päivän :)
enpä muista koska ois viimeks ollu näin kivaa!
mmmmmmmmakua.
Strasbourg kutsuu 99% todennäköisyydellä tammikuussa 2008 Nyt vaan täyttämään lappuja, mitä siellä haluan opiskella ja miksi. Kyllä pisti paikan varmistuminen pienen pään ilosta sekaisin
Ja antoi motivaatiota lukea ranskaa hieman ahkerammin, sen verran paljon oli ongelmia mailin ja lomakkeiden ymmärtämisessä
Ja eilisen ehdoton :) oli poikaystävän muutama ihana sana *sydän*
Photo Booth :)
Oon voittanu mun autoilu pelon ja nyt oon uskaltanu jo yksinki autoilla tuolla maanteillä
Ja sit löyettii pari hyvää leffaa kaupasta tosi halval ja koht vois vaiks katella niitä
Ja tänää oli siis 4viikon jälkeen ensinmäinen vapaa päivä *sydän* seuraava ois sunnuntaina..
Jeii, tarttuipa stokkalta kaikkea kivaa. :D
(morkkista odotellessa.)
aamupäivän kävelyretki ihanassa auringonpaisteessa ja etenki se että ihana sara tulee rovaniemeltä tänään kylään miun luokse!!! ja sehän tarkottaa sitä, että illalla pääsee om'puun, oujee!!!
ja niin ihanaa kun tulee kesä, niin saa tän talvimasennuksen karistettua!!
Menneisyyden haamu ahdistelee - just mukavaa, pääsenpähän pitkästä aikaa taas hallille haistelemaan sitä ihanaa hien ja jäädytyskoneen aromien yhdistelmää. <3
Oli kiva herätä aamulla Ja aurinkoki paisto
Ei voi olla muuta ku hyvä päivä edessä
Kiva visiitti muorin luona - hyvää safkaa ja paljon ilmaista krääsää - ja Lykian prinssillä menee ihan hyvin, kiitos kysymästä
huomenna lomalla :)
Suoraan auringossa olevan lämpömittarini lukema on +20 astetta!*hihu*
[q]eden, 13.3.2007 09:47:
Kesä tulee kohta *sydän*
[/q]
Pyh. Takatalvi ja lama.
Kesä tulee kohta *sydän*
Ihana uni. Hyvät valintavaihtoehdot jääkaapilla. Hyvä ruoka. Parempi mieli. Hommat hoidettu.
loistava ilta kavereiden kanssa*plur*
Ilma, käytiin Kodan kanssa oikein kunnon lenkki tuossa läheisellä pellolla.
^^
takaisin töissä ja lempiprojektin parissa on kyllä taas loistovire päällä kun sai itsensä terveeksi. plus kiva ilma ulkona.
[q]-Santtu-, 13.3.2007 11:20:
Palkankorotus
[/q]
Sama täällä *iloinen*!
Son toi ilma tuol ulkona <3
[q]-Santtu-, 13.3.2007 11:20:
Palkankorotus ja iiiiso ylimääränen bonus. IIIIIH! *pökr*
[/q]
+1
Vihdoinkin tuli reilumpi korotus, eihän sitä kinuttu kun kaksi vuotta. Ja sama et bonukset maksetaan torstaina...yay!