päivän :)
http://www.ircquotes.net
#Serenaski (164) [109282]
Syntyi keskustelua muinaisista ehkäisymenetelmistä:
[@blingviini] nehän käytti jotain eläimien peräsuolia
[@blingviini] ja ne pesi niitä
[@blingviini] ja käytti uusiksi
[@puro] goodyear-rengasfirman perustajaha keksi kondomin
[@puro] se kai myi sen firman ku kondomit oli tuottosampi bisnes
[@_Bga_] Voi vittu jäbät on istunu yli 10 vuotta koulus ja mitä ne tietää? :D
[@_Bga_]Mut sit jos kysyy et kuka oli Saksan diktaattori II-Maailmansodassa nii "ööö"
[@Zaabendeiler] _Bga_ eiks se ollu stalin?
[@karvahattu] Mut millon sit hitler oli?
Hetkeä myöhemmin:
[@karvahattu] stalin oli venäjällä
[@karvahattu] wikipedia
[@karvahattu] selvis tämäki
:D
Menipä hyvin toi ET:n esseekoe. Olin olevinani todella nokkela sarkastisella tavalla, eli eiköhän se maikka ala vihaamaan mua entistä enemmän ihmisenä. :D Tulee kyllä ikävä näitä lukiokuvioita, kuinka tiettyjen maikkojen kanssa sai aina tapella tunneilla näkemyseroista.
Mulla on vieläkin hyvä olo eilisen avautumissessioista kaverin kanssa. "Läpäläpä lässynlää ja jäkätijäkä kikatikika jne..", oli vapauttavaa ja kivaa. Sen neidin kanssa keskustelulla on vielä se hyvä puoli, että monesti se on todella kasvattavaa keskustella maailmasta ylipäätänsä ilman väittelymentaliteettia, mitä tunneilla harrastetaan.
Tää meidän historian maikka on kyllä yksi ihana tapaus. Kohtelee meitä
[q]domi, 26.11.2006 20:43:
onko tullut vastaan: anton_nayttaa_pissiksille_miten_soitetaan.wmv? :DD
[/q]
Ei oo, se yritti kiven kovaa väittää, ettei hengaile pissisten kanssa. (Ja jos joku fiksuna ilmoittaa, että "hengaileehan se sunkin kanssa", niin... :D)
Tän illan :DDD on kyllä se, että eka meinasin postailla "päivän :(" -topikkiin, että mä haluisin jotain seuraa illaksi, kun on jotenkin tyhjä olo näin pitkän ja hiljaisen viikonlopun jäljiltä, mutta sitten hetken keskusteltuani aiheen tiimoilta irkissä tulin tulokseen, että en helvetissä haluakaan.
Kiitti kuolailuista, kiitti kusemisesta ja hikoilusta - jätkät on sairaan ällöjä pehmolelun tarpeeseen. :D
Kiitti Teemu ja Peetu, ootte mulle tosi tärkeitä! Teidän takia tajuun aina uudelleen, miksen halua jätkiä sänkyyni. Enkä sohvalleni... Enkä oikeastaan edes lattialleni, tai takapihallenikaan.
Antonin postailemat pissisvideot on kyllä nostattaneet naurunkyyneltä silmäkulmaan, mutta kyllä multa taitaa löytyä paljon pricelessimpaa kamaa omalta kovolta. Hitto, että on kavereiden kanssa tullut sekoiltua tyhmiä. :D
Mua on koko päivän hymyilyttänyt ajatus yhdestä klubbarilaisesta, joka on muutaman kerran saanut mut jutuillaan niin hyvälle tuulelle. Tää on kyllä helvetin kiva sivusto.
Mainitsin ohimennen, että olisin ehkä lähdössä reissuun joululomalla ja citymummo (*sydän*) lupasi sponssata sen. Mulla on kyllä joulufiilistä rinnassa isosti nyt.
Oon saanut järjesteltyä iiiiiison pinon papereita tänään. Äsken siivosin ja täytin astianpesukoneen tässä vanhempien paluuta odotellessa. :)
Niin ja kaikki tää puurtaminen ja ahkerointi palkittiin sillä, että kaveri tuli muistuttamaan mua duunin pikkujouluista, jotka olin ehtinyt jo kokonaan unohtamaan. Eli bilistelemään tänään. :)
[q]Hyzenthlay, 25.11.2006 11:02:
Kookie: ei oo. Mä oon lukenu ton saman jostain toisesta lehdestä vähän aikaa sitten *pökr*
[/q]
Ei noissa missikisoissa sitten järin paljon tuota "älykkyys kaunistaa" -mentaliteettia harrasteta. :D
Ei helvetti nyt repes. :D Kävin tässä läpi jotain muinaisia levyjäni ja toi Aaron Carter -ilmiö pisti nauramaan. Oltiin jollain neljännellä luokalla ja fanitettiin Bäkkärien Nick Carterin pikkuveljeä Aaronia, joka oli silloin (kuvan perusteella) 8-9-vuotias ja lauloi "I will be yours" ja "I'm gonna miss you forever". :DDDD
[q]Zenni, 24.11.2006 12:42:
Liukkaalla radalla ajaminen oli aikasta hassua Keksin kanssa pienet sekoilut siellä käynnissä :D
"Uudestaan! UUDESTAAN!" "Nää ABSit on iha perseestä, haluun renkaat lukkoon!"
