päivän :)
mmmmm mansikoita...palllljon mansikoita!<3
Vauvan potkut masussa on jokaisen päivän :)
Niin ja ne vaunut mitkä olen halunnut, ovat nyt tarjouksessa, vielä kun osais päättää minkä väriset :)
olin yksin himassa ja pelailin pelejä
Niin ja huolimatta siitä et poliisit soitellu pitkin päivää niin kerrankin hyvällä mielin siitä. Jouduttiin viime viikolla huostaanottamaan meidän koiran 9kk ikäinen pentu kun se oli jätetty maksamatta ja sitä oli kohdeltu kaltoin.*eikä* Sit se tyhmä ex-omistaja oli mennyt tekemään meistä rikosilmoituksen ja tänään poliisit totes että ei olla toimittu asiassa lainkaan väärin, päinvastoin...*aplodit* sille voi jo vähän ottaa...*nauru*
Muru *sydän* pelkkä ajatuskin saa ihan sykkyrälle.. onneksi kohta nähdään.
Kellikselle pitää koirapuistojeetä kamujen ja viiden täpläkoiran kaa ja ottaa bilboo*jiihaa*
Toivottavasti ne ei nappaa mua ja toimita siihen viereiseen taloon...*tirsk*
Sain tänään ilmasen telkkarin
Niin paljon hyviä uutisia tälle päivälle *sydän* Ja muutenkin *sydän*
Uus puhelin ^__^
Millää malttais tehä töitä ku haluun vaa räveltää tätä.
[q]Bellezaaa, 9.7.2007 22:10: -clips-[/q] epistä!! meijän ilosaari reissu tyrehty lippujen olemattomuuteen :D mut hauskaa reissua!
Kaveri kävi kylässä. Pieni juttu, mutta suuri ilo.
[q]ALIEN, 10.7.2007 09:14:
---
KooKie, 9.7.2007 22:31:<3
---
Ajatus sinusta ja tämä
<3
[/q]
aivan täydellinen biisi kyllä
Ei oo krapulaa!
Tänään saatiin tietää, että ollaan elokuun alusta lähtien yhden kivan kaksion onnelliset vuokralaiset! Ja keskustaan on vaan noin kilsan matka :P
Aah siistiä taas, kerrankin ihan "pakon" sanelenama sain itteä niskasta kiinni ja kämppä hohtaa puhtauttaan *hymy*.
[q]tiiplis, 13.9.2007 15:54:
Duunipäivä kohta ohi Eikä toi pelkäämäni flunssa vissiin uskalla tullakaan, kiskoin eilen atshii-nuhahunajaa niin vissiin pöpöt pelästyi
[/q]
otit mitä?? hahaha flunssaa ei joo tueta
Olen saanut mielenrauhan kun kävin kattomas transformers-leffan :D
[q]Snaggo, 11.7.2007 00:21:
[size=14]I'M IN![/size]
[/q]
Samoin! Mediatekniikan ko @ HAMK -> Insinööri
Jibuu, sain lauantailipun Flow'hun!
Mulla on kierroksessa Click-pussi, jossa on ihan mieletön määrä niitä "kovia" hedelmäkarkkeja. Rakastan mussuttaa niitä samanaikaisesti niiden mustien namujen kanssa. :P~