päivän :)

Back to häröily O

[q]josbe,
Mitä, eiks sua pelota? Mun kissa on toivottavasti raskaana ja mä oon jo nyt melkein paniikis... Suunnitellu ottavani lomaa elokuun ekalla viikolla, kun pentujen pitäis syntyä :D

Edit: Ai hitto, mähän oon laskenu ihan väärin... Mahdolliset pennuthan syntyy jo heinäkuussa! *laskeskel**odottel**plur*
[/q]

Ai ei pelota, EIPÄ. Oon ihan adrenaliineissa ja kauhuissani ja kokoajan hyysäämässä kun vähänki maukasee. Mutta hyvin näyttää tyttö kestävän.. Kehrää enemmän ku ikinä :) Joskin vois jo tonne pesään mennä eikä maata keskellä lattiaa..

chartsit on aika mukavan näköset. :P

[q]josbe, 16.5.2007 08:32:
Neljän päivän loma alkaa pian! Ja nyt teen vihdoin ne tsiljoona asiaa, jotka on ollu monta vuotta tekemättä!
[/q]

Onpas pitkä loma

Itse odottelen tässä omaa viiden viikon lomaa

Neljän päivän loma alkaa pian! Ja nyt teen vihdoin ne tsiljoona asiaa, jotka on ollu monta vuotta tekemättä!

[q]Steven Hoaks, 16.5.2007 10:12:
16.5.2007 08:32:
Onpas pitkä loma

Itse odottelen tässä omaa viiden viikon lomaa
[/q]
No on mullakin neljän viikon kesäloma, mutta sitä odotellessa tämäkin tekee ihan hyvää
Ja muutama viikko jää vielä talveenkin, kun vaihdoin kaikki lomarahat vapaaksi

Ny mennään!

[q]Freja, 16.5.2007 12:38:
---

...Kuka o Anne-Mari Berg?
[/q]
Ko. neitokainen tuli allekirjoittanutta ensimmäisen kerran vastan tuolla Kuumimmat emännät -topikissa ja päivän :D tulee ilmeisesti siitä, että KUKA HELVETTI haluaa muuttaa D-kupin silikonit DD-kupin silikoneiksi. Jos ymmärsin oikein. Eli paremminkin päivän :DD kuin päivän :D. Haha.

[q]josbe, 16.5.2007 08:30:
---
Jocular, 16.5.2007 07:08:
Taidetaa tänää saada perheenlisäystä Veret pitkin lattiaa ja kissa vaa jatkaa leikkimistä.. hölömö

---

Mitä, eiks sua pelota? Mun kissa on toivottavasti raskaana ja mä oon jo nyt melkein paniikis... Suunnitellu ottavani lomaa elokuun ekalla viikolla, kun pentujen pitäis syntyä :D

Edit: Ai hitto, mähän oon laskenu ihan väärin... Mahdolliset pennuthan syntyy jo heinäkuussa! *laskeskel**odottel**plur*
[/q]

Onnea molemmille kissavauvoista :)

Vuosi sitten syyskuussa kisuni sai kaksi ihanaa vauvaa, ja vieläkin ikävöin poikia, oli ne vaan niin ihania *sydän* Tämän vuoden syyskuussa se olenkin minä joka odottelee vauvaa saapuvaksi...

huomenna lappiin =)

[q]Freja, 16.5.2007 13:18:
---
No mitä se si o tehny et tietää sen nimen? Yritän lukea klubabria mut kukaan ei siltikää kerro mulle että kuka se on, mistä se on tullu ja miks kaikki tietää kuka se on paitsi minä
[/q]
No en mä usko että se on sen kummempaa tehny kuin esiintyny Seiskassa tisseineen. Enkä mä tiiä, mistä nää Seiska-tytöt maailmaan tupsahtaa. Ja nimi on ollu esillä ilmeisesti siksi, että klubbarin pojat lukee tarpeeksi seiskaa. Huono selvitys, et varmaan tullut hullua hurskaammaksi, mutta tässä on kaikki mitä tiedän.

