päivän :)

Back to häröily O

Jussi Soron rance piisi on just hyvä

[q]Janisa, 22.1.2007 16:52:
---
Ozie, 22.1.2007 16:49:
---
Janisa, 22.1.2007 16:47:

No tottakai! Sellasiahan ne yllatykset yleensa on! Voi vitsi, makin haluun voittaa jotain!

---

Nooh, ens lauantain lotos 4,5 milj. euroo. Eiköhän sil kans pääse alkuun. Voit kans lottoo jos et vie kaikkii mun rahoja, mul o tänään voittopäivä!

nimim. lottoa täyttelen

---

No pirskatti! Ostahan mulle kans yks lotto (kerran oot voittoputkessa) ja muista etta jaetaan voitot 50/50...
[/q]

Hahah, tää o selkeesti tarjous josta ei voi kieltäytyä. 2 kpl 7 oikeen rivejä, kumpiki saman henkilön täyttämiä. Voittaisin viel vuoden blondi -palkinnon samantien

Todennäköisesti selätetty flunssa ja sen mahdollistama urheilu*sydän*

Kävin vähän ostoksilla tänään.

Mukaan tarttu kaikenlaista enemmän ja vähemmän tarpeellista...

Eniten oon innoissani tosta webbikamerasta.

Plus että korvaa koristaa uus lävistys.

Toki harmillista että syy siihen että on varaa shoppailla, on se että lontoon reissu peruuntu. Mut kyllähän se matkakassa kuluu näinkin. Ja kivaahan se on ku kerrankin on varaa ostaa sellasta mikä yleensä jää kaupan hyllylle.

Sauna lämpee.. Vihta likoo.. Siideri jo melkeen korkattu.. Hempeilyä.. Maanantai *plur**nauru*

Nyt on vihdoin ja viimein kotonakin netti*iloinen*

se, kun tuntee, että on ihmisiä jotka välittää susta sellasena ku sä oot ja niiden seurassa voit olla oma ittes eikä ne tuomitse..

Yksi ihminen tekee minusta joka aamu maailman onnellisimman tytön.. *sydän* *siirappia*

Niin joo! Mullahan on siis kaikenmoisia hymynaiheita tanaan!
Karkeen yltaa myos Presidentti-kahvi, Jalostajan hernekeitto ja Bonbonin Kaatissakki.

Nailla paasee pitkalle! Ainakin kuuhun!

mä olen plurristellut viimeiset neljä päivää ja syytä en tiedä

[q]Pätkis, 22.1.2007 18:15:
Bodypumpissa parin viikon tauon jälkeen, hävyttömän ihana fiilis *sydän*
[/q]

Mä olin viime viikolla viiden kuukauden tauon jälkeen*justjoo*. Ja teki kyllä hyvää.

Eilen olin fitnesspilateksessa ja huomenna taas pumppiin*jiihaa*. Jospa nyt sais pysyttyä tässä säännöllisyydessäkin*iloinen*.

Se olis muutto edessä

vapaapäivä, wow, ambient ja sopivan hapokas cola <3

Mukavan piristävä pakkanen aamulla töihin pyöräillessä ^_^

keittiöremppa alkaa olemaan valmis. just sain tietää, et ne seinälaatatkin, joihin ihastuin löytyi. vaativa maku kenties, kun niitä ei kyseisessä kaupassa ole ollut puoleen vuoteen myynnissä. hieno fiilis, kun sai suunnitella koko kokonaisuuden ihan itse ja lopputulos tulee olemaan juuri sellainen kuin toivoinkin:)

Eye-Ball Paul hyvin pitkälti

[q]mariq, 23.1.2007 11:54:
Eilen varattu matka Egyptiin Nyt vaan rokotukset kuntoon, ja neljän viikon päästä pääsee pikkusen lämmittelemään
[/q]

No vähänkö siistii!! Tuot sit mulle muumion tulijaisiks

Eilen varattu matka Egyptiin Nyt vaan rokotukset kuntoon, ja neljän viikon päästä pääsee pikkusen lämmittelemään

[q]rose, 23.1.2007 12:00:
---
mariq, 23.1.2007 11:54:
---
No vähänkö siistii!! Tuot sit mulle muumion tulijaisiks
[/q]
Joo! vähintään. Tai ehkä obeliskin

tämä päivä <3

O