päivän :)

Back to häröily O

Mukava kauppa mun vieressä. Mun ostokset maksoi 9,10e ja annoin sille kassapojulle 10e. Sain takaisin 10,90e
Hyvää markkinointia tollanen ku maksetaan asiakkaalle ostoksista :D tosin kauheen tuottavaa se ei ole :DD

Vietin pimp my kukkapenkki -päivää, kävin ostamassa violetinpinkkejä petunioita, joiden seuraksi naapurinmummo lahjoitti keltaisia lapinorvokkeja. Nyt näkee taas kasvien perusteella minkä oven takana mä asun! Sit tein hyvää ruokaa, söin jälkiruoaksi naapurinmummon leipomaa hedelmäkakkua ja äsken kävin lenkillä kaverin ja sen koiruleiden kanssa, aurinko paistoi vieläkin ihanasti. Oispa kaikki päivät tämmöisiä!

noniiiin nyt ois majotus hoidettu Damissa, maanantaina varataan lennot. sitte oltais jo niinku puoliks matkalla hitto ett pitää itse koneeseen hyppäystä oottaa vielä puolitoista kuukautta.

koko päivä ollut hulinaa ja tekemistä ja oon niiiin väsy mut oli kyl muksa päivä. eka kävi sisko kyläilee ja värjäsin sen hiukset, jonka vuoksi en saanut nukuttuu päikkäreitä mikä on kyl päivän :( ku nukuin viime yönä vajaa 6 tuntii mut oli kiva ku sisko kävi

ja sit lähettiin serkun ja pesueen kera toisen serkun mökille ja oltiin siel koko päivä, äsken tultiin kotiin. aurinkoa, ulkona olemista, mölkkyä (jonka voitin monesti *jiihaa*) ja grillausta sekä hengausta kivojen sukulaisten kanssa.

kohta vois jopa mennä nukkumaan, väsyttää aika lailla

Pääsin opiskelemaan. Loma alkoi eilen ja huomenna lähden pariksi viikoksi reissuun.

Opin tänään OIKEESTI uimaan sammakkoa ja ikä oli

Palkkapäivä! Rahaa tilillä! Oi onnea!

3.4 Elikä huomenna Ohi on 270 !!! Pitää ny varoo ettei napsahda joku päässä, sekoon tähän vapauteen!

Palkkahan se piristää kivasti kun jäi vielä tosin hyvin säästöön ja käytettäväksi laskujen yms jälkeen ja parin viikon päästä tulee taas uus palkka :).

Niin ja ei täs hirveästi ehdi tuhlaa kun noi vapaat vähän kiven alla :D

aurinkoinen päivä pitkästä aikaa + ilosaareen huomenna!

Löysinpäs aika messevän levyn

Hollywood Chill Out

Siinä on kaikkia tuttuja (ja tuntemattomia) biisejä kaikista elokuvista miksattuna oikein mukavan [o]maanantaiseen[/o] ok tiistaiseen fiilikseen

Äiti lupas et mennää lenkille asuntomessualueelle :)

Kiva työkaveri, joka auttaa asioissa joita en osaa, vaikkei hänelle ne asiat kuulukaan.

:)

huomenna WAPAAA!! tai oikeastaan " ItsenäisenOpiskelunPäivä " onneksi osaan heti hyödyntää huomisen Päivän

Viel tunti duunia ja sit himaan :)

shoppailu on niin parhautta.

vietettiin miron kanssa laatuaikaa ja käytiin kaupungilla. mukaan tarttu 3 hamosta, kaks minimpää ja yks vähemmän mini, yks laukku ja uudet skumppalasit. mirolle torvi ULKOLELUKSI, sisällä on ihan turha alkaa sillä musisoimaan

Kiitos kaverit, oli ihan sika hyvä lenkki jälleen. :)
Torstaina saletisti uusiks.

Hietsussa aamusta asti! IHANAA!!! AURINKOOO!*sydän**pihkassa**nauru*

Eilisen :)

Käytiin äidin kanssa katsomassa Gocoota ja oli kyllä todella upea esitys!!*plur*
Voi sitä energian määrä ja rumpujen tuntua koko kehossa*plur*

*sydän* Oma rakas lapsi, kultani Ellen *sydän*

Kiljuu huutaa tappelee repii hakkaa puree Onneks tää ikävä ja tuska o nyt ohi.

O