päivän :)
[q]jesus, 9.10.2006 17:08:
Sain kuulla tänään et mun työsuhde jatkuu vakituisena
[/q]
Löysit nyky-yhteiskunnan Graalin maljan!
Mietin hetken, mitä laittaisin "Päivän :("-topiciin, mutta en saanut päähäni yhtään mitään. Eli tästä syntyi hyvin yksikertainen konkluusio - tässä päivässä ei kussut mikään, joten päivä oli täydellinen. :)
Harvoin tulee eteen päiviä, jolloin yksinkertaisesti mikään ei olisi mennyt pieleen - ja se jos mikä on merkki täydellisestä päivästä. Ei tarvitse sanoa muuta, koska kaikki mitä olen tänään tehnyt, oli täydellistä, koska mikään ei mennyt pieleen.
Maanantai ja duunipäivä ei ollut millään tavalla vastenmielinen ja kuluikin älyttömän nopeesti. Oispa jokainen työpäivä samanlainen*nauru*
Palkka tuli pitkän odotuksen jälkeen ja pääs ostamaan Creativen Zen V Nano Plussan 2gb. :)
155,5 verkkokaupasta. Toistaa videot, kuvat, tietenki mp3:set, radio löytyy, mikki ja line in.
Kun on kipee ja surkee,on kiva kun on joku, joka halaa ja lämmittää.*sydän*
heräsin just maailman parhaasta unesta. :) olin justiinsa menossa jhonny deppin kanssa treffeille, kun herätyskello soi.... voi jhonny... *sydän**tirsk*
Tänään jatkuu Sopranos ja Mullan alla.
[q]martina, 10.10.2006 08:40:
jhonny ... jhonny
[/q]
Jos joskus käy niin että päätyisit Johnnyn kanssa
treffeille niin se varmaan diggailis jos
käyttäisit sen oikeeta nimee
[q]as, 10.10.2006 11:09:
---
Saara, 10.10.2006 10:21:
Nukuin viime yönä makuupussissa, jotenkin tuntui ettei peitto riittänyt meille kummallekkin. Yöllä olikin mielenkiintoista kun koitin päässä unenpöpperössä pois sieltä makkarankuoresta :D.
Oli pitkästä aikaa kivaa nukkua pussukassa ^__^.
---
Kyl mäki viihdyin teidän lattialla ^__^
[/q]
Mut mä nukuinki sängyssä, en mä lattialla omas kämpäs kyl nukkuis :D.
Tän päivän salitreeni. Hitto et tuntuu hyvältä.
Nukuin viime yönä makuupussissa, jotenkin tuntui ettei peitto riittänyt meille kummallekkin. Yöllä olikin mielenkiintoista kun koitin päässä unenpöpperössä pois sieltä makkarankuoresta :D.
Päätä särkee aivan -leesti.
[q]Saara, 10.10.2006 10:21:
[/q]
Vaikka kone kosahti eilen illalla lopullisesti kesken tärkeän koulujutun kirjoittamisen, sain homman paikattua heräämällä tuntia aikaisemmin.
[q]Freja, 10.10.2006 10:39:
Löysin BA:n lennot Ausseihin mitkä oli mukavan edulliset, ja mikä parasta, pääsis lentää 747:lla
[/q]
Kuinka paljon maksaa 'halvat' lennot Ausseihin ja milloin? Katselin itse halpoja matkoja marraskuuksi ja halvimmillaan rapiat 1400 eur.
Huomenna Turkuun opiskelijakollegoiden kanssa viikonloppua viettämään Saa nähdä, minkälaista se Turun meno ja meininki on
[q]Saara, 10.10.2006 11:22:
---
as, 10.10.2006 11:09:
---
Saara, 10.10.2006 10:21:
---
---
Mut mä nukuinki sängyssä, en mä lattialla omas kämpäs kyl nukkuis :D.
[/q]
Siis oikeassa olotilassa se on just parasta! ^_^ Ja se herääminen ku tajuat että "vittu mulla on paikat jumissa", mikä sen ihkumpaa! :)
Sain duunikaverilta USA:n armeijan Liberty Poker -pelikortit, eli kokoelma irakilaisten pahisten kuvia
Lisää roinaa kokoelmiin :D
[q]Jone, 10.10.2006 11:42:
A) Oon kuulma ollut "ihan sika pireissä Unity 10v bileissä."
B) Sen lisäksi kuulma myös hakkaan Maijaa
Perkele kun on taas päässyt pirit loppumaan ja nainenkin pääsi karkuun vaikka koitin pitää sen neljän seinän sisällä pieksemällä.
[/q]
And they say i'm violent...
[q]mayah, 10.10.2006 11:55:
[/q]
Muistathan sit käydä hakemassa piriä kaupasta? Mulla on ihan kauheet nitkut päällä.