päivän :)

Back to häröily O

Tihkusateessa lenkki ja sit suihkuun. Mahtava olo.
Ja niin, kännykänkin saa hakea huollosta tänään.

Töissä ihan perjantaimeininki. Hävyttömät mailit levii pitkin sisäisiä maileja ja välillä kuuluu jostain päästä toimistoa nauruntirskahduksia. Ja päätin just, et toi yks nurkkapaikka on mun tuleva kolo!

Huomenna työhaastatteluu.. toivottavast onnistais ku työmatkaki olis ihanteellisen lyhyt..

haha, sattumalta törmäs rapussa vanhaa tuttuu ku oli menos varaa pyykkitupaa, ja ihmetteli et mitäs sä tääl teet, heh se on just muuttanu pari kerrosta ylemmäs, itse asiassa tänää viel, mikä sattuma ja pyykkiä valmistelee

Sain uuden fanin mikseri.net:ssä, 16kpl kasassa

Näin eilen kaverin jota en ole nähnyt tuollaiseen 4-5 vuoteen. Oli erittäin mukava nähdä ja vaihtaa kuulumisia :)
Mun puhelinkin toimii jotenkin. Tippui eilen vahingossa duunissa vessan pönttöön. Tuossa se kuivui yli 12h ja toimii taas :)
Opteam laittoi mulle uuden rekryn:)

Tein ehkä just maailman parhaita tortilloja, nää on niinku niin lemppariruokaa *slurps**plur* guacamole *sydän*

[q]Amma, 5.8.2009 13:24:
eväät = riittävästi bissee? :D
[/q]
Pöyristyttävää vihjailua! Onhan tänään jo kolmas (3.) päivä putkeen ilman olutta.

Voi kyllä olla että illalla tulee maistettua...mutta kohtuudella, tietenkin.

kämppä siivottu,, mutta viellä voi siivoo lisää.. muahahahaa

Onneks tänään on vasta lauantai, saa vielä lepuuttaa huomisen. Ja sit ens viikko töitä > viikko lomaa > aurinkoon, wahey!!

Olen 100 euroa rikkaampi vain ja ainoastaan nimeni ansiosta.

Oon väsäillyt päivän mittaan kaverille synttärilahjaa ja siitä tulee ihan mahtava

kaverille ostettu synttärilahja- oli niin kiva että ostin itelle samanlaisen*tirsk*

Jee! Torstaina tulee uus sänky kotiin kuljetettuna <3

[q]Jago, 18.1.2007 19:52:
kämppä siivottu,, mutta viellä voi siivoo lisää.. muahahahaa
[/q]

*siivoil* -> *putsail* -> *hinkkail*

Viikko pulkassa, huominen vapaata ja Sipoo!!!

[q]mayah, 19.1.2007 09:01:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat
[/q]

On sitä odotettukin!

Hyvä ilma, ratsastusta, pihan laittoa, grillausta ja omatekoista mansikkapirtelöä*sydän*

[q]mayah, 19.1.2007 09:01:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat
[/q]

Mukava arki

Saan olla kotona omassa rauhassa, ei yhtään iltaa viikolla ettei olisi pitänyt säätää jonkun koneen kanssa myöhäiseen iltaan saakka. Ja kaiken lisäksi työpäivän jälkeen nuo pitänyt tehdä ja vaikka tällä hetkellä on niin helvetin rikkinäinen olo, niin tietää että saa olla rauhassa yksin kotona ja levätä.

O