päivän :)
[q]larzizi, 9.1.2007 19:33:
Mahtavat kirpparilöydöt :)
[/q]
Samoin
Ei tippaakaan allergioita. Ihanaa :) Käsikin tais vaa saada "täräyksen", tai siis, opetuksen
[q]larzizi, 11.10.2006 08:19:
Hyvä, kauempana asuva, kaveri soitti eilen ja kerto, että on tulossa tänne viikonloppuna En oo nähnyt häntä sitten kesän jälkeen. Kivaa päästä viettämään viikonloppua hänen kanssa *sydän*
[/q]
Nyt sain tietää, että kaveri viipyy täällä jopa 6 päivää. Jee *jiihaa**hali*
JIPIIIIII! Mun reppu löytyi! Sieltä mistä pitikin ja kaikki tavarat tallella!
aah sain vihdoinki uuden tiettarin*sydän*
alkaa pikkuhiljaa taas muistaa millaista on käyttää kelvollista konetta ton entisen 350mhz jälkee
Kunnon rankka jumppa tänään
[q]Epyx, 11.10.2006 20:56:
---
jell-o, 11.10.2006 20:52:
aah sain vihdoinki uuden tiettarin*sydän*
alkaa pikkuhiljaa taas muistaa millaista on käyttää kelvollista konetta ton entisen 350mhz jälkee
---
vitu porvari!350:sellä voi enemmän kuin hyvin pelata ADOM:ia, ahmatti anteroa ja käydä purkeissa.muuta ei tarvita
[/q]
OT:*sydän* ADOM *sydän*
mulla on kone jolla pyöris ehkä muutakin ja silti pelaan vaan ADOM:ia :D (ja Nethackkia)
...ja tässä päivässä ei kyl ole ollut juuri mitään hyvää.
Mä olen 10- vuotiaan El Salvadorilaisen tyttösen kummi !
sain tehtyä juuri valmiiksi suursiivouksen!!! todellaki meitsille!*iloinen*
Nukuin helvetin katkonaisesti, heräilin vähän väliä. Nyt väsyttää sen verran ettei voi ku nauraa kokoajan
Kyllä matikan labrakin muuttui loputtomaks huviksi :D
Tentit ohi taas vaihteeksi. Eikä mennyt edes yhtään pöllömmin!
Posti toi EnKlannin paketin kotiovelle. Itävallan paketti saapui postiin. Huomenna pitäs tulla toinen boxi Briteistä, alkuviikolla Saksasta ja Oulusta. Kaikki lähetykset sisältävät levyjä!
hirvee krapula
Miten jotkut vaan voi olla niin mahtavia ihmisiä. Aivan ihania persoonia *sydän*
Yksi aivan ihana ihminen piristi päivää kummasti. Hänen kanssa käydyt keskustelut parantavat aina oloa Kiitos, että olet olemassa.
I *sydän* Johnny Cash.
käytiin aamul työkamun kans optikolla, ja rillit tulee parin viikon päästä, ja hianot rillit onkii eilen kävin kattoo kämppää, se on niiiii hyvä... soitin äsken vvo:lle ja ei muuta ku kirjottaan soppari ja valitsee maaleja, uleutta
murmeli on ihana
ja kaikki sujuu muutenkin loistavasti
miten voikii olla näin hyvä fiilis? oon vaan niin onnellinen kaikesta
Tää radio Unityn setti 1/2002 on kyllä semmosta herkkua et huh, siivoaminen sujui niin mukavasti tän tahtiin <3
-Mutsin luona safkaamassa
-Kaverin kanssa maastossa lenkillä n. komisen tuntia ja kaupungilla vähän ylimääräistä pärräämistä fillarilla.
A,A,A - Robin Hoodina
[q]Jusna666, 12.10.2006 16:02:
Ylihuomenna jo lauantai.
Päivän :( huomenna vasta perjantai.
[/q]
säteitäkö mietit?
mie taas mietin etä meniskö puta madreihin, vai oisko koko viikonlopun kiltisti