päivän :)
ensilumi mikkolassa, kullan kanssa käsikädessä kävellen aamulla ja hiutaleet hiljaa värittivät maan valkoiseksi, ihana hetki *sydän*
Nyt ollaan ipen kanssa virallisesti kummatkin LOMALLA!
Kouvolassa oli muksaa, käytiin tänään koko perheen + mun vanhempien kanssa Tykkimäessä riekkumassa ja muutenkin oli hubaa :)
Nyt sitte suihkunraikkaana kylmää olutta ja saa vaan lötkötelläpötkötellä*sydän*
Helsingissä on ollut koko päivän aivan ihana ilma. *sydän* Sääli, ettei mulla ole oikeanlaista sateenvarjoa, että pääsisin imitoimaan yhtä leffaa.*plur* Toisaalta ei mulla toimi vetoketjukaan takissa, joten mitä mä sateenvarjolla.*hihu*
Olen taas onnellinen..*sydän*
FINRG, Tampere!!!!
Sain duunin.*hymy*
[q]Coutsi, 11.4.2009 15:47:
---
antOn°, 10.4.2009 09:39:
Yleisön pyynnöstä! Mahdollinen seitsemäs karsintapeli lauantaina Urheilukanavalla!
Jos Ässien ja Sportin välinen liigakarsinta
venyy seitsemänteen osaotteluun, se
televisioidaan lauantaina Urheilukanavalla
suorana lähetyksenä.
Televisioinnin mahdollistavat SM-liigan yhteistyökumppanit Kotipizza ja Nelonen Media sekä Suomen Jääkiekkoliitto.
Toteutuksesta vastaa Nelosen liigatiimi yhteistyössä Urheilukanavan Mestis-toimituksen kanssa. Selostajana toimii Jani Alkio kommentaattorinaan Tuomas Grönman. Studiossa ottelua analysoivat Matti Eve ja Petteri Sihvonen.
Studio-osuus käynnistyy kello 16.25 ja ottelu kello 17.00
Ps. Ässät mestikseen!!
edit - Tamminen *sydän*
---
Tunti ja vartti kiekon putoamiseen. Alkaa jo pikkuhiljaa jännittää Sportin puolesta.
[/q]
..shit!
dune - can't stop raving
*jiihaa*...sad, and yet so true...*jiihaa*
Toi sketsi Conanissa: "There's no reason to live!!" :DD
sain nukkuu miun kultsin sylissä päikkärit*plur*
[q]sapeli, 31.10.2006 20:31:
Viikonlopusta tiivistelmä:
- Kävin piiiitkästä aikaa syömässä raflassa ystävän synttäreitä juhlimassa
- Tutustuin moneen tosi mukavaan uuteen ihmisen
- Viikonloppu päättyi just niinkuin pitikin
- Oon saanu nukkua paljon kullan viekussa *sydän*
[/q]
juu perjantain :) :t on ehottomasti lepääminen ja juttelu hedkandin sohvalla
lauantaina-sunnuntaina tuli niin monta :)ta ettei oikeen osaa valita
Hyvä musiikki saa aina mielen virkeäksi
Kummallista miten jotkut eräät tietyt henkilöt voi tehdä tylsästäkin päivästä ja huonosta fiiliksestä paljon paremman
Yle X3M:in aamujuontajan repeileminen ihana nauru. Nauraa niinku yks kaveri vuosien takaa *sydän*
joo ollu sit kunnon blizardi yön aikana ulkona, lunta oli POLVEEN ASTI ku kahlasin kouluun, ei vittu :D
[q]Rx, 1.11.2006 08:26:
joo ollu sit kunnon blizardi yön aikana ulkona, lunta oli POLVEEN ASTI ku kahlasin kouluun, ei vittu :D
[/q]
... ja meidän aamutunnit on sitte peruttu.... no pitää tulla puol yks sit takas tänne heiluu :D ...
... lisäks perjantain ja maanantain tunnit on peruttu... herää kysymys et vittu koska sitä koulua pitäs oikeen käydä tääl ku opettajat ei vaivaudu tulee opettaa meit tänne, jotaan fkn etätehtäviä vaan antaa kokoajan *ding**uros**nauru*
palkkapäivä... ja se, että voi piiitkästä aikaa tilailla levyjä! <3
Tänään on SE päivä, kun polkupyörään laitetaan nastarenkaat.
JA enää 5 päivää kun lähden täältä kelien alta +40 asteeseen valloittamaan Lähi-itää.
[q]Mellu-, 1.11.2006 08:35:
tänään ON hyvä päivä
[/q]
Päivän totaali reps:
Duunin pikkujouluissa esiintymässä Matti ja Teppo yhtyeineen!