päivän :)

Back to häröily O

\\ (^.^) /

Kevätjuhlassa mulle pidettiin koskettava puhe, etten ole aikoihin noin paljon kauniita sanoja saanut kerralla. Siinä raavas mieskin ihan herkistyi. Puheen jälkeen viel halaukset päälle... Voi että mä oon niin onnellinen nyt! Tuntuu niin hyvälle ja nyt voi ansaituin mielin vaipua lomatunnelmiin. Ja kyl täs maailmas on niin paljon ihanii ihmisii*plur*!

LOMA ja kesä*sydän*!

Juhannus vapaata! ja huomen kiva päivä kun pääsee kampaajalle

Mulla vaan on maailman ihanin ja rakkain poikaystävä!!! *pihkassa**sydän*

Ja sit ostettiin pöytätuuletin, helpottamaan öistä hikoilua! Ja sit ostettiin myös ihana pieni liila pallogrilli!! *sydän* Huomenna grillaillaan..*slurps**kuolaa*

Kerrassaan ihana päivä Töissä oli kivaa, sää on kiva, kivaa musiikkia ja kohta Helsinkiin *sydän*

kaunis päivä. käytiin tossa vieressä lintsillä hoitamassa mässyt pois alta. Huomenna alppariin koko päiväksi pelailemaan, grillailemaan ja siemailemaan

Pyörälenkki takana ja porilaiset kaverit keskustassa *sydän*

istutin äsken pensas- ja köynnöskrassia
ja vesilasissa on hajuherneen siemenet likoamassa

ihan huippua, tän viikon :) on ollu muutto, ja varsinkin
tuo parveke, jossa pääsee toteuttamaan tätä puutahurointia

Tää on tässä ja me kumarretaan syvään =D

[q]Sinza, 2.6.2007 21:28:
Oma sauna *sydän*
[/q]

TODELLAKI*sydän**sydän*

jeeee, kaveri pelasti mun illan. tuli puhelu: "nyt lähetää. tullaa hakee sut. mennää grillaa ja sit bailaa." *jiihaa**hihu*

Olin ekaa kertaa kattomassa stand-up:ia just. Oli ihan sika hauskaa.

Venetian Snaresin Doll Doll Doll *sydän*
On joitakin asioita joista ei tahdo luopua ja tämä kuuluu niihin. :)

Nyt oon virallisesti tolppa-apina.

duuni *sydän*

K-instituutin verkko-oppimisympäristön käyttäjätuki ällisytttävän hyvää palvelua

Saamiehet on ihan sekasin... Joka on siis oikein hyva mulle! Tanaan(kin) piti sataa -ainakin jo viidetta paivaa perakkain- eika tuo taaskaan miltaan muulta nayta kuin pool-paivalta...!

Oma sauna *sydän*

Eilen tuli oltua "hieman viihteellä" eli tarkkoja muistikuvia rahojen jakamisesta ei ole. Aamulla tilin saldoa katsoessani voitte kuvitella kauhistuksen, kun 200 eurosta oli jäljellä vain 2 euroa *eikä*

Tarinalla oli kuitenkin onnellinen loppu, kun kotona löysin laukun pohjalta käteisenä 210 euroa eli nyt voi vaan sitten ihmetellä, että mistä oon "ilmaista" rahaa saanut *täh*

aivan loistava täydellinen viikonloppu*plur*
paljon kiitoksia teille kaverit*hali*
ja kesä muutenki*sydän*

Linnanmäki -ja olin jälleen lapsi

O