[/q]
:D Meinasin just tulla hehkuttelemaan samaa. Se 360o kierros oli kyllä ihan mieletön! Tervetuloa mun kyytiin, kun [size=1]
"Sä oot täydellinen!"
"Sä oot täydellisempi!"
"Sä oot tosi ihana ja parempi ku mä! Lukko, lukko! Ei voi enää peruu!"
:D Mun ja Zennin ystävyyssuhde perustuu molemminpuoliseen mielistelyyn, NOT!
[q]larzizi, 23.11.2006 13:05:
Nyt alkoi tämän tytön viikonloppu ja loppuu vasta tiistaina
[/q]
Mä luulin, että mulla alkoi viikonloppu, mutta mulla on huomenna erään tutkielman esittely filosofian maikalle ja liukasrata-ajoa heti aamutuimaan. Plus mun teh viikonloppu meneekin duunissa. Säälittävää. :D
On ollut todella mielenkiintoista lukea eri aineiden opettajien vastauksia tutkielmani kysymyksiin. Tutkimus koskee eri koulutuksen omaavien ihmisten erilaista ihmisnäkemystä ja tässä haastattelin historian, biologian ja teologian opettajia.
Toisaalta "päivän :(" -topikin alle menisi se, kuinka lohduttomana he kaikki tulevaisuutemme näkevät.
Nyt on tuskainen pänttääminen ohi, huomenna voin alkaa lukea historiaa vain omaksi huvikseni. :DDDD
Koht salille! *sydän*
Tosta pussista löytyi jälleen yksi vadelmakarkki, vaikka luulin syöneeni ne kaikki jo kauan sitten. Ne on mun lemppareita.
Tuolla ulkona on aivan sairaan pimeää vielä tähän aikaan, mutta onnistuin silti heräilemään suht koht ajoissa.
Tänään taas töihin - piristää huomattavasti sitäkin ideaa, kun eilen illalla eräs neiti totesi, että muistaa mut siitä, kun he olivat parin jätkäkaverinsa kanssa käyneet meillä syömässä ja toinen näistä pojista oli todennut mun olevan todella rento tyttö ja halunneensa pyytää mua ulos - muttei ollut kehdannut. Outoa, jos tollasella liukuhihna-asiakaspalvelulla onnistuu olemaan persoonallinen. Outoa - ja helvetin kivaa.
IRC -keskustelun helmiä taas tältä illalta ja päivän :DDD samassa:
<nikiya> juli ei nii oo kutsuttu!:D
<Jennie> hanna, pakotin kyl julin jo tulee
<nikiya> nooooouuuu!!
<Jennie> paljon sun listas oli niit nimii?
<nikiya> kaikki 3 kaveria!
<Jennie> mul vaa 5 :(
<nikiya> :/
<Jennie> tarvitaa 92 jostai
<nikiya> julin avecit
<Jennie> :DDD
<nikiya> :D
<Jennie> mä, sä, juli ja miehet :D
Päivän :DDD pikemminkin, mutta kiva herätä hyvinnukutun perjantaiyön jälkeen työpäivään, kun puhelimessa on 6 puhelua ja 4 tekstaria. Yheltä kivalta: "Missä meet?" "Ootko niin kännissä, ettet pysty tekstaamaan? Mä soitan..." Sitten ihan mielettömiltä sekopäiltä: "Tuu Keksi huomenna risteilemään!!" jne. Vastaajaviestit olivat kyllä ihan priceless kamaa: "Haloo... Juli? Ootsä siellä?" (taustalta: 'eiku se on nyt vastaaja!') "AAA oke! Hei tullaan hakee sua ½ tunnin päästä kruisii ja kebulle, eli missä oot? HALOO MISSÄ OOT???" (taustalta: 'eiku se on edelleen se vastaaja' ja repeilyä) :DDD Kiitti jätkät.
[q]Skenemursu, 25.11.2006 07:15:
http://www.kuvaton.com/kuvei/ninni.gif
Ninni Laaksonen
[/q]
Kai toi on joku läppä muokkaus? :DDDD
Juttelin yhden herran kanssa pitkästä aikaa mukavia. Se on kyllä aivan helvetin kiva!
Toisen herran kanssa tullaan niin täydellisesti toimeen, miten oonkaan viittinyt kiukutella sille kuukaudet pitkät?
Ja mun oma blondi kaunotar on kyl niin bilé, että ei perkele.
Tää ilta oli vasten mun pelkoa ihan täydellinen, ei tehnyt alkoholia mieli ollenkaan ja sain itseni vielä hyvillä mielin raahattua himaan ajoissa! *sydän*