päivän :)

Back to häröily O

[q]Bio, 14.8.2006 18:53:
Tänään taas kävin luovuttaas verta :)
[/q]
Miepäs voisin mennä huomenna, jos vaan ehdin. Taitaa olla luovutusten minimiväli jo täyttynyt ja oon terve.

Viikonloppu ja ystävät *sydän* Olette niin tärkeitä

[q]UnityF, 14.8.2006 23:34:
Oon viikolla 25+4 raskaana & meijän vaavi painaa n.760g ja on n.32cm pitkä Hänen reisiluu on 4,5cm pitkä!
Oli vähän siistii nähä pikkuinen tänään ultrassa ja kuulla että kaikki näyttää oikeen hyvälle *sydän*
[/q]

TÖRKEEN hyviä perunoita!

sade*iloinen*sade*plur*sade*jiihaa*sade*tanssittel*sade*pepsodent*sade*tirsk*sade*sydän*sade

[q]sapeli, 14.8.2006 23:24:
Viikonloppu ja ystävät *sydän* Olette niin tärkeitä
[/q]

Juhlapäivä
Ja uusi lehti kääntyy arjessa...

Ainii ja hra koululainen laulo miulle aamulla hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain

Uskomatonta, mutta totta.. saavutin tänään aamuspinningissä ns. runner's high olotilan *Joo* ihan törkeen siistii!!

Ei vaan voi käsittää. *sydän*

Se on se salaatti minkä tein tänään, penne pastaa, kanaa, maissia, sipulia, fetaa, kurkkua, tomaattia, salaattia. Mmh, viel valkosipuli salaattikastiketta ni <3

Nii ja kai sekin on aika :) et pääsin sinne kouluun mihin hain Olen siis nyt virallisesti tuleva puutarhuri

[q]UnityF, 14.8.2006 23:34:
Oon viikolla 25+4 raskaana & meijän vaavi painaa n.760g ja on n.32cm pitkä Hänen reisiluu on 4,5cm pitkä!
Oli vähän siistii nähä pikkuinen tänään ultrassa ja kuulla että kaikki näyttää oikeen hyvälle *sydän*
[/q]

& tänään neuvolassa käynti jossa kuuneltiin pikkuisen sydäntä joka hakkas 140
& kaikki arvot kohallaan & reilu kk päästä alkaa synnytysvalvennus.

vähänkö on hyvä fiilis *sydän*

Tänään alkoi LOMA

[q]UnityF, 15.8.2006 10:22:
---
UnityF, 14.8.2006 23:34:

---

& tänään neuvolassa käynti jossa kuuneltiin pikkuisen sydäntä joka hakkas 140
& kaikki arvot kohallaan & reilu kk päästä alkaa synnytysvalvennus.

vähänkö on hyvä fiilis *sydän*
[/q]

Alkaa kesän golfkausi

Nukuin pommiin, mikä on siis ikävää, mut ilmeisesti se tuli tarpeeseen, ku näin niin metkoja unia sen aikaa.. Olin ilmeisesti yhtä unta vailla vielä siihen aikaan, kun yritin vakuuttaa itelleni, että tosiaan, ylös on noustava.

Pitkä ja varsin mukava viikonlopu takana. Vähän oli tasapainoilemista uusien kuvioiden kanssa, mutta nehän lutviutui sitten kuitenkin oikein hyvin.

Nyt sitten vielä pari vapaapäivää, tän yhden työpäivän jälkeen saan (toivottavasti) tehtyä (lähes) kaikki rästihommat pois.

Ja mun Rakas *sydän* ..on Ihanin

- Kämppä siivottu
- Koiralle tehty ruokaa
- Pyykit pesty

[q]Freja, 14.8.2006 20:43:
---
mayah, 14.8.2006 20:13:
Maailman paras poikaystävä *sydän*

---

Mullaki!
[/q]

*käsiäilmassaheiluttel* *sydän* ja onneks onkin.

Kullan tekemät korvapuustit aamupalaksi :)

O