päivän :)

Back to häröily O

Maha täynnä kiinalaista sapuskaa ja pari tuntia loman alkuun. Khyllä..

Sexyvoicetyökaveri tuli ylhäällä käymään. Aaahh.... musiikkia korville.

Käytiin äsken ukkelin kanssa mansikoita poimimassa kakkuun ja syötäväksi Oli kivaa kun kaikki ihmiset oli siellä niin ystävällisiä ja jutteli mukavia. Täytyy varmaan useamminkin käydä ite poimimassa marjoja :)

Mun loma alkaa tanaan! Illalla lento San Franciscoon! Jei! Jei! Jei! Jei!

Tänään ollu kiva päivä ja nyt alkaa pakkaaminen viikon loma alkaa

[size=13]LOMA[/size], [size=15]LOMA[/size], [size=17]LOMA!!!!![/size]*super*

löysin aivan ihanat kengät*sydän*
(ei niihin olisi kyllä ollut varaa mut lyhennetään sitä visa laskua sitten lomarahoilla*pepsodent*)

ja kohta avautuu toinen sidukka..
oululle*känni*

lomille lompsahdus

muutama lasillinen viiniä ja pari hyvää dokkaria katottavana

[q]Kirurgintarkka, 22.11.2005 02:05:
Mä pääsenkin jo lähteen 17. päivä ja lomaa riittää tammikuun alkuun kun koulusta sitä on hiukan helpompi varastaa.
[/q]

LAATUAIKA

En olis vuos sitten uskonut että muutan vielä tai koskaan takaisin synnyinseudulle. Ens viikolla muru käy tekemässä kaupat meidän uudesta kodista. Ihana remontoitava punainen mummon mökki ja yli puolen hehtaarin tontti. Aivan unelma paikka. Sitten olisi vielä työpaikan vaihto vanhaan työpaikkaan jossa viihdyn ja tienaan paremmin ku nykyisessä. Ei voisi enää onnellisempi olla.

Illan keikka!

Kun suoltaa mieleistään housea tuntemattomille ihmisille ja saa kiitosta päälle tietää olevansa ok dj-hommissa sen pari tunita.

BBC:n Hitchhikers' Guide to the Galaxy nettiradiosta :>

*sydän* PARASTA!

the voicen hitit

Ratsastin kaksi ponia ja kastuin joku x+y kertaa ukkoskuuroissa. Siitä huolimatta -fiilis. Karvaiset pienet ponit on kyl*sydän*

mentii naimisii eilen mieheni kanssa
olen nyt sitte rouva :)

Tänään pääsis taas vähän RaiRai*tanssittel**känni*

Tänään on parempi kuin eilen ^^

[size=8]*puutakoputtel*[/size]

O