päivän :)

Back to häröily O

amazing race & twin piixi, *sydän*

[q]Lenita, 20.9.2007 09:38:
Kirjoitin wordillä sanan:

sairaspoissaolot

ja ohjelma väittää, että oikea muoto olisi:

sairaspissaolot

:D
[/q]
Ihan paras!

Kirjoitin wordillä sanan:

sairaspoissaolot

ja ohjelma väittää, että oikea muoto olisi:

sairaspissaolot

:D

Aurinko paistaa.

Bodypumpissa parin viikon tauon jälkeen, hävyttömän ihana fiilis *sydän*

Mun hammastahna.. Joo-o, kylla se on aika :)

Odottaa jo tulevaa viikonloppua, näillä fiiliksillä jaksaa pusertaa tämän viikon töitä*plur*

Eilinen reissu kuutoselle.
Alkuun näytti kehnolta, päästiin paikalle sellaseen aikaan et ku yritettiin takas pihalle juomien kaa nii tuli vastaus et terde menee nyt kiinni, ja sisällä musakki oli omaan makuun just niin tylsää ku millaseks pystyn teknon pahimmillaan kuvittelee.
Onneks se fiilis rupes käänty, vaikkei paikalla ollu paljoo porukkaa nii olipa kyl hyvällä prosentilla naiskauneutta liikenteessä (ja se on paljo sanottu ku mun suusta tulee), oma tiikeri mitä parhainta seuraa ja loppuillasta jopa musa kasvo oikeen yllätyshyväks ja tanssilattialla tuli viihdyttyy. Paremmin ei ois voinnu enää ilta päättyä ku tiedätthän miten, ja siitäkään ei voi syytä ku oman yrityksen puutetta. Mut hieno ilta kyl, ja tuli tarpeellisen paikkaan. :)

Tää musa täällä toimistossa onneks vähän pehmentää tilannetta - 80-luvun hittejä Michael Jackson, Tina Turner, jne...

[q]Ozie, 22.1.2007 16:32:
Voitin äskön jotain!
[/q]

Jaa niin mita...? Kerro nyt muillekin!

Voitin äskön jotain!

[q]Ozie, 22.1.2007 16:35:
---
Janisa, 22.1.2007 16:33:
---
Ozie, 22.1.2007 16:32:
Voitin äskön jotain!

---

---

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=53783;pid=898702#898702

Eli joku yllätys

Niin harvoin (=en koskaan) voitan jotain et piristä tätä päivää
[/q]

Toivottavasti se on jotain kivaa...

Tulihan se kunnon pakkanen sieltä kun vähän potkii. Pysyis vaan tällasena edes pari viikkoa niin olis ainakin vähän talven tuntua

[q]Janisa, 22.1.2007 16:37:
---
Ozie, 22.1.2007 16:35:
---
Janisa, 22.1.2007 16:33:
---
Ozie, 22.1.2007 16:32:
Voitin äskön jotain!

---

---

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=53783;pid=898702#898702

Eli joku yllätys

Niin harvoin (=en koskaan) voitan jotain et piristä tätä päivää

---

Toivottavasti se on jotain kivaa...
[/q]

Elän täs toivos et se olis joku hieno auto.... TOIVOTTAVASTI MUN MIELIKUVIA EI MURSKATA!

työkaveri anto mulle eilen lenny kravitzin greatest hits cd:n. :) *jamittel*

[q]Ozie, 22.1.2007 16:44:
---
Janisa, 22.1.2007 16:43:
---
Ozie, 22.1.2007 16:40:
---

Elän täs toivos et se olis joku hieno auto.... TOIVOTTAVASTI MUN MIELIKUVIA EI MURSKATA!

---

Joo, ja kolmen viikon etelanloma viela lisaksi kahdeksan valitsemasi kaverin kanssa! Siis vahintaanhan sen taytyy olla jotain tota luokkaa...?

---

Joo, mul o kans odotuksissa jotain tommosta. Kaikki kulut tietenki maksetaan viel!
[/q]

No tottakai! Sellasiahan ne yllatykset yleensa on! Voi vitsi, makin haluun voittaa jotain!

[q]Janisa, 22.1.2007 16:47:

No tottakai! Sellasiahan ne yllatykset yleensa on! Voi vitsi, makin haluun voittaa jotain!
[/q]

Nooh, ens lauantain lotos 4,5 milj. euroo. Eiköhän sil kans pääse alkuun. Voit kans lottoo jos et vie kaikkii mun rahoja, mul o tänään voittopäivä!

nimim. lottoa täyttelen

[q]Ozie, 22.1.2007 16:54:

---

Nooh, ens lauantain lotos 4,5 milj. euroo. Eiköhän sil kans pääse alkuun. Voit kans lottoo jos et vie kaikkii mun rahoja, mul o tänään voittopäivä!

nimim. lottoa täyttelen

---

No pirskatti! Ostahan mulle kans yks lotto (kerran oot voittoputkessa) ja muista etta jaetaan voitot 50/50...

---

Hahah, tää o selkeesti tarjous josta ei voi kieltäytyä. 2 kpl 7 oikeen rivejä, kumpiki saman henkilön täyttämiä. Voittaisin viel vuoden blondi -palkinnon samantien
[/q]

Hih!

[q]Ozie, 22.1.2007 16:49:
---
Janisa, 22.1.2007 16:47:

---

nimim. lottoa täyttelen
[/q]

No pirskatti! Ostahan mulle kans yks lotto (kerran oot voittoputkessa) ja muista etta jaetaan voitot 50/50...

O