päivän :)
Jesss!!! Tänään monien vaihelujen jälkeen päätettiin sit kesällä lähteä Love Paradeen ja mun on kyl pakko lähteä myös ekaa kertaa Ibizalle, et hieno kesä tulossa.
Just paluu Stockholm Diskotekistä ja meno oli mitä mainioin. Kyllä noiden bileiden jälkeen voi hymyillä helposti vaikka viikon.
koulunpenkki taas neljä kuukautta vapaa--> antaa tulla kesä!
Autoon leima pienen vastuksen jälkeen
-Puhelu mussukalta *sydän* (mut nyt on isompi ikävä *hih*)
-Kia toi aivan mahtavan paketin kortteineen päivineen tarhasta mut mä saan avaa sen VASTA sunnuntaina
-Toi sade, vois vaikka jatkuu koko vkl:n *sydän*
- Kohta coctailpiirakoita lisukkeineen ja omenamehuu
Tapasin pitkästä aikaa entisen tyttöystäväni
Meillä oli tosi hauskaa muistellessamme menneitä.
Mä sain töitä kaheks viikoks...hihii
[q]noena, 7.5.2010 21:25:
Aaaaaaaaaah koti-ilta perjantaina<3<3
...varmaan ekaa kertaa puoleentoista kuukauteen, joten ny neiti nauttii oikee olan takaa ^______^
[/q]
Sama homma*hihu*. Aika ihanaa!
Kiva kiva, veronpalautuksia tulee hiukka päälle 300e
Tanaan matka jatkuu Chetumalista Tikaliin, Guatemalaan! Aurinko paistaa, ihmiset on ihania ja superhyvaa musaa kuulee joka paikassa... *sydän* Me so happy!
Turkuun! *sydän*
JES! Kerrankin jotain mukavaa sjoella. Perjantaina seinäkuun yössä psykee & tuliperformanssi ja 5 minuutin kävelymatkan päässä kämpältä
työpaikan hippipäivä paras hippi palkitaan
[q]alek száhala, 20.6.2005 01:06:
Tuo mulle jotain náhuatlinkielistä kirjallisuutta sieltä pliiiiiiiiiiis. Tlahzocamati
[/q]
Hmm mistahan sellaista mahtaa loytaa..? Talla hetkella ollaan Palenquessa, Meksikossa. Ens yo meneekin sit nukkuessa riippumatossa viidakon keskella..
-Uus (käytetty) moottoripyörä
-Ens viikko (pakko)lomailua (keittiön remontointia ja pärräilyä)
-Yllättyminen synttärionnittelijoiden määrästä.
erittäin hyvin nukuttu yö takana ja vapaapäivä ja kyllä kyllä, takana myös ehdottomasti parhain vappu ikinä aero + pussy *sydän* lähti siinä samalla sitten myös helsingin bileneitsyys ja ne ihanat uudet ihmiset
syysloma
tanaan turnmills ja huomenna circo loco @ the end
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)