päivän :)
Sain luettua ruotsin 1600-luvun alun historiasta 5 kirjan pätkät. Mulla oli sairaan kivaa tossa lööbaillessa ja miettiessä, kuinka historian kirjoitus (1914-2004) on muuttunut yhä neutraalimmaksi. Tuli taas vähän fiksumpi olo.
Tosin en väitä, etten ois ollut eilen illalla todella onnellinen irkatessani ja katsellessani SP:n Make love not Warcraft jaksoa. :D Ei ehkä fiksumpi olo, mutta parempi. Parasta. <3
Mun täydellinen ruotsin essee "Vår slkajoiawjein date", jota kirjoitin 250 sanaa noin 20 minuutissa. Sain aikaan moottorisahamurha -stoorin, jota en tosin ymmärtänyt "oikolukiessani". Hitto, että mä oon ylpeä itsestäni.... not. :D
Käytiin tänään kattoo Borat - Halleluja, että mulla on huono huumorintaju. (Niin on muuten Zennilläkin) :D
[q]Epailija, 2.11.2006 16:50:
Maanpuolustustahtohan se naiset tunnetusti armeijaan houkuttelee.
[/q]
Itseasiassa jos nyt totta puhutaan, niin mua hävettää ja harmittaa, että oon niin nättiperse ja mukavuudenhaluinen. Mä meinaan todella haluaisin inttiin juuri sen takia, että mä olen aatteeltani jokseenkin militaristinen ja todella "patrioottinen". Kyllä mä ainakin sodan sattuessa haluaisin tehdä isänmaan puolesta mahdollisuuksien mukaan kaikkeni.
[size=3]Hippivinetyssarjaa venaillessa.[/size]
Muhun iski Studia -messuilla vastustamaton himo ilmoittautua inttiin. Niiltä messuilta ei muuta jäänytkään, kuin hemmetinmoinen endorfiiniryöppy elimistöön. Ne puolustusvoimien standien pojat siellä, voi jumaliste mä sanon.
Univormufetissi [check]
:D Rivot jutut irkissä. Kiitti löllöpillut (and the award goes to Zenni!) ja minimunat(and the award goes to Ober!)!
[q]Zenni, 1.11.2006 17:56:
Mitäs te ootte Mipen kans oikee puuhaillu teiän "leffailtoina" ? :D
[/q]
Itseasiassa mulla tuli koulussa kyyneleet silmiin, kun muistelin sitä leffailtaa, kun jäätiin kahdestaan Mikolle. Meillä oli niin parasta! Mut enuff with that subject. ;D BTW on ne pojat salee nähnyt sunkin kuvia - muokkaamattomina!!!1 :D
[q]ezzy, 10.6.2007 05:50:
---
KooKie, 10.6.2007 05:21:
---
ezzy, 10.6.2007 05:05:
---
Hyzenthlay, 9.6.2007 22:35:
---
ALIEN, 9.6.2007 04:59:
motivaatiota se on ja nimenomaan kiinnostusta. Lotta sähän kirjoittaisit ÄLÄN, jos sä vaan _haluosotpaatatAtatatatatataa_
---
Siis kirjottaisin mitä *täh*
---
Kirjoittaisit jotain mitä ALIEN ei :)
---
Ymmärrettävää tekstiä?
---
Tarkennan vielä huonoa huumoriani:
Mikäli Hyzenthlay kirjoittaisi ÄLLÄN, kirjoittaisi hän täten jotain, mitä ALIEN ei osannut. Hän kirjoitti ÄLÄN.
[/q]
Tarkennan vielä huonosti kohtaavaa huumoriamme: Ymmärsin ja tätä tarkoitinkin. :D
Mun murun kommentit musta koulussa. "Ei Juli, et sä voi alkaa mitään kofeiinipillereitä syömään! Oon niin tottunut siihen, että sä lagaat koko ajan, paitsi kun joku mainitsee mahdollisuuden dokata ja lähteä bailaamaan. Jos muutut, niin mun maailmankuva heittää kuperkeikkaa." :D
Pojilta ei kauheasti heru luottoa Uudelle Muuttuneelle Minälle [tm], kun ne vaan naureskelee mun tipattomille ja herkuttomille tulevaisuudensuunnitelmille. Mutta voiko kukaan pyytää söpömpää kommenttia kuin "Me rakastetaan sua ihan tollasena alkkisrenttuna."
[q]Belleza, 17.10.2006 15:16:
---
Taika, 17.10.2006 07:38:
<puhetta "siskoista">
---
<lisää puhetta "siskoista">
[/q]
Mulla tuli haikea olo noita viestejä lukiessa. Mulla on kanssa "pikkusisko", joka on mua vuotta nuorempi ja josta paremmin tietämättömät aina kelaa, että on mun sisko. Nyt tää pikkunen on muuttanut vuodeksi Jenkkeihin, ja mulla on aivan mieletön ikävä. *sydän*
Päivän :) tähän liittyen on kyllä se, että se on nyt pitkän masentelun jälkeen saanut fiilikset ylös siellä (tosin aika radikaalilla tavalla). Mä toivon sille kaikkea parasta, mitä maailma voi tarjota. Ensi kesänä lähden sinne ja pääsen halaamaan sitä taas. *sydän*
Päivän :DDDDDD : Olin lähettämässä tekstaria kaverille, kun löysin kännykästäni viestin "Siitä lähtien, kun nähtiin Kannussa en oo voinut ajatella muuta kuin sua". Ihan söpöä joo, mutta kenelle helvetille mä oon ollut tollasta lähettämässä? Hyvin oon ajatellut "vain sitä", kun en muista kuka hitto "se" on. :D
Päivän toinen :DDDDDD : Oltiin koulussa ja kaveri pyys mua "heittämään sen kotiin". Otin sitä sit niskavilloista ja vyöstä kiinni ja kysyin, että mihin suuntaan. Toinen kaveri sit tokas, etten mä varmaan Samia jaksa heittää, kun se on niin läski, mutta Roban (meitä vuotta nuorempi dollface, jota aina jaksan kiusata) voisin. Mä siihen, että Roban veisin ihan kaikista mieluiten meille kotiin, ja yhtäkkiä meillä oli seurassamme Roban sijasta paloauto. Kun sitten hyvin epäpilkallisesti revettiin ja kohteliaasti pilkattiin sitä, niin se päätti jättää loppupäivän väliin ja lähti kotiin. :D (Höh, olis nyt tullut meille, kun kerta kutsuinkin.)
