päivän :)
Masters Of Hardcore lippu tuli tänään ja enään 9 päivää
Sain kirjotettua systerille mailin, mitä oli pitänytkin jo tovin kirjoittaa. Ai että kun teki hyvää ku sai purkaa jollekin taas kaikki asiat :) Muutenki tuli hirveen lämmin olo, pelkästä kirjottamisesta.
Hyvä fiilis, vaikka onkin pieni haikee kaipuu.
Forza ja Maija
Bongasin tänään bussin, jonka numerotaulussa luki "SORRY! En aja reitillä.". Äsken oli lisäksi vaikeaa pitää pokkaa, kun eräs tyttö heitti kömpelöt lipat portaissa juuri sillä sekunnilla kun käännyin katsomaan tämän perää(n). ^^
Ceeejetillä on uusi työ. Ja eka päivä takana.. Ja siis olin pelkkää hymyä viel kotimatkallakin! Täysin uus ja parempi ja erilainen ilmapiiri!
Peruutin tänään traktorilla ja peräkärryllä hallitusti kaksoiskahdeksikon, eli traktoritesti meni läpi
Käytiin myös kauhomassa etukuormaajalla soraa sorakuopasta.
Paras mieli on kylläkin sen takia, että se kaikki on nyt ohi!
Huomenna vielä eläintenhoitoa, sikoja ja lehmien lypsämistä
Tänään saan uuden tukan *jiihaa**iloinen* Toivottavasti osaan vaan mennä sinne ja jäädä oikeel pysäkil pois. Turisti stadissa*tirsk*
Täällä koulussahan on ihan kivaa Mukavia ihmisiä, hyvää (ja ilmaista!) safkaa kolme kertaa päivässä, rauhaa - ja ennen kaikkea upeaa luontoa
Erittäin mukavasti antaa tasapainoa bile-elämälle ja Helsingin hulinalle
Hmm... 'huli-nalle'
Ja jo perjantaina takas *sydän* Ja sit onkin jo illut
Lisää tätä
*sydän* is all you need
paistaa se aurinko hieman tänne risukasaanki eli päivän piristys ikävien uutisten jälkeen on et meillä on hoidossa iki-ihana 10,5kk vanha tyttö ja omalla 2,5v kivaa ku sain kaverin=)
Hitsi missä vedossa mä oon duunissa! En mä mikään huono koskaan oo ollutkaan ja yleensä päivät menee mainiosti, mut nykyisin hommat luistaa koko ajan vain paremmin ja nokkelammin ja uusia ideoita tulla tupsahtelee. Ihanaa ihanaa ihanaa*sydän*!
Ihana lomaviikko maalla takana *sydän*
Ja huomenna töihin voi vittu *pökr*
Koht on viikonloppu! Sit alkaa koeviikko ja voitteko kuvitella, se ei stressaa mua läheskään niin paljon kun tänään loppuva 1. jakso. On ollu niin paljo joka päivälle sanakokeita, deadlineja sun muita stressinsiemeniä että huh. Onneks se on tänään ohi.
On kivaa nähä systeriä pitkäst aikaa ja se teki mulle ruokaaki.
[q]astaroth, 29.9.2006 00:36:
ime kulkusias! >:(
[/q]
Okei OKEI älä tiuski!
Sain ylennyksen
Sain kaks keikkaa ens kuulle!
Rahaa tulee just sen verran, mitä olin miinuksella. Eli pääsen takas nollatilanteeseen, ja saan ens kuussa juhlia about 10e päivänbudjetilla, 6e sijaan.
viimenen kansainvälisyystaitojen kurssi sarjassamme tunteja, joilla jokaisella puhutaan monimuotoisuudesta ja suvaitsevuudesta ja niitä on yhteensä hurjat 4
ja tää on vaan pieni paha niitten kaikkien uskomattomien kurssien joukossa joita fysioterapeuttien pitää käydä
mut siis ei enää ikinä Kirsti Sakkia ja kv-taitoja
huuumalaaaa*sydän*
Ja päätin just et Jokerit voittaa tänä vuonna mestaruuden :)