päivän :)

Back to häröily O

[q]niomic, 16.5.2007 21:42:
Hah, kerrankin voi käyttää :E
eikä tarvii olla ees jossain vammasilla kanavilla Quakenetis :FFF

joo moi :G
[/q]

Huomen aamulla sulle iskee morkkis tällaisesta nörtteilystä ja yrität poistaa viestis, mutta onneksi Keksi to the public rescue: QUOTED!

tää ilma
arska paistaa, eikä ees tuule.. vois lähtee terdelle tänää

[q]Tiura, 17.5.2007 16:54:
ekat rusketukset otettu/saatu!
Loistoilma ollu viettää ulkona puutarhassa lapion varressa
[/q]

samoin :) kaverin parvekkeella johon paisto aurinko suoraan jonkun 4-5h :)
tästä se hiljalleen lähtee taas.

Your love is better than chocolate <3

[q]Taika, 17.5.2007 12:47:
eilinen <3
tuntuu että on kasvot ja vatsa"lihakset" vieläkin ihan krampisssa siitä kaikesta nauramisesta, oli kyl niin hauskin ilta pitkään aikaan.

ja illasta jäi muutenkin jotenkin tosi kiva fiilis, kiitokset siitä mun seuralaiselle :)(:
[/q]

Kiitokset vaan itsellesi

ekat rusketukset otettu/saatu!
Loistoilma ollu viettää ulkona puutarhassa lapion varressa

[q]Jocular, 17.5.2007 01:11:
Koko päivän tätä on vartottu ja ENSIMMÄINEN putkahti tossa yheltä maailmaan. Emo hoivaa ku vanha konkari <3 toinen kisu ihan fiiliksellä mukana ihmettelemässä, että mikäs toi on.. Kaveri on suht tumma vaaleemmilla ruskeilla täplillä ja vaaleen ruskeella irokeesillä. Jos on poika, ni sen nimeks tulee Rauta. *sydän* Tai Leevi. Katotaan miltä se sitte kohta näyttää kuivana ja isompana..

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Jocular&image_id=58974615
[/q]

Uuui :) Montakos niitä sitten syntyi? Laita lisää kuvia :)

Viikonloppu oli tosissaan täydellinen *sydän*

[q]peepe,
Uuui :) Montakos niitä sitten syntyi? Laita lisää kuvia :)
[/q]

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Jocular&image_id=58975301

Näköjään meijän ensisynnyttäjä sai 2 pikku nimrodia hyvin näyttäis liikkuvan. Toinen vähän enemmän ku toinen, mut ei kai se oo niin milleistä kiinni.. Enempää ei sitten taida olla tulossa kun ei mitään oo tapahtunu melkeen 5 tuntiin.. Joskin emo on nyt vähän hoivavaiheessa eikä anna itteään tutkia. Kahtellaan myöhemmin lisää, koska pakko se on tutkia. :)

Illal pääsis vähä ja *känni*

[q]Jocular, 17.5.2007 08:45:
Näköjään meijän ensisynnyttäjä sai 2 pikku nimrodia hyvin näyttäis liikkuvan. Toinen vähän enemmän ku toinen, mut ei kai se oo niin milleistä kiinni.. Enempää ei sitten taida olla tulossa kun ei mitään oo tapahtunu melkeen 5 tuntiin.. Joskin emo on nyt vähän hoivavaiheessa eikä anna itteään tutkia. Kahtellaan myöhemmin lisää, koska pakko se on tutkia. :)
[/q]

Mulle eläinlääkäri sanoi, että usein varsinkin nuoret ensisynnyttäjät saa juurikin sen 2 pentua. Mut juu, voihan niitä syntyä vielä lisää pitkänkin ajan jälkeen, mut kai se on harvinaisempaa.

tänään Vaasaan.

kipeä kylkiluu on melkei parantunu ja pysty treenaa jo aika täysillä

nyt parvekkeelle chillaa. voiko paljon paremmalla tuulella enää olla..? miten aurinko saaki näi hyvälle mielelle..

*tähti*Lintsipäivä*tähti*

Tunti lenkkeilyä auringossa äipän kanssa & herkullinen aamiainen. Ah, lomalla ON ihanaa

piipahtaminen terassilla moikkaamassa kaveria, ja kappas, siellä oli niiiin monta muutakin kamua.
oli kivaa, join vichyä jäillä, arska paisto, oli lämmintä

[q]xl8r, 17.5.2007 19:36:
TIlaamani dvd, josta webshoppi ilmoitti toimituksen viivästyvän myöhempään ajankohtaan tänä vuonna, on lähetetty ja tulossa mun luo :)

Kyseess Darren Aronofskyn elokuva Pi :)
[/q]

ui ui ehkä paras leffa ikinä

[q]DJ Rx, 17.5.2007 19:37:
---
xl8r, 17.5.2007 19:36:
TIlaamani dvd, josta webshoppi ilmoitti toimituksen viivästyvän myöhempään ajankohtaan tänä vuonna, on lähetetty ja tulossa mun luo :)

---

ui ui ehkä paras leffa ikinä
[/q]

Melkein ainakin, en osaa oikein pistää noita Arofoskyn leffoja järjestykseen, mutta kärki kolmikon muodostavat kyllä mun suosikeissa :)

O