päivän :)
ai että kun oli hyvää ruokaa
muutenkin kivan rauhallinen päivä
[q]mariq, 28.9.2006 15:36:
Päivän :D
A soittaa keskiviikko iltana kymmenen tienoilla esimiehelleen (myöh. B). Puhelu päättyy lyhyeen, sillä A on sikäli päihtyneessä tilassa, ettei B saa hänen puheestaan selvää..
Torstai-aamuna A (ilmeisesti edellisestä illasta suuria osia unohtaneena) lähettää B:lle tekstiviestin, jossa kertoo viettäneensä rajusta oksennustaudista johtuen koko yön pää vessanpöntössä..
B suoriutuu työpaikalle A:n kodin kautta käydäkseen antamassa A:lle ystävällisen neuvon; "jos aiot olla krapulan takia poissa töistä, varmista nyt ainakin, etten minä tiedä sinun olleen humalassa"...
[/q] tää niin kuulostaa teen toimistolta
Sikaihanaa makaronilaatikkoa *sydän* Enää reilu tunti Pelinaisiin ja sitten tämä tyttö juo siiderin
mä pesen ikkuinoita.. tää ei ois kivaa.. mutta musta tuntuu että noi höyryt alkaa vaikuttaa muhun*känni**hik*
(varsinkin kun tuuli kokoajan heittää ne mun naamalle)
Uuteen työpaikkaan tutustumaan paikkoihin ja porukkaan! :)
[q]Taika, 13.8.2006 12:06:
oli eilen sangen mukava ilta ystävien kanssa*hihu*[/q]
Mulla kans*joo* Oli vieraita, ensimmäinen ilta pitkään aikaan että on ollu maistelemassa eikä olla eksytty baariin sen jälkeen.
Ihan helvetin ihanat Ihanan päättäjäiset ! ! ! *plur**aplodit**pepsodent*
Ens kesää ootellen...
Mennään Isoon Omenaan ostaan jotain koulua varten! ihan ku ala-asteelle menis .. voih
[q]jesus, 13.8.2006 12:57:
Hyvät unet ja AITS
[/q]
Sama
oli eilen sangen mukava ilta ystävien kanssa*hihu*
[q]jesus, 13.8.2006 12:57:
...AITS
[/q]
ööö, mitä toi tarkottaa, siis suomeksi.
Korkeasaaressa oli mukavaa
[q]Piiuzki, 13.8.2006 18:36:
Meiän tuleva kämppä o hirvee lukaali
[/q]
Mä voisin kans muuttaa mielelläni
Pitkästä aikaa takaisin koulun penkille. Melko siistiä, etten sanois (tosin katotaan sitte puolen vuoden päästä taas, et miten siistiä se tenttiin lukeminen onkaan :D)
Koko weekendi oli vaan niiiiiiin loistava.
Yksi osa projektia on nyt lusittu
sain lisää työvuoroi.. :) ja paljon.. ihanaa
Tajusin, että 2 viikkoa vielä töitätöitä ja sit alkaa koulu,jonka jälkeen töitä tarvii tehdä vaan satunnaisesti.*jiihaa* Ei kyl huvittais mennä töihin täl hetkel..
Yo-kirjoitukset ohi! Jos musta nyt sitten vaikka tulis ylioppilas tänä keväänä.. =)
Tänään syy juhlia. *känni*
[q]mayah, 14.8.2006 12:16:
Yks juttu, jonka epäilin etukäteen olevan suuri ja epämukava, olikin loppujen lopuksi mulle täysin yhdentekevä. Olen varsin postiivisesti yllättynyt omaan suhtautumiseeni ja ennen kaikkea siihen, että se tuli täysin luonnostaan ja tajusin koko homman vasta jälkikäteen :)
[/q]
Kuulostaa onnelliselta seksikokemukselta