päivän :)

Back to häröily O

Ihanat, avuliaat ja kiltit ihmiset

[q]Jutu, 29.7.2008 11:34:
---
kindertin, 29.7.2008 08:09:
Päätä ei säre ihan niin pahasti enää Nyt sattuu enää jos kumartuu/tekee äkkinäisiä liikkeitä(as if mä sellasiin kykenisin *nauru*)

---

Poskiontelontulehdus?
[/q]

..sekin tarkistettiin viikko sitten,jolloin sain antibiootit epämääräseen lenssuun

..ja ylläripylläri,jomotus muuttu taas astetta kovemmaks äsken

kadotin avaimet vko sitten la - luulin et ne oli tippunu metsäkemuihin jonnekin mut ne olikin tippunu vasta täällä päässä himaan tullessa. noh, perjantaina alakertaan oli ilmestyny lappu et löydetty avaimet la-su yönä, soitin ja kerroin tuntomerkit ja tadaa ne oli ne :)) kiitos maailman ihanimman naapurin säästin satoja euroja <3
ens kerralla sit laitan avaimen kaulaan...

Tehtiin Annan kanssa reipas kävelylenkki asunnonkatsastelun muodossa :)

*sydän*

[q]alphamagic, 17.5.2009 20:22:
kadotin avaimet vko sitten la - luulin et ne oli tippunu metsäkemuihin jonnekin mut ne olikin tippunu vasta täällä päässä himaan tullessa. noh, perjantaina alakertaan oli ilmestyny lappu et löydetty avaimet la-su yönä, soitin ja kerroin tuntomerkit ja tadaa ne oli ne :)) kiitos maailman ihanimman naapurin säästin satoja euroja <3
ens kerralla sit laitan avaimen kaulaan...
[/q]

http://www.secvision.fi/catalog/images/Key-Bak%208200.jpg

Eikä mene avaimet hukkaan. Saa hyppiä, pomppia ja rymytä, mutta avaimet ne vaan pysyy mukana.

Hitto mitkä jatkot! mutjoo, oli kivaa ja hmm.. sekavaa. Kiitokset läsnäolijoille!

Näyttääpä kevätauringolta, loves it!

i'm in love

[q]SyndroDome, 20.1.2007 18:26:
Tää on kyllä jo torstain, mut anyway! Buukattiin lennot shanghaihin!! :):):)
[/q]

tossa hyva hotellivaihtoehto jos tykkaat nakoaloista, suosittelen! http://shanghai.grand.hyatt.com/hyatt/hotels/index.jsp

Ihana viikonloppu: The Simpsons movie, hyvä musa Redrumissa, mukavia tilanteita...

Muuten ihan paska päivä, mutta voi mille toi mun uusi kissalapsi tuntuu. Lihava ja karvaton.. aaawwww *sydän* on kuis puristelis lämmintä taikinaa käsissään

Neljä tuntia (reilu) urheilua takana. Tsygäilyä ja lenkkeilyä.. Ylämäet otti aika koville lopussa, mutta lopussa kiitos seisoo. Paljonkohan laihduin tänään?! Urheilusta tulee kyllä parhaat endorfiini-kicksit

Kuninkuusravit täältä tullaan!!!!*jiihaa* Vihdosta viimein kela maksoi rahat!*pepsodent*

Todistin eilen kynteni sekä Buzz musavisas ja Singstaris

*voittaja*

tietty oon nyt jääny kiinni työkavereille siitä, että mä osaan laulaa. Salaisuus oli pysynyt hallussa jo kaks vuotta...

ulkona on pakkasta*sydän*
vielä kun sitä lunta tulisi hiukan enemmän..

[q]H3li, 21.1.2007 11:21:
Näyttääpä kevätauringolta, loves it!
[/q]

kevätaurinko on hanurista...

Aurinko, kesä, rakas Tiina*sydän*

[q]Tapsa, 21.1.2007 12:57:
---
Miinapiina, kevätaurinko on hanurista...

---

:O
[/q]

*täh*

[q]Miinapiina, kevätaurinko on hanurista...
[/q]

:O

Tuleekohan se talvi viimein? :)

Eilen oli verraten nasta ns. perusbaari-ilta Redarissa :D

O