kylmä*vink* ja kohta on loskaa paikat täynnä*hmph*
itse olen kesä*sydän*ihmisiä, joten syksy on hieman ankea vuodenaika.
Hyvää siinä kuitenkin on luonto ja sen värit jne., mitä täällä onkin hehkutettu. Sitten, kun puista tippuvat lehdet ja tulee kylmää ja märkää, niin ei ole kivaa, ainakaan pyöräillessä kouluun..*hmph*
Mä olen kyllä kanssa kesä ihmisiä, joten syksy ehdottomasti OUT..
[q]H:
Mut on ihan jees, rakastan kynttilöitä ja ku illat pimenee on niit kiva sytyttää palamaan!
[/q]
Aww! Nyt aloin jo odottamaan ekaa kunnon syysmyrskyä! Onko mitään ihanampaa kuin sytyttää kynttilöitä ja nauttia hyvästä punaviinistä mukavassa seurassa kun sade ropisee ikkunoihin?
Syksy kyllä tekee musta ihan höpsön!
[muokattu 30.8.2003 00:52]
Mä oon kesäihminen, mut syksyn alku....uijui. Syksy on aina ollut mulle uuden alku. Koulut ym. Ja ne pimenevät illat.......*hymy*.............siistii maata vaa himas lämpimäs:). Eli, kyllä syksy on IN!!!
Ehdottomasti IN!!
Ihanaa kun on viilee eikä tarvii hikoilla kuumissa junissa ym.
Ja todellakin noi kynttilät on mun lemppareita ja suitsut... ei kuumalla ilmalla jaksa oikeen niitäkään haistella... Ja kaikki ihanat vaatteet ...kaikki villanen on niin rok...*nauru*
ja kohta saa vedellä pipoja päähän... vaik ei ne mulle sovikaan, mut ei haittaa!!
IIIhanaa Syksy!! Ja koht on mun syntskätkin.. mikä vois olla kivempaa?!
[q]India:
Ehdottomasti IN!!
[/q]
Siis todellaki IN
Suomen ns. kesässä on kyl ne max 2 viikkoo lämmintä, et kyl mä ainaki nautin täysin siemauksin myös noista kuumista junistaki
Mun mielest syksy on sillee lämmin, lämpimämpi ku kevät ja kivempiki, keväällä maa on kuitenki edellee sikamaisen kylmä..
on myös kiva pukeutuu lämpimästi, ensimmäinen pakkanen vähä yrittää pehmeesti pureskella, muttei onnaa. sit on hauskaa ensilumi, joka sataa keltaisiin lehtiin peitellylle maalle.. kaunista
jos näätte syksyssä pelkkää ruskeeta, ni vika on korvien välissä, ei luonnossa..
[q]Relic:
[/q]
Correctomundo!
täytyy myöntää et talvi on kyl sit tosi perävaunusta, ku se ei lopu ikinä ku se kerran pääsee vauhtiin, joulukuuhun asti toimii hyvin, mut helmikuu on pahin, sillon on kaikenlisäks mun synttärit *nauru**hih*
[muokattu 30.8.2003 16:05]
itse kanssa tykkäilen hyvin syksystä. kuten ämpy jo sanoi niin pimeät syysillat jonkun rakkaan ihmisen kanssa (oiskin sellainen).
jepjep... syksyl alkaa ilmat lämmetä ja sateet loppuu kohta kokonaan... päivälämpötilat varjossa nousee 35-45 asteeseen ja yöllä on noin 15 astet... just sopivan viilee nukkua.. luonto muuttuu ruskeeksi .. eli kaikki vihree kuivuu ja käpertyy.. nice =) mut eipähän palele täällä koko talvena
nimim:afrikanhyvätpuolet.*heiii*
[muokattu 30.8.2003 18:02]
[q]India:
Ehdottomasti IN!!
[/q]
Olen ihan samaa mieltä!!
[q]sQueek:
jepjep... syksyl alkaa ilmat lämmetä ja sateet loppuu kohta kokonaan... päivälämpötilat varjossa nousee 35-45 asteeseen ja yöllä on noin 15 astet... just sopivan viilee nukkua.. luonto muuttuu ruskeeksi .. eli kaikki vihree kuivuu ja käpertyy.. nice =) mut eipähän palele täällä koko talvena
nimim:afrikanhyvätpuolet.*heiii*
[muokattu 30.8.2003 18:02]
[/q]
No mä ihmettelinkin, että aika huonosti toi sun kuvaus sopii suomeen...*justjoo**nauru*
Mitä fiiliksiä syksy tuo teille*täh* Itselleni syksy tuo hirveästi potkua elämään ja muutenki olen aina syksyn tullen ihan fiiliksissä. Ruskan tulo eli se, että puut vaihtavat väriä ja ilma kylmenee on jotenki vaan niin mahtavaa... niin ja ne pimeät sateiset syysillat *sydän**sydän* Mutta mitenkäs te hyvät ihmiset otatte tämän minulle rakkaan ajan vastaan*täh* Mielipiteitä/kommentteja..
ps. voi pi*** jos tää aihe löytyy jo*dissaa*