päivän :)

Back to häröily O

Pyykit koneessa, astiat koneessa, pinnat pyyhitty, tavarat järjestetty
Enää imuroiminen ja lattioiden pesu ja kotikolo on puhdas
Muutenkin ihana aamu oon tuulettanu koko asunnon ja keittäny kullalle kahvii valmiiksi kun hän herää.
Energiapeikkonen

Herätä lintujen lauluun aamul

Nyt kahvi jo juotu ja Kia syötetty joten vois pelaa vähän simsii

Hommelit alkaa futaan! Ai mitkä ja missä? *

[q]emppu, 14.5.2007 09:47:
---
sune, 14.5.2007 09:38:
Luulin etten saa papereita koulusta yhen hylätyn tehtävän takia, mut äsken sain tietää et se meni läpi ja valmistun!! Voi olla et rata kutsuu 2.6

---

*släp* osanottoni*hihu*
[/q]

Emppu oot ärsyttävä *släp*

Tänään hohtokeilaamaan ja sit kortti-ilta mukavaa vaihtelua

oon ollut kipeä pari päivää jo, niin tuntui äärettömän ihanalta kääriytyä lämpimien peittojen alle ja saada kuumaa hernekeittoa. ne on ne pienet asiat... :)

Kesän eka rullislenkki ja nyt on täysin kuollut

Mä selvisin tästä päivästä, ja huomenna avausvuoro, ja sitten 1 vapaata. Sunnuntaina vasta klo 18 töihin, eli oikeestaan 2 vapaata. Lauantaina pääsee Hämeenlinnaan :)
Oon tainnu joululahjatkin keksiä
Ihanaa ku voinu ottaa lunkisti koko päivän.
Kissat olleet kiltisti, ja toinen ollu ihan ihku kun köllinyt mun kanssa koko päivän.
Iha jees fiiwis, kun tosta krapulasta pääsi :)

Sain auton kaupaksi.

Nyt on taas monta hymyy tälle päivälle! :)
Vampy taas ehti hehkutella meijän reenisessioita jo, mut oli taas niin parhautta! Nyt ainaki tuntee sporttailleensa, kun eka oltiin 4 tuntii Pyllymurossa Vampyn kaa äheltää ja sit mulla oli vielä tunnin muodostelmaluistelutreenit siihen heti perään Nyt o Superrrrfiilish! *ökkö*

Ja viel toinen hymyn aihe ois se et bongasin tänään ENITEN MAGEIMMAT PÄHEIMMÄT taulukehykset evörrrrr! *sydän* Nyt sit vaan tauluu maalaileens niihin uuuuuu!

Exä :)

pieni merenneito pelasti päivän*blush*
vuosii kun sen on viimeks kattonu, ja pakko sanoo kyl et se oli kyl aika vitun

piristävä aamulenkki *sydän*

9 duunipäivää takana ja 6 edessä:) voitolla ollaan siis täs putkessa:)

onneksi on vappuun vuosi. se juhla pitäisi kieltää lailla.
saatana.

Sain tehtyy miinuksii pois töissä ja tiskattua juhannustiskit :)

Tämä on oikeastaan jo eilisen :), mutta kuitenkin:
Palattiin miehekkeen kanssa tovin aikalisän jälkeen yhteen, ja parin viikon selibaatti loppui vihdoin. Helvetti, olin melkein ehtinyt unohtaa, mistä hommassa on kyse ... :)

on ihan paras

[q]anniharha, 2.7.2008 22:20:
---
Tombba, 2.7.2008 21:38:
Frendit-sarjasta tulee elokuva

---

Se on vihdoinkin mun! Toptenin alennuksista löytyi Notkean Rotan uusin ja budjettikin riitti! Mä en malta nukkuu koko yönä! Nussimisen uskonpuhdistus, perkele!
[/q] *hmph**eikä**dissaa**täh*

Oon niin hurjan rakastunut. *sydän*

Palkka oli sittenkin tullut, vaikkei tilinauhaa ole näkynyt postin joukossa. Sain ostettua ruokaa ja maksettua vuokran. Lisäksi päätin, että on sittenkin kivaa lähteä reilun viikon päästä Riikaan, sieltä vois löytyä pari uutta hametta kun toi kesäkin nyt ehkä vähitellen tulee *sydän*

O