väärin kuultuja biisien sanoja?
[q]RhonaN:
---
abcdtatu:
---
mikkihiiri:
Miten on mahdollista? Sehä o oikeesti täysin selkeä piisi... Mut dynamite on edelleeki michael KNIGHT-tsä-bä-tsä-bä-tsä-tsä-michael-tsä-michael-tsä-michael KNIGHT...
---
ollaan kämppiksen kaa kuultu jotain.. hot damn-a ready for the summa....mut ei kyl hajuukaan et mitä siin oikeesti lauletaan... tietääks kukaan?
---
Ei oo tarkkaa tietoo mut oma veikkaus o jotai hot mama I'm a super slammer (slammah) ?*nauru*
[/q]
Voisin vaikka väittää, että RMJ 2004:ssa ne ITSE käski yleisön laulaa mukana: Hot mama, ihan vitun sama
..jossain biisissä kuulostaa ihan siltä ku toistettais..pippurimylly..pippurimylly...*nauru*
Kaverin kanssa aina hoilataan horny campaign, mut nyt en muista sen yhtyeen enkä kappaleen nimeä... Australialainen kaksikko, aika suosittu joku 5 vuotta sitten, laulo jotain chica-cherry-colasta...
[q]Optik:
---
Höö.. kuulostais Luniz:n Got 5 on it viisulta
Alkuperäinen nyt on suht kökkö ralli, mutta siitä on tehty kiva Drum & Bass remixikin..
[muokattu 14.7.2004 10:01]
[/q]
Siis aivan alkuperäinen biisi mistä taustat kyseiseen biisin on sämplätty on kasariraita, Club Nouveau - Why you treat me so bad
[q]sapeli:
Kaverin kanssa aina hoilataan horny campaign, mut nyt en muista sen yhtyeen enkä kappaleen nimeä... Australialainen kaksikko, aika suosittu joku 5 vuotta sitten, laulo jotain chica-cherry-colasta...
[/q]
savage garden :D
[q]Angelus:
tämä ei ole mikään paha, mutta muistan aina kun luulin, että Stingin - English Man in New York biisissä laulettiin woo-oh, I'm an alien, I'm a little alien vaikka little onkin legal
[/q]
Ei hitsi! Mä elin siin uskos vielki!
Yhdessä hempeässä rakkauslaulussa lauletaan If you want to go away, now I must obey... ja mä kuulen aina If you want to go away, now I masturbate
[q]Optik:
---
kAiStA:
Yks tuttu poika kysyi multa täsä eräänä päivänä näin :kuuntele tot biisii, mitä siin lauletaa?
(kyseessä jonkun miehen edittämä suht hidas biisi ´I got fly/fight for it`....tjms..)
Tää poika oli kuullu sanat näin: I got fly vomit....
=D
---
Höö.. kuulostais Luniz:n Got 5 on it viisulta
Alkuperäinen nyt on suht kökkö ralli, mutta siitä on tehty kiva Drum & Bass remixikin..
[muokattu 14.7.2004 10:01]
[/q]
hehe... mä olen kuullut sen taas tähän tapaan: I've got five on it... ja koska videossa on rahaa ja tyttöjä -tulin ihmetelleeksi että MITÄ siinä oikeen sanotaan
Paul Youngin biisiä Senza una donna hoilailin omalla englannilla eli Say son a Donna
...kuulosti pienenä, englantia taitamattomana ihan järkevältä, että Donnan poika sanoi.*muhaha*
Didon biisissä White Flag siinä sanotaan: Well I will go down with this ship
aluksi luulin et se menee näin Well I will go down with this shit
[q]Essi:
---
cheat:
metallican She ain´t my bitch, mun kaveri hoilottaa, She ate my pizza...
---
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Itkunaurut pääs. James Hetfield hoilottaa: She ate my piiiiiiiiizzha!
[/q]
*muhaha**nauru**nauru**nauru**nauru*
Räkä roiskuu ja vihanen mies huutaa ku mamma söi sen pizzan
[muokattu 5.8.2004 09:36]
[q]dco:
Vector 13 - Rise biisin voksut kuuluu päässäni: gay wonder, gay wonder... Kuulin joltain et ne saattais olla jopa not everyone, not everyone...
[/q]
En ole ollenkaan varma mutta vokaalit taitaa olla sämplätty David Bowien jostain biisistä jossa mä kuulen sen kanssa aina gay wonder...
Tästä oli kaverinkin kanssa vääntöä joskus.. Ja olin muuten väärässä.
Elikkäs kyseessä oli Europen Final Countdown ja jostain syystä kuulen sen näin: \We´re heading for penis\
Oikeat sanat ovatkin sitten ihan muuta: \We´re heading for Venus\
Eipä tuu muuta väärinkuultua mieleen kun joskus kerana Raptorin Tyyris tyllerö. Luulin että se maalas munia eikä muureja. Kaikesta huolimatta Eppujen separilateraali ärsyttää: Muston tuu-ú-uu urheilu húu-ù.
Tämä nyt saattaa mennä hieman offtopiciksi mutta tässä hauska linkki jossa lentokentällä kuulutukset voi kuulostaa aivan toiselta mitä alun perin tarkoitettiin. Käytännön pila.
http://www.usd.edu/eric/humour/heathrow.html
No nyt toimii linkki!
[muokattu 5.8.2004 14:56]
[q]ella_:
---
sapeli:
---
savage garden :D
[/q]
Muistin iteki äsken mut kerkisit ensin
Private Linen Downstairs Upstairs -biisissä juurikin tämä downstairs upstairs-kohta vääntyy aina korvissani lobsters, lobsters:ksi... *justjoo**nauru*
Ystävä kuuli Drugface -Fill me:n sanat seuraavasti "Kill me with drugs and then fuck me for hours"
Ja samoin Arcade Mode - Your Love "Kill me with your love..."
Pitäisikö huolestua vai hankkia paremmat skobet?
it´s a final countdown vääntyi aikoinaan näin: istu vain mun kanssa
oli pakko alottaa tällanen topicci kun kuuntelen juuri Molokoa...
kuulen nimittäin joka kerta Statues-albumin Forever more-biisin kertosäkeen: \L.S.D. brings you joy....forever more..\ oikeasti se menee kai \endless tears...\
vaikka tiedän miten se menee, aina kuulen väärin...