Päivän kolmas :DDDDDDD : "[Alec Baldwin ääni]Karismaattinen, vahva tulkitsija[/Alec Baldwin ääni]" "[James Blunt ääni]You're beautiful![/James Blunt ääni]"
Joo, tänään on vatsalihakset kipeinä.
Mä olin asettanut itselleni ihan pienen mission täksi viikonlopuksi. Se oli ihan helppo keissi: En dokaa. Kuinkas sitten kävikään... :D Hitto, eilen oli kivaa duuniporukalla. Saa tänään nähdä, kuinka samaiset kääliöt selviää töissä.
Tää vois oikeestaan myös mennä "päivän 'olen hyvin pettynyt itseeni'" -topikkiin, mutta sellaisen puutteessa ja surkuhupaisuudessaan tää pääsee nyt tänne. :D
Paula Koivuniemen keikka m/s Galaxylla eilen. *sydän*
Eilen yöllä pyörin nyrtyneenä sängyssäni, kun uni ei tullut millään. Vähän päälle kahdeltatoista havahduin outoon ääneen ja siinä pöpperössä kesti vähän aikaa tajuta, että mun ikkunaan koputettiin. Muru oli tullut lentokentältä mun luo, kun en ollut sinne mennyt sitä vastaan. Parasta oli kuitenkin kun avasin neidille oven, niin tervehtimättä se käski mun avata telkkarin, koska South Park "oli jo kerennyt alkaa". Kiitti tästä abaut vuodesta, minkä se oli poissa. :D Oli sit joku, kenen vieressä nukkua ja herätä aamulla, vaikka se pelle nukkuikin vielä, kun mä seitsemältä heräsin enkun kokeeseen. Kohta saunomaan ja sit poppareita. *sydän*
Aijoo ja eilisen yön ehdoton :D : "He todellakin ovat vammaisia" by: South Park
Ja tän päivän ehdoton :D : "Woo-hoo?" by: B5
[q]kimi_, 5.10.2006 20:46:
onpahan nyt sit jääkaapis kaikille jotain.
[/q]
Kun tää...
[q]KooKie, 5.10.2006 20:24:
---
Zenni, 5.10.2006 20:22:
<clips>
---
Mut on kait kutsuttu teille ja sä tarjoot?
[/q]
...ei onnistunut, niin sä sit varmaan pelastat mut, kun en päässy osingoille? :D
[q]Zenni, 5.10.2006 20:22:
Mut ihan 4,7% on, tarkistin monesti!
[/q]
Mut on kait kutsuttu teille ja sä tarjoot?
Sain just tietää et kaksi hemmetin vaikeata tenttiä on menny läpi, ja vieläpä aika hyvin numeroin..
Vielä etätehtävät ja casen väsäily toiseen kurssiin ni olen 8 opintopistettä lähempänä tavoitetta..
[q]Fyraett, 3.10.2006 11:34:
Mä unelmoin +38 asteest ja hiekkarannast.
Lumilautailu on kyl hyvä keksintö, saa talven menee aika nopeesti!
[/q]
Mut noihan meni jo, koko kesä oli täyttä unelmaa siis.
Mä oon jokaisen vuodenajan tyttö kyllä, kaikessa on oma teh juttunsa, mitä jää aina kaipaamaan.
[q]Fyraett, 3.10.2006 11:19:
harmaata lunta ja +2 astetta <3
[/q]
Jokaisella käsityksensä, mutta mä unelmoin -5 asteesta, auringonpaisteesta ja puuterilumesta snoukkarinteessä.
En oikeestaan oo varma kuuluisko tää tänne, "päivän o_O" vai "päivän :(", mutta mulla on tänään ensimmäinen ajotunti. Ensimmäinen ajokerta ikinä! Nyt kun mietin, niin en kyllä edes tiedä missä järjestyksessä ne kytkin, kaasu ja jarru ovat. Mut ehkä mä opin. Ja oon nyt askeleen lähempänä ajokortin saamista!
Pojat soitti eilen illalla ja ihmetteli miksen ollut koulussa. Sanoin, etten kyennyt herätä ja ne kysyi olenko mä taas ollut dokaamassa. Vastasin, että viimeksi perjantaina ja ne päätti, että sit mun on lähdettävä samantien dokaamaan niiden kanssa, etten vain kuivu kokoon. Thäh? Vaikutanko mä alkoholistilta? :D
Tähän aikaan päivästä on niin pimeää, että huoneessa on pidettävä valoja päällä, että näkisi jotain. Ei se syksy sinällään, mutta kohta tulee talvi! <3
[q]Zenni, 1.10.2006 23:07:
[/q]
Hei neiti PÄIVIENVIEMÄÄ ja DR. PHIL voi pistää päänsä perseeseensä, koska sieltä löytyy salee parempaa katottavaa, kuin mitä noi sun lempparisarjat on.