päivän :)
humakiin kulttuurituotannon valintakoekutsu tipahti luukusta tänään
Nään tänää pitkästä aikaa vanhan ystävän
ensimmäiset koiranäyttelyt takana... kannatti mennä :)
viimeinen etätyöpäivä!!
[size=22][color=pink]LOMA[/size][/color]
Poikaystävän yllätyskäynti aamupäivällä *sydän*
Lisäksi sain hoidettua jo kauan mieltä vaivanneen virallisen asian. Ja kävi erittäin helposti
Tänään illalla aloitetaan muutto OMAAN kotiin *sydän*!
ensimmäiset töissä kouluttamani henkilöt "valmistuivat" tänään - on todella hyvä fiilis nyt kun tääkin isompi työprokkis on ohi ja palaute oli kaikin puolin kannustavaa*hihu*
..tosin onhan tuossa vielä kesäkuuksi iso kasa paperihommia kyseiseen kurssiin liittyen mutta ne nyt on pikku juttu verrattuna siihen mitä on jo takana.
[q]anniharha, 20.4.2008 13:00:
---
Miinapiina, 20.4.2008 10:53:
---
[/q]
multa kysyttiin paperit ku kävin ostamassa tupakkia ja yhden bisukan
[q]ipe, 28.5.2007 15:51:
---
ipe, 25.5.2007 15:26:
jarrulevyt edessä liian kuluneet ja pitää vaihtaa. oon koko päivän pähkäilly tota hommaa että pitäskö ne koittaa ite vaihtaa vai maksaa ko. lystistä veholle tms. joku helvetin 200-300 egee.
---
Kilpailutus kannattaa. Pikkupaja lupas vaihtotyön hintaan 100 + osat Motonetistä n. 80 (jarrulevyt + palat). Ihan kohtuullista mielestäni. Nyt ei tartte könytä pihalla vesisateessa ja arpoa että tuleeko omin avuin valmista vai ei. :)
[/q]
YAY! Jarrulevyt ja palat vaihdettu. Auto katsastettu ja kunnossa. Osat 75, asennustyö 90, uusintakatsastus 10. Ei paha.
Kyllä nyt kelpaa ajella huomenna Helsinkiin. <3 :)
uudet kynnet*iloinen*mutt nyt on aika vaikea kirjottaa*hmph*
[q]mayah, 31.5.2007 18:40:
Kerrankin on kämppä siivottu, tiskit tiskattu ja tavarat niin valmiiksi pakattu kuin ennen aamua voi pakata ennen turun reissuun lähtöä. Yleensä aina semmosta helvetin säätämistä ja kiukuttaa tiskata aamulla + lähtee niin että kämppä on sotkussa. Nyt on niinku kaikki valmista :) Suurinta parhautta!
[/q]
Oispa mullakin toi tilanne :D
Nyt on kämppä sekasin ja kaikki pakattavat vaatteet pyykkikoneessa eli saan aamulla repiä ne narulta puoliks kosteina mukaani.
Mut "päivän :)" oli superkiva jumppatunti ja sen aiheuttama endorfiinihumala <3
Maailman hienoimmat aurinkolasit
[q]Hyzenthlay, 31.5.2007 19:11:
Ja oot 23? onko se sitten niin vanha? Itse oon 22, ja multa kysytään _joka_ kerta paperit.
[/q]
ei, ku oon 24
ja multa ei, varsinkaan ko kaupassa, siks se olikin niin hauskaa
[q]Hyzenthlay
ps. kyselen myös kassalla papereita, ja mua ärsyttää kakskymppiset, jotka on niin polleena iästään, että on suorastaan huippuhauskaa näyttää ne paprut. SE ON VAIN KAIKKIEN HYVÄKSI, ETTÄ PAPERIT KYSYTÄÄN! *nauru**piis*
[/q]
joo, niinhän se on
Joo, kyllähän tää aika kipee on, mutta sun kuulosti kyllä pahemmalta :s mulla varmaan heiluu hampaat jo muutekin, niin ei ihme jos ne lähtee helpolla irti
sain maksettuu pinon vanhoi laskui pois kuumottamast!
TSÄDÄM!!! oon saanut rakkaaltani kirjeen AMERIIKOISTA ASTI!! <3 <3 <3
Mut sen saa aukaista vasta 4.kesäkuuta, prkl >_< Salee myöntää retkahtaneensa kuuntelee RÄPPIÄ :(
[q]Miinapiina, 20.4.2008 10:53:
[/q]
Pikemminkin päivän ":D"
Istuttiin Timpan kanssa kampin mäkissä, kun tennari rupes suoltamaan ihmisiä ulos. Noh, oltiin ihasteltu kivannäköistä porsche 911:stä siinä ikkunan edessä, kun sieltä sitten saapuu perin jättekiva-espoolaisperhe, huom, nelihenkinen semmoinen. Noh, ne sitten ahtautuu siihen pieneen autoonsa, ja isukki sitten näyttää miten auto laitetaan käyntiin ja kiltisti peruuttaa takana olevan pikkuskodan puskuriin ja jättää söpön klommon siihen. No siitä sitten vaan ykköstä silmään ja nopsasti veke paikalta. Noh, kilttinä tyttönä sitten kävin hakemassa henkilökunnalta pienen palan paperia ja kynän, ja kirjoitin lappuseen että mitäs kävi ja mihinkäs voi ottaa yhteyttä (Timo muisti porschen rekkarin) ja sitten vaan lappua skodan tuulilasiin.
Jotenkin vaan vääntää naamaa semmoiseen pieneen hymyyn.