päivän :)
kävin tekee hyvän treenin ja seikkailin alennusmyynneissä, vaikka olikin vähän veto pois jonkun flunssan tapaisen takia...
Elämä vaan jatkaa hymyilemistään. Ihan hirmu kiva päivä tänään, eikä ollut oikeastaan kuin yksi negatiivinen asia ja sekin saatiin paikattua
Tuli käytyä tänään alennusmyynneissä ja löysin uudet talvikengät *sydän*
+ kivaa hengailua kavereiden luona *sydän*
[q]Birgie, 26.11.2008 15:24:
---
kimonoid, 26.11.2008 13:55:
more like päivän lol: Manpowerin joulujuhla on peruttu laman takia :D
---
are u serial? :D
[/q]
kyl!
tänään tuli maili, että koska Irlannissa on virallisesti
lama ja että rahaa täytyis säästää, ni kaikki Manpowerin
ja tän yhen toisen firman joulujuhlat kaikis Eurooppalaisissa
toimipisteis on peruttu <3
Alepa pelasti kyllä mun päiväni. K-market kun ei kerran ollu auki vierailin alepassa ja kyllä kannatti. Tölkkikokis 3.95 six pack.
I *sydän* Tölkkicola
Ostin prätkän Tai ei nyt papereita oo vielä kirjotettu, mutta ne asiat hoidetaan ens vuoden puolella kunhan pyörän virallinen omistaja palaa maisemiin
Sain kivaa postia tänään
[q]Unik, 28.12.2006 15:19:
Sain kivaa postia tänään
[/q]
tuliko levypaketti? :D
Noup, jotain vielä parempaa
1) Kävin viimeksi klubbarissa viime viikon lauantaina, kokonaista 5 päivää sitten
2) (edellisestä johtuen tapahtui jo eilen, mutta lämmittää vieläkin) Kokeilin raskaiden jouluruokailujen jälkeen kahtakin potentiaalista ja juhlavaa Unity UV -asua, joita kumpaakaan en ollut kokeillut yli vuoteen - ja kumpikin mahtui päälle
3) Tänä aamuna käytiin pelaa sulkista
Joulupyhien pakko-saada-seuraa-ja-olla-jonkun-lähellä -fiilis (*justjoo*) on onneks jo helpottanu.
ja töissä on KIVAA! :)
[q]Ronie, 28.12.2006 20:31:
DJ Orkidea - Unity 10 years *sydän*
[/q]
word *sydän*
salaperäistä...*hih*
Oikeestaan eilisen :)
Pääsin eilen kokeilemaan miltä tuntuu olla -110 asteessa 3min uikkarit päällä ja oli kyllä kerrassaan jäätävän hieno kokemus*iloinen*
[q]merqus, 28.12.2006 17:56:
Ostin prätkän Tai ei nyt papereita oo vielä kirjotettu, mutta ne asiat hoidetaan ens vuoden puolella kunhan pyörän virallinen omistaja palaa maisemiin
[/q]
Kai on joku tehokas kyykky?
Tän päivän :) on se että muutto hässäkän keskellä tuleva asukas, kuka muuttaa mun huoneeseen lupas auttaa mua koko solun siivoomisessa!! Alkaa niin ahistaa toi kämpän tyhjentäminen ja kun mulla ei edes oo osotetta seuraavaan pariin viikkoon. Seuraava osote onkin Budapestissä ^^
Ja sekin on :) että kaveri tulee auttelemaan mua pakkailussa illalla!
Ja sit me ostettiin miekkoseni kanssa uudenvuoden paukut tänään.. hihi
Viime yön unettomuus ja tän päivän kofeiinin liikakäyttö alkaa muuttumaan pirteäksi hysteriaksi *jiihaa**igor*
[q]idi, 28.12.2006 18:19:
ale-vaate-shoppailu piristää mielialaa hurraa! hetkellisesti ainakin.
[/q]
Tahtoo kans!!!
[size=6]Huomenna voin joko palauttaa yhden kuun opintotuet
ja tehdä opinnäytetyötä tai mennä shoppailemaan...
hmm... TAHTOO SHOPPAILEMAAN! Vaikka tilanteeseen
nähden ois fiksuinta jäädä kotiin.. *justjoo*[/size]
[q]Stonewoman, 28.12.2006 19:22:
Ja sit me ostettiin miekkoseni kanssa uudenvuoden paukut tänään.. hihi
[/q]
Ton voi ymmärtää niin monella tavalla väärin Raketeista yms siis taitaa olla kyse
[q]NextAce, 28.12.2006 18:18:
---
Kai on joku tehokas kyykky?
[/q]
Riittävän tehokas pienelle ihmiselle
[q]BB_turone, 28.12.2006 18:02:
---
merqus, 28.12.2006 17:56:
---
Mimmosen
[/q]
Musta Honda CBR 600 vm -04 *sydän*