päivän :)
kolmatta päivää ilman tupakkaa!
[q]crissy, 7.9.2007 10:53:
--
Hennesiltä soitettiin maanantaina.. sinne toivottavasti pääsis! ilmoo heti ku saat tietää!
[/q]
ooh, kiva! toivottavasti natsaa.
paitsi, että olisin kyllä halunnut päästä kiukuttelemaan
sun asiakkaaksi sinne ravintolaan ;)
Lunta! Onpahan kivan näköistä ja samalla nousi mielialakin monta pykälää.
[size=7]Ja, psst.... kohta on vuodenvaihde ja sitten alkaa taas kevään venailu.[/size]
Vaavi on todenäköisesti nyt kääntyny oikeepäin *super**plur*
Ainakin kaikki kivut ja päällepäin tehty neuvolatutkimus tukee sitä.
Maanantaina sit ultraan jossa selvii 100%
Toivottavasti se olis kääntyny niin pienenee sektioon joutuminen hiton paljon ja kun niin toivon normaali synnytystä kun siihenkää ei oo enää pitkä aika. 23.11 on laskettu aika et se voi tulla jo ihan milloin vaan
Halloween!
[q]mariq, 2.11.2006 12:19:
---
alphamagic, 2.11.2006 08:19:
Vika työpäivä täällä
---
Onnee onnee!! Mihis sä nyt sit siirryt?
[/q]
toiselle operaattorille mut aivan eri tehtäviin
[q]alphamagic, 2.11.2006 08:19:
Vika työpäivä täällä
[/q]
Onnee onnee!! Mihis sä nyt sit siirryt?
[q]Ja lunta maassa *hihu*[/q]
Tään on munkii päivän :) Ihanaa ku on valosaa
[q]Taika, 2.11.2006 15:38:
mulla on ihania naapureita. ja erittäin huumorintajuisia.
tänään yritin puolisokeana silmälääkäristä tullessani murtautua alakerran naapurin ovesta sisään. tai siis tarkoitus oli päästä kotiin mutta hississä olin painanutkin vahingossa väärää nappia enkä todellakaan ollut omassa kerroksessani. pari minuuttia ihmettelin mikä kotiavaimissa mahtaa olla vikana kunnes ovi yhtäkkiä aukeni ja naapuri kehotti menemään pari kerrosta ylemmäksi. lupasi saattaa ihan perille asti mikäli mua vielä myöhemmin illalla näkisi rapussa harhailemassa*nauru*
nyt taidan onneksi olla jo kotona.
[/q]
Oot mun sankari
=) Näin viime yönä ketun.
=/ Se juoksi moottoritien yli (Martinlaakson kohdalla).
=) Kukaan ei ajanut sen yli.
[q]WiljamiDzay, 2.11.2006 16:37:
Elä mene... mikään ei ole anti-eroottisempaa, kuin intissä oleva nainen..
[/q]
Se tuli kyllä joo huomattua tossa viime syksynä Santiksessa leireillessä. Tosin kyllä sieltä parin jätkän numerot jäi käteen. ;D
Toinen vaihtoehto vois olla ilmoittautua vapaaehtoiseksi tekemään esim. sotkussa vuoroja... Hmmmmmm.
[q]KooKie, 2.11.2006 16:35:
Muhun iski Studia -messuilla vastustamaton himo ilmoittautua inttiin. Niiltä messuilta ei muuta jäänytkään, kuin hemmetinmoinen endorfiiniryöppy elimistöön. Ne puolustusvoimien standien pojat siellä, voi jumaliste mä sanon.
Univormufetissi [check]
[/q]
Maanpuolustustahtohan se naiset tunnetusti armeijaan houkuttelee.
Äidin kanssa vietetty päivä. Mulla on niiiiiiiiin maailman ihanin äiti *hihu**sydän*
Sain äidiltä (kaiken ruuan lisäksi) muutaman viinilasin, kuka tulee tuhoomaan mun kanssa punkkupullon?
Vaik nyt onki ollu taas vähän huonoja päiviä jotenki ni hymyjäkin löytyy:
- tanssiminen supercooleissa
- ihana olla omassa oranssissa kolossa lämpimässä vällyjen alla kun ulkona pyryttää
- pikkunen *sydän*
- shoppailu ystin kanssa, teki gutaa
- tulevaisuudensuunnitelmat
Vieläkin ihan sairaan hyvä fiilis viikonlopusta. Kaikki oli niin mahtavaa
Alko viikonloppu!
Aurinkoinen talviaamu Ei tää maisema pohjosen lumikasoille vedä vertoja, mut kaunista oli silti
mulla alkaa 6½h päästä loma :)
Ihan mieletön sää - kirkasta pakkaspäivää oon ootellu
Ja vapaapäivä - saa tehdä just mitä lystää ja olla just niin laiska kun haluaa
Aamupalaa, hyvää musiikkia, tupakkaa, kahvia, kylpyyn, alkoon...
Tästä tulee ihana päivä *sydän*
DRAMA EDUCATION Guide to aspect of self expression method on valmis!
On se hyvä, että tuli viileemmät kelit ja joutui kaivamaan kintaat jostain kaapin syövereistä. Kintaasta löytyi nimittäin bussikortti, joka oli siis ollut kadoksissa viime talvesta asti. Olin kyllä käyny kaikkien mahdollisten takkien taskut läpi, mutten tajunnut katsoa hanskaan.
Eilinen Latin Quarter tanssishow oli hieno. Loistavaa tanssia ja monta ystävää lavalla. Pääsinpä yöllä itsekin piiiiitkästä aikaa vähän tanssimaan lattareita. *sydän*