päivän :)
Päivän :D on Zennin huomiset postailut. Näen tulevaisuuteen, Kiksu tulee olemaan krapulassa!
Ihunasti alkanu aamu ja pitäis vaan parantua päivää ja iltaa kohden*plur*
[q]KooKie, 28.2.2007 21:15:
Tänään Turku -kunto sen kunniaksi, että Aki tulee Supercooleihin soittamaan. *känni*
[/q]
Ja onnistuin! Voi helvetti, mikä känni päällä vieläkin.
[q]typ0, 26.2.2007 11:11:
menin naimisiin häät oli ihanat
[/q]
Onneksi olkoon! :)
Tänään ikeaan kattelemaan vähän huonekaluja ja huomenna mahdollisesti uudelleen sisustamaan huonetta.
Vaikka eilen illalla kelasin jättäväni tänään tunnin väliin, niin hyvin n...ukutun yön jälkeen mä jaksoin kuin jaksoinkin herätä! *sydän*
Kylmän sodan historia luettuna ja koko päivä aikaa syventyä Suomen historiaan. <3 Helvetti, että tykkään tosta opiskelusta, vaikka mä olen koko viikon laiskotellut ihan muiden tykkäämieni asioiden parissa.
Luin 200 sivuisen opuksen kahdessa ja puolessa tunnissa tossa aamutuimaan. Nyt voi toivoa, että jotain siitä jäi korvien väliinkin. Six down, six to go AGAIN.
Loppupäivä vapaata hyvillä mielin ja huomenna opiskellaan taas. <3
[q]Vampyrella, 23.2.2007 19:59:
Oltiin seinäkiipeileens
[/q]
Missäs tällaista harrastitte? :)
Jätkäkaveri kävi visiteeraamassa ja toi mulle muassaan suklaata. Mulla on aina niin rakastettu olo, kun ihmiset tietää, miten mua hemmotellaan. *sydän*
Tuli taas tanssittua, kiehnättyä ja rävellettyä porukalla. Voisin alkaa luetella nimiä, mutta kai mä tyydyn sanomaan ajan ja tilan viennin säästämiseksi vain Kiksu ja kumppanit.
Nyt unta palloon, että jaksan huomenna deitata kaveria.
[q]KooKie, 2.2.2007 14:06:
[--] ja sen jälkeen hautaan nenäni maailman eri kulttuurien historiaan. [--] Right on, prioriteetit kunnossa. <3
[/q]
Näin 8 tuntia ja 0 luettua sivua myöhemmin kelasin hetken pistää itselleni jotain kuittia tosta prioriteettien ns. kunnossa olosta. En mä vaan jaksa valittaa onnellisista hetkistä, vaikka ne johtaisivat huonoihin koearvosanoihin. (Ei ne kuitenkaan johda, mä angstailen hetken ja luen seuraavan ja vedän kokeesta kympin plakkariin - ei mikään uusi juonikuvio. :)
[q]Zenni, 8.2.2007 12:33:
Tosiaan pitäis joku esto saada puhelimeen ettei tulis humalassa läheteltyä viestejä, jotka voi ymmärtää vaihtelevalla menestyksellä.
[/q]
Alkoi panettaa ja lähti sen mukaisia herutusviestejä? NOITA SATTUU. :D
[q]sts, 2.2.2007 12:08:
irc-keskustelu
[/q]
Yleensäkin ircissä käytävät keskustelut on teh blast -settiä. Porukka siellä on sen verran kujalla, että mä saan nauraa katketakseni lähes aina sinne eksyessäni. Me lurvs. <3
Mun päivän :) on ehdottomasti hyvät unet, onnistunut englanninkoe, pitkä rääkki salilla ja seuraavaksi olisi vuorossa imurointi, suihku, safkaa ja sen jälkeen hautaan nenäni maailman eri kulttuurien historiaan. Ja jos tunnen olleeni hyvä tyttö tänään, niin palkitsen sen lähtemällä Eliitin kanssa rälläämään illalla. Right on, prioriteetit kunnossa. <3
Loppupeleissä aivan mahtavat viime päivät.
Lauantai-iltana huikkaa vanhojen spugejen kanssa. *sydän*
Sunnuntaina kävely Kauppatorilta Kaivariin auringonpaisteessa. *sydän*
Lime-juustokakkua! *sydän*
Erik. *sydän*
Puhelu murulta tänä aamuna. *sydän*
Oon niin rakastunut tähän elämään.
[q]KooKie, 2.2.2007 21:56:
---
KooKie, 2.2.2007 14:06:
[--] ja sen jälkeen hautaan nenäni maailman eri kulttuurien historiaan. [--] Right on, prioriteetit kunnossa. <3
---
Näin 8 tuntia ja 0 luettua sivua myöhemmin [--] mä angstailen hetken ja luen seuraavan ja vedän kokeesta kympin plakkariin - ei mikään uusi juonikuvio. :)
[/q]
BINGO. Done. Nyt voisi vielä lukea toisesta oppikirjasta aihetta käsittelevät kappaleet. *panostel*
Lael. Istuin matskun kokeessa 2 tuntia ja kirjotin kynä ja pää sauhuten 3 sivua numeroita ja kirjaimia täyteen. Ykskään lasku ei kyllä tainnut mennä oikein, enkä mä ymmärtänyt suurinta osaa kysymyksistäkään. Miksi mun on kidutettava maikkoja aina? Toivottavasti se kiva rouva ei kuole nauruun. :D
Oli suht letkeetä siinä kuunnella ämppäriltä hyvää musiikkia samalla. Sain ihan mielettömän lutusen rakkauskirjeenkin. Ei kundi sitten parempaa aikaa sen antamiselle keksinyt, kuin koetilaisuuden? :DDD
Hyvä päivä ja kello on alle kahdentoista. plurplörrörrllrlrlrrö. *sydän*
Söpö kundi piti aivan mahtavan kannabis -esitelmän äidinkielen puhekurssilla. Tirskutti.
Mulla on ihan mahtava olo. Oli vaan hiton kiva herätä just tähän päivään. Aurinkokin paistaa! Lähden tästä salille tanssimaan poppia ja sitten treffaan murun jätskin merkeissä. Pakkaset tuli ja mä siirryn kesämaneereihin. Kyllä - mä olen kylässä lobotomiassa. *sydän*
[q]jansqu, 22.1.2007 09:09:
Tänään tulee Huippumalli haussa ja L-koodi..
[/q]
...sekä Täydelliset naiset ja OZ.
Mulla voisi olla haikea fiilis, kun täydelliset kekkerit on taas ohi, mutta tänään uudestaan liikenteeseen. Mä olen myös ylpeä siitä, etten jäänyt jatkoilemaan, vaan tulin vetämään unta boltsiin ja lähden reippaana tyttönä töihin nyt. Ei hitto mun on kyllä helppo hymyillä tämä päivä putkeen, CLP:ssä mun hymy näyttää saletisti jo hammastahnamainokselta, jossa esiintyy joku nykivähymyinen missi 90-luvulta.
Elämä... Gotta love it. Kiksu, gotta love you. *sydän*