päivän :)

Back to häröily O

pääsee nukkuun! :D

Töissä pari tärkeetä ohjelmaa alhaalla, mitään ei voi tehdä

Maailman ihanin pikkuotus, mun 1,5 wee kummitytteli kävi kylässä tänään! :) iiih! *plur**sydän*

Töihin, mut pääsempä ajoissa pois. Huomenna ja sunnuntaina vielä aikasempaan, mut pääsen vielä aikasemmin pois
Nukuin huonosti, mutta silti ihan hyvin, ettei ole paha mieli tai kiukku olo

eläminen on taas hetken ehkä ihan kivaa *sydän*

Lankojen värjäys Kool-Aideil *sydän*

Ja kulta .. *pihassa* *sydän* rakas kulta *sydän*

[q]rose, 28.9.2006 15:52:
---
mariq, 28.9.2006 15:36:
Päivän :D
---
tää niin kuulostaa teen toimistolta
[/q]
Itse asiassa, yllättävää kyllä, tää ei tapahtunu meillä.. mutta kuulin tän työkaverilta..

South Park 1014 - Stanley's Cup *lmao**sydän*

Ihmettelin kun aina välillä tietokone sammu ihan itsestään. Tänäänkin 2 kertaa 10 minuutin sisällä.
Aloin miettimään että mitä tein aina kun se sammu, ja huomasin, että olin nykiny virtapiuhan lähes irti, se kun on tuolla jaloissa just sillä kohdalla että sitä on kiva jaloilla räplätä.. :>

Kävin työhaastattelussa, josta jäi ihan mielettömän hyvä fiilis

Tänään pääsee pitkästä aikaa bileisiin!*jiihaa**tanssittel*

Huomenna on sunnuntai, ja huominen on taas paljon lähempänä kuin eilen

Äitiyspaketti tuli today... mielenkiintoista katsella meille tulevan pirpanan ensimmäisiä vaatteita ja todeta miten todellisemmalta alkoi koko juttu vaikuttaa....*laskee päiviä*

kohta helsinkiin käppäilemään

Kohta pääsee lomalle*aplodit* Tunti pitäs viel jaksaa taistella.

Motivaatio koulujuttuihin

Ja yks ympäristöpolitiikan proffa, se on niin ironinen ja hauska

[q]mariq, 29.9.2006 16:13:
Sain ylennyksen
[/q]

Oho! Tai siis, tottakai sait ylennyksen! Onnea meidän isokenkäiselle

MUL ON TAAS OMAT MUSIIKIT ASUNNOSSA!!!! Vaikka huolto kyl makso iha liikaa tolle vahvistimelle, mut oli se näköjään taas sen arvoistaki..

Lintsasin koulusta vikat tunnit, hoidin pari juttua ja tulin kotiin tekee itselleni ruokaa. Mahtava fiilis kun kaikki onnistui, oli ihanaa syödä hyvin ja fiilistellä samalla jazzia taustalla. *sydän*

Voisin alkaa linsaamaan useamminkin

HassunOudonHauskanMukawa weekendi takana.. *tirsk**whaat**hihu**pepsodent*

Kivaa muuttaa vaikka muutankin unelmayksiöstä vähän kälyseen kimppakämppään, niin maisemanvaihos piristää aina

Ja huomenna Helsingin Legendaarisimmat Bileet

O