päivän :)
Soittivat just nesteeltä että tervetuloa töihin...
Digiboxi toimii! :)
pinnasänky & vaavin vaatteita & leluja
Kiitos sinulle ystäväiseni *plur**hali*
Terveisiä autokaupasta!
Peugeot *sydän*
Oijjee onnenpäevä! LÖysin vihdoinki vaaleenturkoosin talvitakin! JA talvikengät vaaleenturcoosilla kixukarvalla jipijiii!
Voisin kiteyttää tän erään musavideon tyyliin: "It`s all about music, friends and weekends."
Hyvien ystävien ympäröimänä, hyvissä fiiliksissä. Hengen ja sydämen ravintoa*yingyang**sydän*
JPA tekee oikein maukkaita työpäivän viihdykesettejä
Kotiuduin muutama tunti sitten Infected Mushroomin keikalta ja voin kertoa, oli loistava! Viela kun sais unta palloon...
Lopultakin erosin kirkosta. Ollut jo kauan jo harkinnassa, kunnes laskin kuinka paljon maksan vuodessa kirkollisveroa (220).
Kohta alkaa viihdyttävät tv-sarjat
Kookie: ei oo. Mä oon lukenu ton saman jostain toisesta lehdestä vähän aikaa sitten *pökr*
muf muf
Oon saanut kellaria hieman tyhjennettyä turhasta romusta ja sälästä ja muutenkin siivoillut pikkusen pitkästä aikaa.
Siivoaminen on ihanaa kun oikeen sille päälle sattuu :)(:.
rapula hellittää \o/
vaikka onkin ollut aika väsyny olo koko päivän niin silti.. ..menin käymään sedän luona niin sauna lämmin keskellä päivää (teki muuten hyvää) ja ku sai vaatteet niskaan niin ruoka valmiina pöydässä..
romanttinen leffa :) iiih.
Eilen töissä vaihteeksi 2 ihmistä ihastui mun ääneen - tyyliin: ootko sä yhtä ihana q miltä kuulostat? - ja mikä parasta, tällä kertaa molemmat oli naispuolisia ja todnäk. alle 80v. *hihu**justjoo*
Nyt ei onneksi tarvi olla pariin viikonloppuun humalaisten vainonnan kohteena.*joo*
Migreeni alkaa mennä pois vihdoinkin*uuh* ja kotona on vihdoinkin rauhallista.
[q]Bio, 11.11.2006 22:41:
Lopultakin erosin kirkosta. Ollut jo kauan jo harkinnassa, kunnes laskin kuinka paljon maksan vuodessa kirkollisveroa (220).
[/q]
Pitäsköhän munkin erota vihdoin Oon tässä 8 vuotta yrittäny saada aikaseks tota. Vois ottaa vaikka ens viikon tavotteeks...