päivän :)

Back to häröily O

Kirjastossa pitkästä aikaa

Välit kreikan päässä asuviin sukulaisiin & faijaan jälleen lämpimät *sydän*

[size=11]M[/size]

[size=11]^__^[/size]

Koulu rupeis olee finito, jos vaan pääsee kypsyyskokeesta läpi

[size=11]Ä[/size]

Kävely pakkasessa Ochrea kuunnellen.

Vloppuna kännispäissäni hävittämäni lompakko oli palautettu VR:n kautta löytötavaratoimistoon ja siel oli kaikki tallella, jopa lahjakortitkin! Mä tiesin, että vielki on rehellisii ihmisii*plur*!

Ihana poikaystävä *sydän*

Tänään illalla nään taas mun ihanan *sydän*

Sain varmaan ekaa kertaa elämässäni aamiaisen sänkyyn

Huomenna vapaapäivä kuulemma, piristää kummasti näin 2viikon kotona löösimisen lisäks!11

Ihan kiva olo vaihteeksi

onneks ei paista aurinko. lämmintä riittää silti about 20 astetta mut en ois jaksanut helteillä täs lenssus. kämppäkää ei oo niin tuskasen kuuma ku ei oo heti aamusta paistanut aurinko sisään.

[q]cjet, 7.2.2007 21:29:
Öööö.. No ei niiQ mitää hajuu. Riippuu niin varmaan haistajasta?
[/q]

Hehe, no ehkä olet vielä niin järkyttynyt suuren artistin kuolemasta ettet vielä ymmärrä mustaa huumoria...

[q]Jago, 9.2.2007 07:50:
netitt toimii nyt molemmilla ni päästään molemmat jumittumaan klubbariin*hihu*[/q]
This is really pretty sad, mut se et netti toimii molemmilla on kyl yks tän päivän :)

[q]sapeli, 9.2.2007 07:55:
---
Jago, 9.2.2007 07:50:
netitt toimii nyt molemmilla ni päästään molemmat jumittumaan klubbariin*hihu*
---

This is really pretty sad, mut se et netti toimii molemmilla on kyl yks tän päivän :)
[/q]tähän mennessä vasta*lohduttel*
kyllä niitä löytyy muitakin*super**lohduttel*

Kerran talvessa pitää käydä luistelemassa ja se tapahtuu tänään! Toivottavasti en telo itteäni...

[q]Jammailija, 8.2.2007 19:49:
Vloppuna kännispäissäni hävittämäni lompakko oli palautettu VR:n kautta löytötavaratoimistoon ja siel oli kaikki tallella, jopa lahjakortitkin! Mä tiesin, että vielki on rehellisii ihmisii*plur*!
[/q]

Juu niin on, huomasin itsekkin kun tuossa kadotin joskus lompakkoni, kaikki oli tallella ja löytäjä vielä toi sen mulle...

[q]sune, 9.2.2007 11:51:
Tuntuu hyvältä ku sunnuntain jälkeen opinnäytetyö on OHI LOPULLISESTI OHI OHI OHI ja kouluakaan ei o enää ku pääsiäiseen ja sit sinne bööööleen ei tartte enää mennä ikuna.
[/q]Onneksi olkoon.*joo*Paljonkin paperia?

Tuntuu hyvältä ku sunnuntain jälkeen opinnäytetyö on OHI LOPULLISESTI OHI OHI OHI ja kouluakaan ei o enää ku pääsiäiseen ja sit sinne bööööleen ei tartte enää mennä ikuna.

O