päivän :)

Back to häröily O

vanha pomo soitti ja pyys kesätöihin

[q]Jone, 1.6.2007 10:28:
---
ezzy, 1.6.2007 10:24:
Ehkä joku naapuri jättää autonsa oven auki, niin voit johtokäynnistellä sen

---

En mä osais kuitenkaan. :(

Mut lupaan et jos joku mun naapuri ajaa autonsa sisään mun toisessa kerroksessa sijaitsevaan kämppään ja jättää avaimet virtalukkoon, niin katson että mulla on oikeus tehdä sillä asioita!
[/q]

Juu tai vaikka huutaa ääneen tilinumeroitaan ja pankkiasioidensa salasanoja, niin kyllä se tili on tyhjennettävä

[q]FAIRI, 1.6.2007 12:10:
MÄ VALMISTUN! JA SAAN PAPERIT KOHTA! JA VIETÄN SYNTTÄREITÄNIKIN!
GREIT!
[/q]

onnea! miksikäs valmistut?

http://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/paikalli.html?kunta=Jyv%E4skyl%E4

Pelkkää aurinkoa luvattu viikonlopulle.*iloinen* Tänään pääsee vihdoin avaamaan terassikauden ja sit huomenna ja sunnuntaina saa otettua vähän väriä naamaan ennen viikon päästä olevia juhlia.*hihu*

[q]Pepé Le Pew, 31.5.2007 09:39:
Ennätyksellisen 7 vuoden penkin kuluttamisen jälkeen paperit vihdoinkin kädessä, palautunu vkl:n juhlinnasta ja huomenna Nick Warren *sydän*. Nyt maistuu
[/q]

Onnea lokinläjäykselle

Tänään on hyvä päivä.
*iloinen**plur*

Alan taas olee vanhoissa mitoissa tosin vielä on vitusti hommaa mutta edistystä tämäkin

Pari tuntia ja sit huudan bye bye böle !!

1B kadonnut vihdoinkin nii ja toni *sydän*

P E R J A N T A I !!! Enpa oo koskaan ollu nain iloinen perjantaista! Eika tanaankaan ole mitaa spessumpaa syyta muuta kuin nahda ihana ystava ja menna hanan kanssaan ulos syomaan!

K E S Ä L O M A ! ! ! ! ja sitten uudet työhaasteet etsintään. upeeta vloppua luvattu = alppari. muutenkin kaikkee pientä kivaa *sydän*

4 päivää ilman sokeria
Paino tippunu jo yli 5kg

Ulkona on ihana sää joten kohta vois lähtee kävelee
Nyt on hyvä mieli

ilmaset kännit kavereiden ylppäreissä *possu**pahis*

"Hyväksymistodistus

-

Sinut on hyväksytty suorittamaan 60 opintopisteen (35 opintoviikon)
laajuiset opettajan pedagogiset opinnot (englanti opetettavana aineena)
kevään 2007 valintakokeen perusteella.

Helsingissä 31. toukokuuta 2007

-
Valintasihteeri"

fiilikset on parantunut päivän edetessä. Huuh, kiva kun on saanut taas oikeesti välillä jotain aikasekskin. Sääkin on ollut koko päivän mukavan lämmin ja aurinkoinen. Vielä kun ens yönä sais nukuttua kunnolla niin ois parhautta.

Pääsykokeet loppu ja oon hengissä & melko järjissäni Tän jälkeen pystyy kyl melkeen mihin vaan!

Kesäloma!

Ja sunnuntaina lähdetään kohti Prahaa *sydän*

Ja tehtiin kiva prätkälenkki tänään ja ja... On vaan hyvä olla ^^

Pikku-veli lopettaa peruskoulun :)

[q]merqus, 1.6.2007 20:39:
Ja sunnuntaina lähdetään kohti Prahaa *sydän*
[/q]

Aijai, vähäks oon kade! Rakastuin tohon kaupunkiin koko sydämestäni tänä talvena <3

Mua hymyilyttää isosti uus tucca ja uudet kuulokkeet. Kyllä musiikki kuulostaa erilaiselta, kun on hyvät kuulokkeet käytössä *sydän*

vissiin valmistuin...hmm, I dont feel it.

O