päivän :)

Back to häröily O

eilisen päivän :) oli kyllä se, et sisko sai tytön <3

Näin mun lemmikkiä pitkästä aikaa
Piristi päivää ainaki nääääääääääääääääääääääääin paljon..
Se toi ihanan paketin mulle töihin *sydän*
Oli kiva nähä..

hahaa,krapula hellittää,olo on aikas hyvä :)

[q]RantaPallero, 1.11.2006 10:51:
Päivän totaali reps:
Duunin pikkujouluissa esiintymässä Matti ja Teppo yhtyeineen!

[/q]

Meni vedet väärää kurkkuu ku tuli sellanen naurun röhähdys.. Mut ei huh huh

Toi lumisateen aiheuttama tilanne on pistänyt naurattaa koko päivän

Kirjat luettu, tehtävät tehty ja kohta alkaa omaehtoinen loma. Edessä enää perjantaina tentti ja sitten pakkaamaan. Jesh

Aamulla näytti siltä, että päivä menisi aivan metsään. Heräsin siihen, kun mulle soitti opettaja, joka kysyi, mihin aikaan ne mun vaihtarit tänään tulee. Eipä siinä muuten mitään, mutta mä olin elänyt siinä uskossa, että ne tulis ens maanantaina ja olin tänään menossa hakemaan toista vaihtaria. No ei siinä sitten, hain ensin kahden ekan tulijan avaimet, hain ne kentältä, vein kämpällensä, hain kolmannen avaimet keskustasta, menin takas kentälle ja vein sen kämpällensä. Kaikki toi ravaaminen tossa säässä otti päähän, mutta nyt on vaan kertakaikkisen hyvä fiilis siitä, että ne kaikki kolme on niiiiiiiin kivoja tyyppejä. Ihanaa ku saa tutustua uusiin ihmisiin

Iloa lisää myös se, että huomasin juuri saaneeni kirurgian tentistä paljon paremman arvosanan kuin odotin

Jääkylmä olut<3

On tullut juteltua tänään yllättävän paljon erään entisen poikaystävän kanssa, jonka kanssa ei muuten tule pahemmin oltua yhteydessä. Jotenkin on vaan ollut kummallisen piristävää jutella sen kanssa

Vika työpäivä täällä
Ja lunta maassa
Ja oon saanu ittelleni maailman ihanimman miehen *sydän*
Rakastan sinua.

Löyty vihdoin kämppä Nyt vaan joutuu odottelemaan maaliskuulle, että pääsis sinne muuttamaan. Ois vaan jo hirvee hinku päästä täältä pois..

Kuuma kaakao kylmänä päivänä

kiva olla taas töissä kahden päivän sairastelun jälkeen*hihu*

ja mun vanhemmat on myös ehdottomasti vähintään päivän :) ellei jopa :D , äsken soittelivat mulle töihin testatakseen isän uutta puhelinta ja kaiuttimen kautta puhumista ja eihän niistä mitään selvää saanut kun puhuivat koko ajan toistensa päälle

ihania ovat <3

[q]crissy, 7.9.2007 09:48:
---

aaaaaaa! oot hakenu uutta duunia! en tiennykkää=) Millasta työtä?
[/q]

pelien ja leffojen oikolukemista ja kääntämistä
englannista suomeen :)

toi olis paljon palkitsevampaa kuin tää nykyinen
"työ" ja palkkakin olisi melkein nelinkertainen nyt
saamaani nähden... JA voisin tehdä työtä etänä
kotoa.

olis melkein jo unelmien täyttymys jos saisin ton!
mutta ei uskalla vielä juhlia, koska noi lafkat on
kuulemma todella tarkkoja ja nirsoja!

Kissat käytetty rokotuksilla ja ollaan turvallisesti kotona

Huomenna olisi töissä sen verran tynkäpäivä (jonkin harjoittelupaikan kivikautisaikaisen säädöksen mukaan työpäivä lopetetaan pyhäinmiesten päivää aikaisempana päivänä jo klo13), että saan tuhlata liukumiani siihen --> vapaus koittaa jo tänään työpäivän päättyessä! Ihanuutta!

Kulta on pitäny mua kuin kukkaa kämmenellä *sydän*

Ihanaa nukkua pitkät yöunet, ja aamulla herätessä lumisade on lakannut ja maa näyttää kauniilta ja rauhalliselta <3.

Vapaapäivä ja mun maailman paras äiti <3.

[q]*Mirri*, 2.11.2006 10:06:
Ihana ilma. *sydän*
[/q]

http://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/paikalli.html?kunta=Helsinki

Ja tätähän jatkuu ihanasti maanantaille asti..

ihana ilma *sydän* Kipitin aamulla spåraan ja siihen istahtaessa tuli ihan joulu fiilis, ekaa kertaa tän vuoden puolella.
Tänää vois mennä jo tsiikailee joululahjoja ja tehdä jonku nastan kävelylenkin kun on noin kaaaaanista ulkona.

[q]*Mirri*, 2.11.2006 10:24:
---
cjet, 2.11.2006 10:11:
---
*Mirri*, 2.11.2006 10:06:
Ihana ilma. *sydän*

---

http://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/paikalli.html?kunta=Helsinki

Ja tätähän jatkuu ihanasti maanantaille asti..

---

Ai sielläki ihana ilma? Oon landella äipän ja isin hoivissa ja tääl on lunta isot kinokset, pakkasta jtn 7 astetta ja aurinko paistaa kirkkaalt taivaalt.
[/q]

Juu! Oispa just jossai pöndel pulkan kaa nii vois jo vetää talven ekat pulkkamäet.

O