päivän :)
uudet hiusset
diipadaada hihi.. tänään on ollut ihana päivä, vaikka sainkin pistareista ykkösen
Liian pienet housut ei ookkaan enää liaan pienet
[q]Zenni, 7.11.2006 22:56:
Borat
[/q]
tod! :D
viinit ja hyvä ruoka ja seura *sydän*
Tein hyvää salaattia ja hain muutenkin kaapin täyteen ruokaa, korkkasin just ekan bissen ja kaveri tulee reipan tunnin päästä istuu iltaa *sydän*
Vois suunnata kattelee auringonlaskuu tuonne merenrantaan...
Laitoin auton myyntiin nettiin ja meni 2,5h nii soitettiin et tullaan katsomaan ja siit 2h nii se lähti jo uuden omistajan matkaan...
en ois kyl uskonu et noin nopeesti olis menny! ku ei kerran menny katsastuksestakaa läpi!
mutta saipahan myytyä vaikka otti se aika koville ku joutu luopumaan...
tää on samalla päivän :(
hyvä ajotus löytää laskimen käyttöohjeet netistä (alkuperäset kadonnu) kun tentti on ylihuomen voi tätä onnen päivää!
ahhh...... vittu musaaaaaaaaaaaaa, sain vihdoin tehtyy kaikki perkeleen kouluduunit et voi taas asentaa omii studiokamoi *sydän* huomeen ihan v*tun huippu ope opettaas miksaamista ja mikittämistä ja perjantaina Eryk tulee suomeen...
Aurinko ja jumppa. *sydän*
[q]Individual, 8.11.2006 12:58:
Yhdysvaltain vaalitulos. Ehkäpä maailmassa on vielä toivoa.
[/q]
Saiko demokraatit vaihteeksi vuoronsa olla vallan turmelemana?
eräs todella todella mukava ihminen on piristäny mun viikkoa :)
kiitos tuesta :)
[q]Avernian, 8.11.2006 13:01:
---
Individual, 8.11.2006 12:58:
Yhdysvaltain vaalitulos. Ehkäpä maailmassa on vielä toivoa.
---
Saiko demokraatit vaihteeksi vuoronsa olla vallan turmelemana?
[/q]
No sen verran olen idealisti, että uskon, että siellä maassa voi jopa jokin muuttua.
Jeij kävin lenkillä pitkästä aikaa ja jaksoin hölkätä pitempään ku olin ajatellu. Kunto nousuun!!!*jiihaa*
[q]mayah, 30.6.2008 08:30:
Elämä, elämä ja vielä kerran ELÄMÄ!!
[/q]
helppo olla samaa mieltä
plus:
tatska on valmis, niin hienoa
ja mun rakkauspoikaystävä on kyllä jokaisen päivän :) ja ^__^ ja <3
*sydän*
Perjantaina fiilistelemaan Infected Mushroomia Webster Halliin New Yorkiin...!!!
luin ton etusivun mainoksen "tämä ei ole leikkiä".. tämä ei ole lehmä*tirsk* ajattelin että siitä pitää tehä joku pilaversio jonkun mutsin kuvalla(kaulin kädessä)
Koulun ATK luokan kiihkeet unreal tournament-lanit :DD Ja eilenillal borat.
muutto ohitse ja teknisiä ongelmia töissä ei ainakaan VIELÄ ole ilmennyt*hymy*
tänään jaettiin myös roolitus meidän tiimin pikkujouluihin - arpaonni ei tosin suosinut tänä(kään) vuonna, saan nimittäin valtaisan vastuun toimia bingoemäntänä*nauru*
odotan kyseistä iltaa innolla*justjoo*
[q]domi, 21.12.2006 15:57:
---
Foxmagon, 21.12.2006 15:43:
---
larzizi, 21.12.2006 15:39:
L O M A !
---
SE!
---
Ai mikä loma?
[/q]