päivän :)
Ihan siisti koulupäivä takana, I *sydän* my school
Ensimmäistä kertaa noin vuoteen kyyneleet on muuttuneet ilon kyyneliksi. Eikä mulla nyt mitenkään erityisen kummoisesti mene, mutta pelkästään se olo, että on päässyt jatkamaan taas elämäänsä normaaliin tapaan, tuo nuo ilon kyyneleet silmäkulmaan.
aamulla kouluun kävellessä... siellä se oli taas tänäänkin, näytti kirkkaalla taivaalla niin upeelta, kuu... ehkä taas huomenna sitä voi ihailla
Noni, nyt on lattiat imuroitu ja pesty ja huonetta järjestelty ja sohvan ja tuolin päälliset putsattu ja sohvaan ja tuoliin ja pöytään laitettu huopatossut ja vaatteita viikkailtu
Hyvä minä!
Kohta palkitsen itseni kermaliköörillä ja supercooleilla
[q]UnityF, 9.11.2006 01:00:
sain ihanan synttärilahjan kullalta *sydän*
[/q]
multakin saat kunhan pääsen vapaalle täältä :) en ehkä yhtäihanaa mut sinne päin
Eräs ihana ihminen sanoi ihania asioita Tiedät kyllä kuka olet, kiitos - tiedän että tarkoitit joka sanaa, ja joka sana merkitsi minulle paljon
Oli myös tosi mukava kävellä Supercooleista kotiin (ei siis koko matkaa *hih*) kun tuolla ulkona kaikki kimaltaa huurteen ansiosta Huurteen jäätämät lehdet näyttää siltä kuin ne ois tehty pienistä timanteista
Huomenna alkaa [size=18]LOMA[/size]*jiihaa**jiihaa**jiihaa*!!!
[q]Sinza, 9.11.2006 12:23:
Huomenna alkaa [size=18]LOMA[/size]*jiihaa**jiihaa**jiihaa*!!!
[/q]
Samat sanat
[q]Juanita, 9.11.2006 12:47:
Sain töitä triplaihquplurhymiöitä jeejeejee
[/q]
onnest olkoon:)
Kohta syömään pippuripihviä
[q]larzizi, 9.11.2006 19:45:
-clips-
Tanssittiin myös jiveä tänään, josta olen aina tykännyt ihan hirmuisesti. Ah *sydän*
-clips-
Siinä mä sitten makoilin kulmasohvan kulmassa, toiselta puolelta tuli Lauri ja pisti päänsä mun jalan päälle, toiselta puolelta tuli Stu joka kaivautui mun haaroväliin.
-clips-
[/q]
Jive oli kyl sitä parasta wanhojen tansseissa *sydän*, sitä kyl vähän kaipaa :P
Hmmh, kuulosti häröltä, Stu kaivautumassa haaroväliin, muille siis tarkennukses et Stu=Satu ;P
Lasagne iha just, kohta, melkeen valmis
[q]RainChild, 9.11.2006 19:49:
Jive oli kyl sitä parasta wanhojen tansseissa *sydän*, sitä kyl vähän kaipaa :P
Hmmh, kuulosti häröltä, Stu kaivautumassa haaroväliin, muille siis tarkennukses et Stu=Satu ;P
[/q]
Jep, sen on ihan mahtavaa. Varsinkin kun on kunnon nopeeta musiikkia niin toimii kunnolla
Stu teki sinne ihan hyvä pesän Siinä mä sitten istuin pari tuntia haarat levällään ja huusin vähän hallelujaa kun sain leffan loputtua laitettu ne kiinni
Minusta tuli Eno*iloinen*
Saavuin tanaan sekasortoiseen Libanoniin. Taa on ihan ykkos-mesta! Kivat ihmiset, kaunis kaupunki, kivat liikkeet ja rento ilmapiiri vaikka kadut ovatkin taynna sotilaita. Paperit on pyydetty vasta kerran.
Viimepaivien :)
:) Ennen reissua Abu Dhabista kavin hakemassa passikuvia. Intialaiset kysyivat etta haluanko etta niita shopataan. No toki.
:) Kebab
:) Naiskauneus taalla Libanonissa on jotain ennen nakematonta. Ja ei, taalla ei kuljeta huivit paassa.
Tänään ei ookaan yhtään nii kylmä ku eilen
[q]Miinapiina, 30.6.2008 10:09:
---
ja mun rakkauspoikaystävä on kyllä jokaisen päivän :) ja ^__^ ja <3
*sydän*
[/q]
Ihanaa
Mie pääsen huomenna töihin
hymyilyttää... en tarkalleen tiedä mikä, mutta kaipa se liittyy jotenkin viikonloppuun... =)
-kiksukarvakorvalappuuhuu
- Siisti koti
- On ollu kiva chilli viikonloppu kullan kanssa, paljon mässäilyä ja naurua
- Säästyi rahaa ja (mielen)terveyttä kun pidettiin sittenkin kotiviikonloppu
- Kohta pääsee ISOIHIN bileisiin pitkästä aikaa
- Sellainen fiilis että kaikki ongelmat ratkeaa kyllä kun jaksaa uskoa
[q]tiiplis, 30.6.2008 10:19:
Mie pääsen huomenna töihin
[/q]
ooh, hienoa