päivän :)
Perjantai!
Ja kesäkesäkesäkesäkesäkesäkesäkesäkesä...
Sanonko vielä kerran.. KESÄ!
Tänään miniristeilylle hakemaan juhannuksen juomat verottomasti
Ja huomen alppariin paistattelemaan koko päiväksi
Nii ja sit viel se et *sydän*
[q]mayah, 7.6.2007 21:17:
uuh, mihin meette?
[/q]
Kiiminkiin huitoon hyttysiä *sydän*
[q]H3li, 8.6.2007 21:40:
Rantsu *sydän*[/q]
Seconded! Hietsu. *sydän*
[q]SyndroDome, 8.6.2007 00:03:
---
_RixU_, 7.6.2007 23:52:
Nyt oon virallisesti tuleva asunnon omistaja! *hihu**pepsodent*
---
Aih nyt on sit hommat pulgassa? Onks jo tiedossa koska pääsee muutto hommiin?
[/q]
Joo jep nyt alkaa hommat skulaa *hih*...ainoo vaan et se talo on tosiaan viel aika alkutekijöis, et joutuu täs viel "snadin" tovin venailee ennenku muuttopuuhiin pääsee, mut eise midist... hyvää kandee odottaa!
Vielä yks aikanen herätys, sit saa lauantaina ja sunnuntaina kölliä kullan vieressä niin pitkään ku haluaa *sydän*
Muutenki on hyvä fiilis
[q]Individual, 7.6.2007 19:14:
---
Tiia, 6.6.2007 21:30:
Sain ajaa ekaa kertaa äitin autoa. =)
---
Oliko myös viimeistä?
[/q]
Kaipa sitä saa vielä lainaa, kun toin ehjänä takasin.
En kyl tykänny siitä kun oli niin hiljanen, ei kuulu onnellisen auton ajoääniä ollenkaa. Oma on kivempi.
perjantai!
[q]Annakins, 8.6.2007 14:10:
---
Sankari, 8.6.2007 13:43:
Heroes paranee vaan jakso jaksolta. *sydän*
---
Todellakin! Toissapäivänä tuli just uus jakso Canal Filmiltä ja jäi niin kutkuttavaan kohtaan, et en tiiä pitäskö hakee seuraava jakso jo netistä vai maltanko odottaa ens viikkoon :D
[/q]Moneskohan jakso se oli? Ite meen ep. 13:ssa
vapaapäivä, pääsykoe meni hyvi, sää, ... jne...
töissä loppui tekeminen kesken ja laitoin aikani kuluksi työhakemuksen menemään mielenkiintoseen paikkaan.. lähetyksestä kului n. 2min kun puhelin soin ja sain kutsun haastatteluun
[q]kottarainen, 8.6.2007 15:53:
Lisäksi sain lääkäriltä Zyban-reseptin ja hyvällä lykyllä toi röökinpoltto loppuu vihdoin.
[/q]
Offtopic:
Onko toi kallis kuuri? Oon yrittäny monta kertaa lopettaa körssin polttoo mut aina se vaan eksyy siihen huulille. Jos tälläkertaa kokeilis sieltä mistä aita on matalin.
Illalla Bäkkäreiden keikalle!
Ny alko LOMA, joutuu hippasen juhlistaan muutamalla*känni*
haha, olin päässyt yhdestä tentistä läpi, jossa vaan naureskelin omille vastauksilleni ja olin puol tuntii paikalla :D no, joka tapaukses uusimaan, sen verran tärkee kurssi, et mulle ei kelpaa kuin paras lämmitti silti mieltä kun oli päässy sentään läpi.
Koko tää päivä. Mökillä yö ja siellä suoraan herättyä aamulenkille ja lenkin jälkeen järveen virkistäytymään. Uimista, auringonottoa ja järvellä soutelua muutenkin koko päivä. *sydän* Äsken vähän shoppailua ja kohta terassille moikkaamaan vanhoja tuttuja.*joo*
Vältän nipin napin kesäkonkurssin! Kelalta tuli tänään opintotukipäätös eli elokuussa rapsahtaa ropoja tilille. Näillä tuntipalkoilla ja tuntimäärillä joka euro on tärkeä, enkä jaksais murehtia jotain rahahuolia, ku ois näille vaaleanpunaisille aivosoluille luovempaakin käyttöä..
Nyt pitäis vaan vääntää 20 sivun essee EVVK-aiheesta ennen syksyä, ettei tuu sanomista. Mutta enpä murehdi sitä vielä, huomiseksi on nimittäin luvattu kaunista säätä ja se on hyvä, koska menen luonto-opiston kesäpäiville tekeen lapsille kasvomaalauksia. Kivvaa!
Ja tänään koti-ilta raksun kans, mutta huomenna illalla bileisiin!
Melki 2 tunnin pyörälenkki ja noin ihanassa säässä ihkuuuu!
Nyt suihku, ruokaa ja sit taas menoks :)
[q]Hyzenthlay, 8.6.2007 16:22:
haha, olin päässyt yhdestä tentistä läpi, jossa vaan naureskelin omille vastauksilleni ja olin puol tuntii paikalla :D no, joka tapaukses uusimaan, sen verran tärkee kurssi, et mulle ei kelpaa kuin paras lämmitti silti mieltä kun oli päässy sentään läpi.
[/q] Mä sain yhdestä kurssista, mihin en ollut kerennyt lukemaan kirjaa kokonaan kertaakaan, nelosen. Onneksi on päässä puppugeneraattori :p
monen tunnin ulkoilu rannassa ystiksien ja mukeloiden kanssa.
on ne vaan niin söpiksiä pikku uikkareissaan (ne ystikset siis)
lämmintä riitti ja oli erittäin mukavaa, thanks siis kamut PLUR
Tack och adjö, olipa helmi ilta taas. ^__^