päivän :)
Pääsen 2h aikaisemmin töistä*nauru*
Juu-u, kyllä niillä asioilla taitaa vaan on tapana järjestyä.. ..esimiehen kanssa saatiin sovittua väliaikaisista työkuvioista mikäli se kortti sitten maanantaina lähtee, ei voi sanoa ku että on mulla hyvä työpaikka.*hymy*
Sain auton takas korjaamolta ja nyt pääsee taas rähisee tonne tien päälle!!
Kaveri tykkäs meidän synttärilahjasta. Tehtiin elokuva siitä. Oli aivan huippua Se naurun määrä jota siitä syntyi *sydän*
olin purjehtimassa helsingin edustalla 35 metrisellä vanhalla puuveneellä. oli kivaa, vaikkei ollutkaan purkkareita jalassa...
aurinko se minutkin saanu hyvälle tuulelle
tosin ketutti kävellä tuolla ulkona päivällä ku suuntana oli duunipaikka.
takastulomatkalle ostinkin sitte jäätelöö
juon kivoja juomia hyvässsä seurassa ja on kiwaaaa :D
[q]idi, 8.10.2006 11:22:
sunnuntai eikä oo krapulaa! <3<3<3<3
[/q]
sunnutai, herään vessan lattialta, oksa lentää, ja sit huomaa et on yöllä laattaillu pitkin kämppää, ihan kauhee darra, vai pitäskö tän olla päivän :( mut hyvät bileet oli että särkee päätäki, ei jaksa siivoo
Menin ajoissa nukkumaan, kerrankin, olen siis saanut unta ihan kivasti viime yönä. Tänään taitaa tulla perheenlisäystäkin. Jännää
[q]Freja, 24.4.2009 13:02:
Tasan 24 tunnin päästä oon Australian kamaralla. Ihanaa *sydän* Parasta.
[/q]
Äh vitsi et oon kade :(
Vanhat tiimikaverit tulevat huomenna lahden yli morjestamaan.
omppu
meitä on nyt sitten kolme :)
Varattiin just viikon reissu Teneriffalle, kuukauden päästä *pepsodent**sydän*! Tulee varmaan ihan tarpeeseen marraskuun puolessa välissä *iloinen*.
South Parkin "Make Love, Not Warcraft" :D ..+toi jakso mikä tuli neloselta edellisviikolla, cancelled. ihan parasta!
[size=24][color=yellow]04N[/color][/size]
[color=Blue][size=16] Ihmeiden aika ei ole ohitse HKL:n liiketoiminnan kehityksessä [/size][/color]
Vuoden parhaita uutisia. Tämä on pieni kaasutus HKL:lle, mutta suuri kaikille vadelmille tai vadelmia poimimaan meneville.
http://www.hel2.fi/HKL/aikataulukirja/aikataulukirja0910/aamuyo_juna_lautta_terminaalit.pdf
Seitsemän tai kahdeksan asiakaspalautteen jälkeen USEIDEN vuosien saatossa (2007 jälkeen en enää ole jaksanut) tuo bussilinja tuli ja numero muuttui (kaikki ne kerrat, jolloin humalaiset "en osaa lukea sinistä bussikirjaa ennakkoon" "Mihin tää bussi 08N menee?" (samalla numerolla Malmin kautta Siltamäkeen...) voivat ehkä olla takanapäin) ja se alkaa kulkea juuri sitä reittiä, jonka piirsin kahteen viimeiseen palautteeseen valmiin kartankin kera, mistä linjan pitäisi kulkea ollakseen optimaalisempi. Jotenkin tuo HKL ei oikein tuntunut ihan kaikkein joustavimmalta ja GISiä järkevästi hyväksikäyttävimmältä yritykseltä.
Tällä hetkellä tunnen itseni voittajaksi (ja kyllä, luen sen sinisen kirjan joka vuosi, jos olisi tullut jotain uutta).*super*
Kiva viikonloppu takana, uimakamat kassissa ja aamulla uimahallin kautta duuniin :)
Pääsin hakemani koulun valintakokeisiin!!!!! Nyt sitten enää pitää suoriutua siitä kunnialla ja toivoa, että koulu alkais tammikuussa
Heräsin maailman kauneimman olennon vierestä. *sydän*
eilisen :) tää menee, mutta on mainitsemisen arvoinen juttu...
käytiin katsomassa Yli aidan-leffa.. mä en ole koskaan millekään leffalle nauranut niin paljon kuin tälle. aivan loistava pätkä.. suosittelen sydämeni pohjasta..
mikä parasta.. tunnistin adhd-orava hammyn hahmosta sekä itseni että monen monta muuta tuttua =)
käykäähän katsomassa jos haluatte harmitonta huvia.. =)
-muttahammyhaluaakeksinuhuu
viikonloppu