Ja siinäkin on jo liikaa mulle. :D

[q]Freja, 16.5.2007 13:06:
Pitäs ihan selvästi lukee enemmä lehtii.
[/q]
Ei näköjään edes tarvi, kunhan lukee tarpeeksi Klubbaria. :D

Viimeinen tentti tältä keväältä takana!!! Tänään on ollut NII-IN hyvä päivä, että on vaikeaa uskoa todeksi!! Toivottavasti pian kuuluu tietoa töittenkin suhteen! Niin hyvä on päivä ollut että ei voi muuta kuin hymyillä koko ajan!!

Turkulainen oli juttusilla espoolaisen kanssa, kun espoolainen käytti sanaa
"logiikka".
"Mikä semmone lokiikka o?" kysyi turkulainen.

"No", sanoi espoolainen, "Otetaas esimerkki.
Onko sulla ruohonleikkuri?" "On,on" vastasi turkulainen.
Nonii", espoolainen sanoi, "Logiikan mukaan sulla on silloin nurmikkokin."

"Nii onki!! Kaik sääki tiäräs" innostui turkulainen.
Espoolainen jatkoi: "Ja siitä loogisesti päätellen sinulla on myös talo, eikö
niin?"
Turkulainen hihkui "nii onki, kui sää VOIS tiättä tommossi!!"

Espoolainen jatkoi:
"Ja kun sulla on talo, voisi ajatella, että sulla on vaimo myös". "No nii o,
kiljui turkulainen.
Espoolainen totesi: "Ja siitä päättelen, että sinulla on vaimo, niin et ole
homo. Tätä kutsutaan logiikaksi."

No turkulainen lähti siitä sitten ja tamperelainen tuli kysymään, että mitäs
juttelitte espoolaisen kans.
"Logiikast", rehvasteli turkulainen.
"Mitäs semmonen on?", kysyi tamperelainen.

"No mää anna esimerki", sanoi turkulainen, "Onk sul ruaholeikkuri?"
Joho tamperelainen sanoi, että "Ei oo".
Turkulainen siihen: "Loogisest ajatelle se tarkotta et sää olet HOMO!!!"

Lähes jo viikon vaivannut suuri huoli lienee ollut ihan turha. Miks sitä pitää päässään aina paisutella asioita?

Sain kesätöitä ja opettajan pedagogisiinkin haastattelijoiden kommenttikin lopuksi oli "Me nähdään varmasti vielä"
!!!!11! Kohtuullisen hyvin järjestyny tänään asiat.

[q]josbe, 16.5.2007 13:04:
[--] KUKA HELVETTI haluaa muuttaa D-kupin silikonit DD-kupin silikoneiksi. [--] Eli paremminkin päivän :DD kuin päivän :D.
[/q]

Osu ja uppos! xDD

"Lenkki-sauna" *sydän*, sai taasen rauhassa kykkiä siellä kun ei taida hirveän suosittu tuo olla ja vielä kaikenlisäksi ilmainen *super*.

[q]josbe, 16.5.2007 13:04:
Ko. neitokainen tuli allekirjoittanutta ensimmäisen kerran vastan tuolla Kuumimmat emännät -topikissa ja päivän :D tulee ilmeisesti siitä, että KUKA HELVETTI haluaa muuttaa D-kupin silikonit DD-kupin silikoneiksi. Jos ymmärsin oikein. Eli paremminkin päivän :DD kuin päivän :D. Haha.
[/q]
Itseasiassa se muutti C-kupin silikonit E-kupeiks. Seiskassa luki et sillä on nyt yli 8 desiä silikonia tisseissään.*whaat* Järkyn näkönen!*dissaa*

aivan upee ilma ja kohta lenkille

Kiva sää.

O