päivän :)

Back to häröily O

hp:n tuki toimii kerrankin *Sydän*

Vaikka oonkin kuumeessa ja flunssassa, niin innostuin tosta pitkään kaivatusta sateesta niin, että kävin heittämässä pienet sadetanssit ulkona

[q]peepe, 15.8.2006 11:48:
Kaveri haki eilen kissavauvan, ja menen ihan kohta katsomaan sitä :))
[/q]

tää on tän pvn, eilisen ja kohta jo kahden vkn :)
meillä pikku kissa on ollu ilona ja riemuna, se on tietenkin maailman söpöin ja kaunein ja ihanin, se nriehumiset viihdyttävimpiä ja leikkimiset hauskimpia ikinä!
en vaihtais päivääkään pois

Ulkona [color=lightblue]sataa[/color] pitkän kuivan kauden jälkeen.

Kävin eilen hammaslääkärissä. Edellisestä kerrasta oli jo kerennyt mennä neljä vuotta, mutta ei ollut yhtään reikää!!!! En voinut uskoa sitä todeksi. Olen kuitenkin juonut noin litran kolaa päivässä viimeisen neljän vuoden ajan(pirun ärsyttävä addiktio), joten odotin todella suurta remonttia! En vieläkään oikein voi ymmärtää asiaa todeksi!

[q]alphamagic, 15.8.2006 09:51:
Ainii ja hra koululainen laulo miulle aamulla hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain
[/q]

Kauniilla sora äänelläni

[size=14]JEE[/size] hotellikin on varattu, ja enää kuukausi ja 3 päivää reissuun! Ai että

Sade teki mutkin iloiseksi.

*sydän*Ilpo*sydän*

Kurkistelee kaula-aukosta*nauru*

Isi hävis vedonlyönnin ja on mulle MAgnum-pullon Finlandia vodkaa (aitoa) pystyssä tulee kivat kännit ku juon sen kokonaan joukkueen ryyppäjäisissä :))))

Mun kauan odotettu futon-sänky tuli äsken

Hihi. Voi muru sentään. Onneks ei oo montaa päivää enää lauantaihin, sitten pääsee tekee kaikkea kivaa

muutaman viikon tauon jälkeen rohkaisin mieleni, ja rupesin taas vääntämään gradua. "To do"-lista lyhenee vauhdilla kun vaan uskaltaa tarttua toimeen, fiilis hyvä*iloinen*

Työt alkoivat*plur*!

Muru sai töitä!

OMG!!

Tää on kyllä vkl:n :) , mutta pistää hymyilyttää edelleen: Uus kämppis

Tän päivän :) : entinen kämppis oli laittanut mulle mailia Aasiasta Se oli laitettu sen parhaille ystäville ja mulle. Oon tosi otettu, en tajunnut, että meist on tullut näin hyvät ystävät

Huh, enää viikko tätä paskamaata ja sit pääsee Pina Coladan kimppuun Ibizalle.

Ja laitetaan tänne nyt viel sekin mitä yksi ihmeellinen ihminen sanoi about kaksi vuotta sitten *sydän* (Siis teillehän mä en sitä ajatellut kertoa mitä se sanoi, paitsi sen et sekin on yks tämän päivän monesta hymystä *hymy*)

tänään katkesi sitten kamelin selkä tältä jannulta, mikä johti siihen, että päätin näyttää firmalle sormea ja hakevani työelämän vapaaksi agentiksi

HELL YEAH!

ensi viikolla voisin vaikka monen kuukauden duuniraadannan jälkeen vaikka harrastaa liikuntaa, tavata kavereita ja katsella tv-shopin mainoksia pari päivää - ja käydä työkkärissä kääntymässä :)

Voi vittu! Nyt tulee vettä ja ukkostaa kunnolla! *jiihaa**sydän*

O