päivän :)

Back to häröily O

Nään huomenna entisen kotikaupunkini :)

Huhtikuussa Epsanjaan! Whiiiiiii :D En oo kertaakaa ollu konees. Nyt seki koittaa :P

Löysin täysin sattumalta Youtubesta yhden biisin, jota olen metsästänyt tommoset..ööh..35 vuotta. :) Nyt on hyvä fiiilis.

Lasillinen punaviinia <3

Hirveen tappelun jälkeen sovittu ja kaikki kunnossa.
Rakastan siuta mussu <3

Aloitan taas keikkailun

[q]Juki54, 30.12.2006 10:04:
OLLI TEKI SEN SITTENKIN!

http://www.iltasanomat.fi/videot/?id=1294761[/q]

OMG, yytsimään!

Hyvä mieli :) vaiks tänään alkoki taas arki ja ois viikonloppu töitä.

Tänään ois sitten lähtö Riikaan *hymy*.

[q]Hitchhiker,
[/q]

oi hitto, kunpa pääsisin kans!
:)

hyvää matkaa!

Onneksi on keksitty mobiili internet, ei tarvi olla duunissakaan ilman klubbaria!

[q]beerless, 30.12.2006 11:32:
---
Hitchhiker,

---

hyvää matkaa!
[/q]
Samat sanat! Viime uusvuos tuli vietettyä Vilnassa, mentiin Riikan kautta ja vuosi siitä takaperin oltiin kanssa Riikassa. Loisto mesta.

Viiden ja puolen tunnin matkaamisen jälkeen pääsin vihdoin kaverin luo ja fiilis on todella hyvä

Viidessä ja puolessa tunnissa maahan ilmestyi iso kasa lunta! Aivan mahtavaa *sydän*

[q]Anselmi, Samat sanat! Viime uusvuos tuli vietettyä Vilnassa, mentiin Riikan kautta ja vuosi siitä takaperin oltiin kanssa Riikassa. Loisto mesta.
[/q]

jep!
- kivoja klubeja
- mukavia pubeja (dickensissä ADDLESTONES SIIDERIÄ :P )
- nättejä typyjä :)
- mun lemppari kahvila
uiui, ja kesällä ku oltiin, nii oli 36c' lämpöö

[q]beerless, 30.12.2006 11:32:
---
Hitchhiker,

---

hyvää matkaa!
[/q]

kiitoksia

[q]Freja, 30.12.2006 14:45:
Vaasa *sydän*
[/q]

:DD

pian: MAKSAMAA!!1 *sydän*

Mä siirryin digiaikaan

Sain leffakanavia kuukaudeks ja nyt tallennan kaikki maholliset hyvät sieltä tohon uuteen boxiin

pikkusisko on oppinu puhuu. se on nii über söpö ku se höpöttää koko ajan.. ja ainaku joku puhuu lähtemisestä systeri toteaa: mä.. mukaan.. tuun ja väläyttää huikean hymyn päälle.. ahttp://www.. *sydän*

sali,kunnon ruoka,loistava musiikki ja sitten töihin katsomaan känniääliöitä*hihu*

E- EPA pelasti minut. Olen ollut kuoleman väsynyt pitkään, mutta en enää. Tuntuu, että olen vihdoinkin elossa ja pirteä.*jiihaa* Siivoushulluus iski samantien.

O