päivän :)

Back to häröily O

Eilisilta hymyilyttää vieläkin...ja tänään mä pääsen ratsii pitkästä aikaa tätä on niin odotettu *sydän*

Oltiin isän kans noin 3h kalastelees ja nyt ku täs istuu ni tuntuu et vielkin olis venees :D

ps. ei tullu kalaa, prkl! sain vetouistelus yhen kaislan

Rauhallinen weekendi: pyöräily möksälle ("nurkan" takana"), grillailua ja pisamien ottoa, huomenna sitten sama juttu uudelleen.

olihan tehokas päivä.. siivosin kämpän lattiasta kattoon, nyt joka paikka kiiltää ja tuoksuu raikkaalta. Luin tentteihin ja jopa keskityin täysiä.. *pökr*

tän lisäks kävin kaupassa, sisustin kämppää ja latasin huippuhyvää musaa ison kasan.. pääs jopa parvekkeelle ottaa aurinkoo... Nyt on kiva mennä nukkuu ku väsyttääki.. voiku aina sais paljon asioit aikaseks..

Meijän likka on oppinu ryömii
Tänään menny jo joku 2m etiinpäin

[q]sapeli, 25.1.2006 02:33:
Ajattelu ja uudet peilit *sydän*
[/q]
mä kun luin "ajellut uudet pallit"

joo, lähden menee...
http://klubitus.org/liitteet/540960.gif

Käytiin kattomassa stand upia ja oli kyllä tosi hauska, sai nauraa het mahansa kipeeks.*hihu* Ja pidin kun pidinkin pääni ja tulin sieltä suoraan kotiin enkä miljoonan baarin kautta aamuneljältä.*iloinen* Kerrankin pystyin juomaan vaan sen yhen(ihme kyllä)...*aplodit*

[q]Freja, 5.5.2007 23:04:
Systeri ollu täällä visiitillä :) Käytiin tänään Arabiassa, pyörittiin kaupungilla ja käytiin myös tsekkaamassa Rikospaikka: Helsinki-näyttely, joka oli itselleni ainakin hyvin mielenkiintoiseksi tehty.

Kaiken lisäks tein hyviä perunoita ja possua. :)
[/q]
Oliko Rikospaikka käynnin arvoinen? Itseäni kiinnostais ainakin jonkun verran, mutta kun ei oo kuullu siit viel mitään...

Olin Selvinpäin.

Eka työpäivä takana ja tykkäsin :).

kulta kävi äsken mua moikkaamassa töissä

lihapullat & salsadippi

päivän [size=15]:)[/size]!
Saksasta tullut sähköposti,15.päivä toukokuuta ois ekat treenit siel..oujeeeeah! nyt sormet ja varpaat ristiin et menee se tuleva viikko hyvin siel ja ne haluu tehä sopimuksen

eka ulkomaanpäivä uudessa duunissa :)

Mä oon ollu tänään ahkera. Oon käyny lenkillä, pumpissa, siivonnu, pessy pyykkiä, tiskannu ja kirjottanu opinnäytetyötä.*iloinen* Nyt vois sit loppuillan ottaa iisisti ja kattoa Suomen peliä.*hihu*

[q]Miinapiina, 4.7.2008 23:55:
---
Tombba, 2.7.2008 21:38:
Frendit-sarjasta tulee elokuva JES!!!!

---

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1552972

ei sittenkään....
[/q] NO MITÄ VIT***!? *täh**ding**lohduttel* Kiitti vaa!

aurinko ja mansikat *sydän*

[q]Takyon, 11.11.2008 10:52:
---
wiwi, 11.11.2008 00:37:
---
Takyon, 10.11.2008 17:58:
http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=1815
Jumaleissön mä haluun tollasen :D
---
Onks sulla useinkin sateenvarjo-onnettomuuksista johtuvia noloja tilanteita?
:D
---
Ei oikeastaan. Itse asiassa mä muutenki otan sateenvarjon käyttöön yleensä vasta sitten kun muut jää jo kokonaan sisälle :D

Mut toi olis kerranki sellanen et se ei hajois koskaan ja sit lisäks toi muotoilu. Mua on aina ärsyttäny että se tikku on just siinä keskellä ja itse joutuu sit olemaan siinä varjon reunalla ja puoliksi ulkopuolella kastumassa vaikka tyhjää tilaa varjon alla olis mut siihen ei vaan pääse kun se tikku on tiellä
[/q]
Haha, mä taas oon tullu siihen tulokseen että pidemmän päälle on edullisempaa vaan unohtaa koko sadesuojaus. Mulla on tapana unohtaa aina sateenvarjo paikkaan, josta sitä ei saa takaisin. Ja sadetakki hiostaa. Lisäksi silloin kun kastumiseen on varautunut, sadetta ei tule. No juu, lantsarit vedän jalkaan jos ulkona on märjää koska märissä sukissa on suht inhaa palloilla.

Enpä ole ikinä tullut ajatelleeksi noita normi-sateenvarjoon liittämiäsi ongelmia. :D

Huhu kertoo et saisin tänään seksiä.

[q]ninya, 6.5.2007 22:33:
---
Bio, 5.5.2007 16:42:
Oltiin isän kans noin 3h kalastelees ja nyt ku täs istuu ni tuntuu et vielkin olis venees :D

ps. ei tullu kalaa, prkl! sain vetouistelus yhen kaislan

---

mulla olikin verkossa lahna..

[size=6](savukalaa, namm..)[/size]
[/q]

novoi lahna sentään :D

kiva homma et saitte kalaa :)

O