päivän :)

Back to häröily O

vuoden ensimmäinen kyy bongattu

Kiitti kysymästä loppuseminaari meni ihan ok. Koulu ois nyt sit vähän niinq ohi :)

Ps. Paras kohta oli ku piti sanoo et "kuvamanipulaatio" ni sanoin sit vaan lyhyesti ja ytimekkäästi "muna".

Onneks kukaan ei tajunnu. Tai sit ne vaan piilotti sen tosi hyvin.

http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=20412

Pääsen tänään ihan omaan sänkyyn nukkuun *sydän*
Plus et enää vaan vähän päiviä kivoihin asioihin *sydän*

[q]mayah, 12.9.2005 10:02:
---
sapeli, 11.9.2005 23:40:
---
Miztry, 11.9.2005 23:39:
mä sain "omaks" maailman parhaan katin*jiihaa**plur**pihkassa*

---

Humu *sydän* ja Humun uus iskä *sydän*

---

Onks tään nyt se sama Humu ja miks Humu on vaihtanu kotia? Ja koska se Kinderi oikeen pääsee taas koneelle, ku on niin paljon asiaa?
[/q]

on tää sama ihana humu*sydän* mitä ajattelet.. no humu tuli mulle lainaa ainaki näin aluks, ja kinderi saa varmaa tänää koneen kuntoo jos se saa siihen uuden emolevyn...

[q]mayah, 12.9.2005 12:34:
Kuuluisia viimeisiä sanoja ennen ylppäreiden reputtamista...[/q]
Tänx alot*igor*

kaunis ilma ”oli” *hih**pahis*

Fea

Mä otin tiiistaina ensimmäisen lävistykseni *plur*, SE on IHANA! Ja oon ollu niiin hyvällä tuulella kummatkin päivät!! ja aurinkoakin vielä... Oih.. =)=)=)

Jepajee. Huomenna Lontooseen:)

Hyvä mieli, väsyttää kyllä vähän kun on valvonut frendillä koko yön. muutenkin aurinko paistaa ja on hyvä terassi päivä edessä. ja tänään näkee oman mussun..

Kullan kanssa tulee tänään 4kk täyteen.. Ihanaa.. oon ihan Mennään nepalilaiseen syömään ja kaikkea..

Lumimyrskyssä kotiin kävellessä ei vaan voinu olla hymyilemättä tai tanssimatta

Sain ehkä suosittelijan yhteen aika unelma duuniin. Olisi toisaalta sekä haastavaa, mutta toisaalta myös sellaisella tavalla haastavaa mistä mulla on kokemusta ja mistä tykkään. Duuni olis berliinissä*pepsodent*

Ihana lumisade ja valonen taivas*sydän*

Sain eilen kaverilta lainaan pyörän*jiihaa*

Näin eilen kaveria pitkästä aikaa ja on upeeta huomata miten joidenkin ihmisten kanssa yhteys löytyy vaan heti ja on helppo puhua mistä vaan*sydän*

Oh, Mahtavuutta havaittavissa! Anna palaa muru! *sydän*

Vitutus lähtee speedcorella ja viinalla.

Väsynyt mut onnellinen.
Hiljaisuus. <3

Pari viikkoo lomaa*iloinen*

[q]pirpeli, 16.1.2008 10:25:
Mä alotan ens maanantaina työt eteläisessä sosiaalisessa nuorisotyöyksikössä Turussa :)
Toukokuun loppuun määräaikanen pesti, parhautta!
[/q]

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Edit: Ja oma päivän :) on se, että konsultin vetämän, puuduttavan "suunnittelupäivän" jälkeen marssin suoraan Märskyyn ja uin tonnin.

Lisäksi lauantaina pääsee Turkuun ja näkee Katin ekan kerran ziljooniin aikoihin (+ Ipen ja muita tietty) ja maanantaina pikavisiitti Brysseliin. Ja vaikka siitä tuleekin 22 tunnin työpäivä, niin samalla siitä saa myös kivaa lisäkokemusta.

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O