päivän :)
Pheerjanthai! ja tänää Kouvolaan pilaamaan tunnelmaa *iloinen**pepsodent*
[q]lostgone, 9.2.2007 11:54:
---
sune, 9.2.2007 11:51:
Tuntuu hyvältä ku sunnuntain jälkeen opinnäytetyö on OHI LOPULLISESTI OHI OHI OHI ja kouluakaan ei o enää ku pääsiäiseen ja sit sinne bööööleen ei tartte enää mennä ikuna.
---
Onneksi olkoon.*joo*Paljonkin paperia?
[/q]
paperia ei oo ku n.15 sivua mut toivottavasti hienoja kuvia tulee 5. (parturi-kampaaja)*hih*
Viikko vierähtänyt uudessa duunissa ja täytyy myöntää että täällähän on viihtynyt erinomaisesti! (..ainakin toistaiseksi)
Henkisesti haasteellisin ja raskain viikonloppu edessä pitkästä aikaan.
Niiiiin niiiiin iloinen.
Helvetin tuliset tortillat, hyvä punaviini, David West - True Love.
Jee, sain kokouksessa erään asiakkaan vanhemmalta jättimäisen viinapullon, ku se arveli, että mä tartten sitä juhliessa enemmän kuin he*aplodit*!
[q]T-mu
oon se8
ehkä toi mun engrish vetoaa
[/q]
Musiikkituottaja Omar Sharif kertoi Britneyn seksuaalisista taipumuksista Touch Weekly -lehden haastattelussa.
- Britney rakastaa ryhmäseksiä ja lesboja.
Kandee siis varmaan laittaa toi sun täky vetään koko bändin nimissä...
[q]Jammailija, 8.2.2007 19:49:
Vloppuna kännispäissäni hävittämäni lompakko oli palautettu VR:n kautta löytötavaratoimistoon ja siel oli kaikki tallella, jopa lahjakortitkin! Mä tiesin, että vielki on rehellisii ihmisii*plur*!
[/q]
Tarttis vissiin hommata uudet silmalasit, silla ma luin tan monesti ja joka kerta vaarin "Vappuna kannispaissani havittamani..." Ja ma taalla kelasin, etta johan siita nyt on aikaa......
Twix -triple chocolate.... Mmmmmm!
koulussa odotti ISO kakku joka oli numeroitu kakskakkoseksi, iso hauska kortti koko luokalta ja sitten vielä luokan pojat lauloi mulle onnitteluhymnin joka oli niin hienon kuulonen, että lahden kuoropojatkin olisivat olleet kateellisia. :D
emmä tajuu
Ensi viikonlopun odottaminen saa hyvälle mielelle
Näkee miehekkeen, kaukosuhteilun loppuminen lähenee kokoajan, ja ehdottomana bonuksena näen rakasta ystävääni pitkästä aikaa *sydän*
En edes tiedä miks, on vaan mahtava fiiwis
Taas tuli huomattua, miten pelkkä puhuminen voi saada hymyn huulille. Tuli juteltua pitkästä aikaa yhden tutun kanssa. Hitto vie, on se sit vaan niin ihana ihminen *sydän*
Kohta myös kaverin kanssa teatterinäytöstä katsomaan, jonka jälkeen pulkkamäkeen ja vähän leffoja. Kaikkia kivuuksia!
Hyvää musaa
olen niin iloinen kun sain vihdoin ja viimein mun pitkä aikasen projektin valmiiks....
oli niin tylsä la-su, että uusi viikko on oikein tervetullut! :)
Tänään kulta meinas tukehtuu kananpalasee joka jäi kurkkuun mut osasin ottaa oikeen otteen niin kananpalanen lensi pois. Tuntuu hyvälle että oon käyny ensiapukurssin ja viellä paremalle että kulta on kunnossa *sydän*
Kyllä kerkes säikähtää aika hyvin.
Yhdyn yllä olevaan.
Vittu et onnisti... *hihu**hihu**hihu**hihu*
Pakastin sulatettu.