päivän :)

Back to häröily O

[q]Jago, 9.1.2007 19:09:
toivottavasti tosta pystyy poistaa ne valmiiksi luodut elukat ja luoda sille planeetalle ihan oikeesti kaiken itte(ja mielellään silleen että niitä jotain varhaisempia mun kehitysmuotojakin vois jäädä henkiin)
[/q]

Kyllä ton suuntasta siinä taitaa olla mahdollista tehdä. Sit voi kans hakea muita elämänmuotoja mitä muut on pistäny jakeluun.

Vielä ku sotkis mukaan Creaturesin opetettavat ötökät niin alkais olla jo aikamoinen paketti :)

maanantai aamu eläkeikää odotellessa ;P

[q]Apo, 9.1.2007 19:12:
Kyllä ton suuntasta siinä taitaa olla mahdollista tehdä.
[/q]
sweet... jos todella on..
[q]Apo, 9.1.2007 19:12:
Sit voi kans hakea muita elämänmuotoja mitä muut on pistäny jakeluun.
[/q]
kätevää, joku kuitenkin keksii tehä maan elukoineen. tulee olemaan ihan hauskaa jos ihmisilläkin ois yks planeetta*hihu*

Mahtavat kirpparilöydöt :)

Just julkastiin meidän firman tupareitten ohjelma, ei ookaan ihan mitkään vaatimattomat kekkerit *pökr*, tulee kyl varmasti tosi hauskaa *hihu*! Älyttömän hyvää myynninedistämistä kyllä!

Ihanaa että aurinko paistaa ja toivottavasti tulis pian ees vähän lunta :)

Parin tunnin päästä katsomaan Azerbaidzan - Suomi frendien kanssa.

[q]mariq, 10.1.2007 12:52:
Aurinko paistaa
On ihan tommonen ihana kevätpäivä Eilen oli syksy, tänään on kevät.. näillä mennään

Ja sit viel se et oon ihan *sydän**pihkassa**sydän*
[/q]

Samoil linjoil mennää

ai hitsit, huomen vaan 5.5h työpäivä ja sit nokka kohti mökkiä, jee :)

Käveltiin kaverin kanssa koulusta auringon laskiessa ja juteltiin maailmankaikkeudesta. Siitä tuli todella hyvä ja leijuva fiilis. Bussissa näin kaksi pikkuprinsessaa matkalla koulun diskoon ja tuli ihan mielettömän hauskoja muistoja omista ala-asteajoista.

On tammikuu ja mulla on kevättä rinnassa. xD*sydän*

Sain uuden työpaikan*jiihaa*

Kävin hammaslääkärissä paikkauttamassa aamulla lohjenneen hampaan

Ei reikiä ja nyt hampaat hohtavat valkoisina :)

Hammaskiven poistoon pitää varata vielä erikseen aika ja homma on taas paketissa ainakin neljäksi vuodeksi :D

Aurinko paistaa Mieli vähän maassa ollu mut jotenki toi ilma piristää

Tänään on hyvä päivä.

meille tulee maailman hauskin pappi ristii pikkuisen *plur**jiihaa*
tänään tehtiin masterpläänit hänen kanssaa miten edetään ristiäisissä.

& neuvolassa lääkärinkäynti jossa kehu kovasti tyttöä

Suomalaisen kirjakaupan alen ennakko-ostoilta.

Vielä yksi opintopiste niin opinnot on virallisesti puolessa välissä. Kyllä se tästä.

Tää nyt ei oo varsinaisesti tän päivän, mut anyway..

Here we go..

Viime viikonloppuna oltiin taas frendiporukalla mökkeilemässä ja oli ihan mahti reissu! Sen lisäksi nää oli kehittäny mun kolmannelle nimelle (jota siis ei ole) nimipäivän. Nimipäivälahjaksi kamut oli porukalla hommannu mulle lahjakortin, että saan fillarikypärän! On ollu toi homma työn alla jo pitkään, mutta en oo vaan koskaan saanut aikaan. Ihan mahtavaa, että ihmiset ympärillä välittää ja huolehtii mun turvallisuudesta, kun ite ei näköjään tajuu. Love u all *sydän* Olin tosta kyllä tosi otettu ja menin aika hämilleni :) Hämilleni? Minä? Kyllä vain :D Enää pitäs vaan käydä hakemassa se potta, niin voi hurjastella vähän turvallisemmin mielin ja saa frenditki mielenrauhan :)

Sen lisäksi tänään pääsee kullan kainaloon Ja huomenna alkaa viikonloppu

iPhonen julkistaminen *vihdoin*

Reissu Ikeaan ja huomenna suoraan töistä kokoomaan hyllykköä (ja miksei samalla uusia tuoleja ja pöytääkin) uudelle kämpälle.

Mä en tiedä mikä mussa on vialla, mut tää oli mun päivän :)
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=53572;sivu=9999#loppu

O