päivän :)

Back to häröily O

Sain haravoitua, nyt on hieno piha :) Lisäksi kiva rento olo ja muikea kans. Miu!

[q]Takyon, 31.10.2009 18:46:
Täällä oli tänään tän näköistä ^_^
[/q]

siis mitä mutarallia tol autol o ajettu? :D

Vähän reilu viikko on nyt tullut asuttua Kiinassa ja vihdoin eilen ehdin ostoksille hankkimaan jääkaappia, ja onnekseni se toimitettiin jo tänään kotiin. Kyllä näillä helteillä jo kaipaakin kylmää juotavaa. *känni*

Mutsi tulee tänään taas vähäksi aikaa Suomeen.

Ulkona sataa ja minulla on uusi Hello Kitty sateenvarjo. Äkkiä ulos pousailee sen kanssa*hymy*

Tuli tänään palkkanauha ja perjantain tulee lomarahat. En odottanut että sieltä noin paljon tulisi.

[q]Poppana, 11.7.2007 10:33:
Ulkona sataa ja minulla on uusi Hello Kitty sateenvarjo. Äkkiä ulos pousailee sen kanssa*hymy*
[/q]

Gotta love "välineurheilua".

Oma päivän :) on, että nään tänään mulle aikoinaan tosi tärkeän tyttölapsen ja pääsee päivittelemään kuulumisia lounaan ääressä.

top modelii alkaa tulee telkasta ihan kivasti.
ei haittaa yhtään vaik on nähny ne molemmat, mitkä pyöriipi.

Taisin töiden kautta saada hankkeen johon teen opinnäytetyön

Kyseessä Kuopion rautatieaseman ympäristö, ja siis ympäristövalaistus.

[q]Takyon, 31.10.2009 18:46:
Täällä oli tänään tän näköistä ^_^
[/q]
Lunta? LUNTA! :) Mulle kans, plz.

Ihanan semisynkkä ja sateinen ilma ja mulla vapaapäivä...

Aivan loistava Barcelonan parin viikon reissu mahtavassa seurassa. <3 Tuli höpistyä espanjaa syrämmen kyllyydestä ja tutustuttua paikallisten lisäksi monien muidenkin maiden asukkeihin. Sangriaa, mojitos, hyvää ruokaa, loistavat Sonar -festarit, paljon kaupungissa kiertelyä ja kuvailua... 15 gigaa kuvia reissusta, suht sopivasti. :D Oli niiiiiiin siisti reissu!

Loistava irtiotto kaikkeen, vaikka aluksi jännäsinkin, että mitenhän mahdan osata rentoutua. Osasin. :) Nyt vaan mietin, että mitenhän mahdan taas sopeutua tähän tosielämään. Joutuu varmaan lähtemään uudestaan vielä reissuun, kun on tätä lomaa jäljellä. Ekana vuorossa Jyväskylä City ja annien kesäkokous! <3

Ystävät. *sydän*

Liput Unityyn!

Raskas työviikkp alkaa olla jo voiton puolella ja kahden päivän päästä pääsee taas lomalle.

superlomaan 3 päivää ja perjantaina tulee superpalkka!
SUPER!

[q]NextAce, 11.7.2007 12:50:
Tuli tänään palkkanauha ja perjantain tulee lomarahat. En odottanut että sieltä noin paljon tulisi.
[/q]

mullekin tulee suddenly i'm not broke :D

Ihanaa ihanaa ihanaa! Oli niin leppoisa "lounastuokio" vanhan kaverin kanssa, että melkein puskee nostalgian kyyneltä silmään. :)))

tein itselleni elämäni ensimmäisen manikyyrin tuli aikas hienot kynnet sit loppupeleis

[q]H3li, 11.7.2007 19:21:
Vaikeuksien kautta semivoittoon.
[/q]

iltauinti <3

O